Gå til innhold

VM i landeveissykling 2010 Melbourne (Australia)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ove Eriksen, klapp igjen kjeften du og! det verste jeg vet er folk som dømmer folk på forhånd. at Pedersen sitter og sier det han gjør er som å skyte en person, for så og stå med våpenet i hånd og si at en ikke har gjort det.

forresten, UCI overrasker faen ikke meg radionekt igjen. Er jo f... meg litt av noen kålhoder som sitter der!

Lenke til kommentar

Herregud. Er totalt håpløst å sitte og se på nett-tv samtidig som man skal sitte på forum. I alle fall med den ekstremt elendige hybel-linja jeg har her. Jaja, dette kan jeg glemme.

har du ikke tv å nrk da ?? OG hvorfor varer det så lenge ? Sykler de over 7 timer ?

Lenke til kommentar

Skal du faen meg klage her og?

Ove Eriksen og DEP var faktisk veldig behagelig å høre på!

Herregud. Er totalt håpløst å sitte og se på nett-tv samtidig som man skal sitte på forum. I alle fall med den ekstremt elendige hybel-linja jeg har her. Jaja, dette kan jeg glemme.

har du ikke tv å nrk da ?? OG hvorfor varer det så lenge ? Sykler de over 7 timer ?

Har ikke tv her.

Lenke til kommentar

de sykler 26 mil, derfor varer det så lenge. ikke så ulikt klassikeren på våren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...