slipten Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 hadde ikke trodd at spania gruppa skulle ta igjen de andre. positivt utvikling for oss 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) åååh, kom igjen nå Norge!!! Endret 3. oktober 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 ikke gi de for mye tid nå! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 håper personen som filmer brenner. for en latterlig produksjon! jaaaaaaaaaaaaaaa. kom igjen! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa THOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!TIDENES PRESTASJON!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 THOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 SYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT Lenke til kommentar
slipten Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 i hel...yeessss topp av thor Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er det sykeste!! Sorry for at jeg tvilte på deg, Thor!! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 han var to sykkellenger foran, han moste de fantastisk prestasjon Lenke til kommentar
robolai Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer Thor!! Du er best i verden nå Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Fantastisk! HEr hadde jeg begynt å slumre inn på sofaen etter en lang våkenatt, men heldigvis våknet jeg til av gradvis stigende kommentatorrøster rundt 1 km igjen. Helt konge! Hadde aldri forestilt meg at det skulle gå slik for en time siden. Ikke for 1 døgn siden heller for den saks skyld! gratulerer Thor, gratulerer Norge! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 For en avslutning. Hadde ikke så trua da han var 30 sek bak på bakken der, men plutselig var feltet der! THOR!! Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer, Thor! Gratulerer, Norge! Gratulerer alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå