slipten Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 @TV2Paasche: By the way, change of plans: vi starter sendingen i dag kl 12.55 på TV 2. #2tdf takk og lov for det, da får vi med alle fjella, rytterene kjørte godt over 50 km på første timen idag, kunne gått glipp av mye med sendestart 1400 Sendingen starter tidligere, ingen har vel sagt noe om livebildene? Tipper de bruker den første timen til å hylle rytterne våre. Håper jeg tar feil. Greit med hylling, men jeg vil ha livebilder. eurosport reklamerte akkurat med direktebilder 13.15, så regner med tv 2 starter samtidig og. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Herlig. Flott tiltak av produsenten. 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Litt av en utbrytergruppe som har dannet seg. Monfort og Posthuma (LEO), Perez Moreno og Urtasun Perez (EUS), Tjallingii (RAB), Navardauskas (GRM), Iglinksij (AST), Irizar (RSH), Erviti (MOV), Roche (ALM), Devenyns (QST), Bookwalter (BMC), Duque (COF), Hondo (LAM), Hoogerland (VCD) og Delaplace (SAU) Endret 21. juli 2011 av untouch4ble Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Hoogerland fortsetter å imponere. Si meg, finnes det egentlig én etappe der Perez-gutta fra Euskatel ikke har vært i brudd? 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Som sagt, bare en våt drøm. Tyler kan gjerne komme utenfor tidslimiten han også. Hvorfor gir det deg en rar følelse? Sier jo seg selv at store og tunge spurtere vil ha problemer i fjellene. Nå er vel ikke Cav særlig stor og tung? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg burde virkelig utnytte det gode været i dag til å ta meg en sykkeltur, men så har jeg jo ikke lyst til å gå glipp av noe som helst fra denne etappen heller. Quite the dilemma... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Nå er vel ikke Cav særlig stor og tung? Nei, men han har en eksplosiv muskulatur. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Jeg burde virkelig utnytte det gode været i dag til å ta meg en sykkeltur, men så har jeg jo ikke lyst til å gå glipp av noe som helst fra denne etappen heller. Quite the dilemma... Ja, jeg har hatt behov for pause i flere dager nå, men det er ikke lett når været er så bra som nå. Dagens etappe er nesten litt for viktig til at sykkelturen blir tatt tidlig på dagen, men jeg har fått avtalt en runde så fort dagens etappe er ferdig Endret 21. juli 2011 av Sink Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Ja, jeg får satse på en litt sen tur selv. Løypa jeg sykler tar to timer, og det er for mye å miste av denne etappen. Edit: Tdf må jo ha en voldsom positiv effekt for Frankrike. Det er én ting med alle som reiser dit i forbindelse med rittet, men også den flotte naturen de får vist frem på TV. Det hadde ikke vært dumt med noe lignende i Norge, men jeg tror ikke syklistene hadde vært veldig happy etter å kjørt ned i veisprekker og trynet for 345235236. gang. Endret 21. juli 2011 av Bradbury Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Er det samme her, jeg har ikke kunnet ta turen tidelig på dagen da jeg jobber fra 8-16 og da er det rett hjem og se avslutningen og alle intervjuene.. Blitt noen dager uten sykling, men får vel ta en kveldstur i dag selv.. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Tar sykkelturen på ergoen foran Tv'en idag Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Ergo, huff Jeg har en rulle som står og støver ned ute på balkongen. Den blir ikke brukt rett og slett fordi jeg svetter alt for mye når jeg bruker den. Jeg har en stund ruget på en idé som kunne slått an. En sykkelrulle som er koblet direkte til en stor vifte pluss litt ekstra motstand. Jo hardere du tråkker, jo fortere går viften. Da får man litt av avkjølingen man får når man sykler ute på veien. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 De bakkene ser j**** tunge ut, klarer Cavendish å karre seg opp uten heng på bilene? Blir spennende dette. Lenke til kommentar
magb Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Det er en Garmin Cervelo rytter med en trøye som likner på Hushovd sin verdensmestertrøye, hvilken trøye er dette? =) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Det er en Garmin Cervelo rytter med en trøye som likner på Hushovd sin verdensmestertrøye, hvilken trøye er dette? =) Ramunas Navardauskas heter han. Litauisk nasjonaltrøye. Endret 21. juli 2011 av Latias 2 Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Deilig å komme hjem til Kaggis og Paasche etter en uke på Ibiza. Fantastisk at vi har vunnet tre etapper mens jeg var borte. Dessverre fikk jeg verken sett på i går, eller på tirsdag. Satser på skikkelig kriging om den gule trøyen i dag. Blir artig. Det er en Garmin Cervelo rytter med en trøye som likner på Hushovd sin verdensmestertrøye, hvilken trøye er dette? =) Den litauiske mestertrøyen. Ramunas Navardauskas som bærer denne. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Ergo, huff Jeg har en rulle som står og støver ned ute på balkongen. Den blir ikke brukt rett og slett fordi jeg svetter alt for mye når jeg bruker den. Jeg har en stund ruget på en idé som kunne slått an. En sykkelrulle som er koblet direkte til en stor vifte pluss litt ekstra motstand. Jo hardere du tråkker, jo fortere går viften. Da får man litt av avkjølingen man får når man sykler ute på veien. Må si jeg kjenner meg igjen her ja I tillegg bråker den så mye at kjerringa ikke får hørt hva dæm sier på TV'n Dessuten er det dønn kjedelig, mye artigere å sykle ut Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hva heter de brillene de bruker som ikke er solbriller, bare gjennomsiktige mot vind og insekter? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Hva heter de brillene de bruker som ikke er solbriller, bare gjennomsiktige mot vind og insekter? Beskyttelsesbriller? Goggles! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå