zZzZz Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Har Logitech Deluxe Access av tastatur, og der er det tre ekstra knapper, "WWW", "E-post" og "Søk". Finner ingen Linux-drivere på Logitech's webside. Kan jeg gjøre noe for å få disse inn i Linux? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 I Slackware 9.0 følger det med et gnome-program som heter acme som kan brukes til å starte browser, email, volumknapper osv. Du finner det nok på www.freshmeat.net Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Det går an å "hardkode" disse knappene inn til hva du vil, ved å forandre på noen rare oppsett-filer laangt inne under /usr/X11R6 et sted. Hvis du søker hardt og lenge etter dette burde du finne noe på google groups. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg har Logitech Internet Navigator SE tastatur. Jeg lurte på hvordan jeg skulle få til "ekstra-knappene" i linux, helt til jeg fant lineak. Genialt. Lar deg binde en knapp til å utføre hvilken som helst konsoll-kommando Lineak kjører på hvilken som helst vindushåndterer Til og med "lyd-hjulet" funker bra! Søk-knapp = mozilla www.google.com lineak = Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 xmodmap skal klare å binde knappene til noe, f.eks F15 og F16 og F17, men da må du ha noe annet som starter opp programmene nå du trykker på de (FluxBox gjør iallefall dette ) Lenke til kommentar
me Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Lineak er genialt! har lenge lurt på om det i det hele tatt *gikk ann* å få til de ekstra knappene jeg har betalt så mye for til å funke på linux. Takk |_Cisco_| !!! lineakconfig er også kjekt å ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå