Gå til innhold

VM i landeveissykling 2010 Melbourne (Australia)

Latias

Anbefalte innlegg

De var faen meg oppe i 105 km/t på den målingen der. Det er faen meg sykt. Og den måleren forsvant før de var nede.

Ikke sikker på om jeg tror helt på det. Kan være de har måler på motorsykkelen som kjører med kamera foran, og at den akselererte. Jeg syns også farten økte vel fort da den passerte 80. Det er da ikke bratt der, tross alt.

Det kan også være grunnen til at de fjerna den fra skjermen akkurat i det det ble interessant.

Endret av TrondH86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bare at de største lagene med de største favorittene ligger bra an i en liten gruppe. thor ligger rundt 40 bak med litt over 5 mil igjen. hf er mye større(der ligger Thor), så regner med at vi blir 2 i finalen, kommer an på om Edvald faller av. at Spania drar som f... i hf gjør nok en innhenting sannsynlig.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg ingenting. gruppen er flere titalls ryttere flere, og allikevel har de tapt over 10 sekunder :nei: . sorry om jeg tråkker noen på tærne, men tror nok at den beste norske sjansen er at hf tar inn favorittgruppen. men det skal jo ikke gå an å tape over 10 når man burde ha halvert forspranget. skjønner ingenting.

uansett hvem som sitter i gruppen foran, så er ett hf ett hf og skal kunne ta inn nesten uansett. og nei gutta i studio, tror ikke Thor sitter der bak fordi han har klokketro på Edvald.

Lenke til kommentar

i det man kommer opp i 20-30 mann i et brudd er det forsvinnende lite de taper med luftmotstand og mulighet til å hvile mens andre drar i forhold til et større felt på 100 ryttere bak, Step_up. Når viljen til å kjøre i tillegg er større foran (som de påpeker er det stort sett spania som har interesse av å dra bak) burde det si seg selv at de ikke nødvendigvis tar innpå, og til og med taper til frontgruppa

Lenke til kommentar

gode poeng, spesiellt fra slipten og kan hende jeg ikke har sett så nøye på hvilke interesser som er i hf akkurat nå. men virker rart hvis det ikke har vært noen som har prøvd å ta inn. er det ikke det så må Thor prøve å organisere selv. kan ikke skjønne annet enn at han må ha sett det med Edvald komme, så er noe besynderlig her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...