Joffii Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Så hvis jeg legger meg nå og står opp 0630 så har jeg godt tid til å se slutten ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Du burde greie det da ja. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ove Eriksen, klapp igjen kjeften du og! det verste jeg vet er folk som dømmer folk på forhånd. at Pedersen sitter og sier det han gjør er som å skyte en person, for så og stå med våpenet i hånd og si at en ikke har gjort det. forresten, UCI overrasker faen ikke meg radionekt igjen. Er jo f... meg litt av noen kålhoder som sitter der! Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Herregud. Er totalt håpløst å sitte og se på nett-tv samtidig som man skal sitte på forum. I alle fall med den ekstremt elendige hybel-linja jeg har her. Jaja, dette kan jeg glemme. har du ikke tv å nrk da ?? OG hvorfor varer det så lenge ? Sykler de over 7 timer ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Skal du faen meg klage her og? Ove Eriksen og DEP var faktisk veldig behagelig å høre på! Herregud. Er totalt håpløst å sitte og se på nett-tv samtidig som man skal sitte på forum. I alle fall med den ekstremt elendige hybel-linja jeg har her. Jaja, dette kan jeg glemme. har du ikke tv å nrk da ?? OG hvorfor varer det så lenge ? Sykler de over 7 timer ? Har ikke tv her. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) hahaha dj step up er jo alltid morsom. Var god stemning i brann- hønefoss tråden tenker jeg Endret 2. oktober 2010 av Charlo Lenke til kommentar
slipten Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Herregud. Er totalt håpløst å sitte og se på nett-tv samtidig som man skal sitte på forum. I alle fall med den ekstremt elendige hybel-linja jeg har her. Jaja, dette kan jeg glemme. har du ikke tv å nrk da ?? OG hvorfor varer det så lenge ? Sykler de over 7 timer ? de sykler 26 mil, derfor varer det så lenge. ikke så ulikt klassikeren på våren. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 oi, blir en stund å sitte å komentere 'søndags' tur på sykkel å gjøre det spennende for seere da. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 hahaha dj step up er jo alltid morsom. Var god stemning i brann- hønefoss tråden tenker jeg var ikke meg han skrev til Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 synes det er rart at man drar inn nibali i seiersdiskusjonen. er ikke denne løypen alt for lett for han? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 hahaha dj step up er jo alltid morsom. Var god stemning i brann- hønefoss tråden tenker jeg var ikke meg han skrev til Var faktisk det... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 faen klage her og? jeg har rett å komme med mine meninger, det har du og(tro det eller ei). er dog ingen vits i å komme med kvalme slik du gjør... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 det bør si seg selv hvis en person går inn i en tilfeldig tråd og skriver: skal du faen klage her og? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Tilfeldig tråd? Har vel snakket her på hver side, så det er da virkelig ikke tilfeldig. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 det var for å sette det i perspektiv...poenget er at det er totalt unødvendig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Fatter ikke helt hva hovedfeltet driver med. Om de andre kommer i ryggen på dem kan jo de bare hente på der hele veien. Hørtes helt sykt ut, men det kan jo skje. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 uansett hva som skjer, så lager de spenning for oss, og det er jo hyggelig da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 De var faen meg oppe i 105 km/t på den målingen der. Det er faen meg sykt. Og den måleren forsvant før de var nede. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Alarm på 06.20. Satser på at det ikke er over da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå