Martindani Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Enig, Hansoen. Men man kan da vitterlig ikke sammenlikne sykkel og spyd. Hvor mange er det egentlig som kaster spyd aktivt i forhold til hvor mange som prøver å nå langt innen sykkelsporten? Det at Thorkildsen har tatt et OL-gull får så være, jeg setter det ikke noe høyere enn Bjørndalens prestasjoner. Til tross for at sommer-OL er uendelig mye større enn vinter-OL. At Carlsens sjakkprestasjoner også er større enn det Hushovd har oppnådd kan man diskutere opp i mente. Det finnes gode argumenter både for det ene og det andre. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Er i utgangspunktet enig med Schanke, for meg så koker det ned til "Hva utgjør en stor idrettsprestasjon?". Syntes det Thor og Edvald har gjort i årets Tour er stort, men har vanskelig med å stille det opp i mot andre idretter. Sykkel blir jo litt spesielt med tanke på at det er en lag sport, men det er individet som hedres. Og i tour'en er det flere konkurranser, så alle kjemper ikke mot alle. De som kjemper om en trøye bryr seg jo døyten om ett brudd går inn, så lenge de som sitter i bruddet ikke er en trusel mot trøya. Hadde vært lag kjempet med nebb og klør for etappeseier hver dag så hadde det vært enklere å sammenligne. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Kan noen sende en bøtte med Prozac til Christian Paasche? Blir pinlig berørt når han går i taket og begynner å nynne barnesanger ved målgang Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Nei, i morgen vil jeg se kamp om den gule! Schleck(s) vs. Contador vs. Evans også blir artig å se hvor langt opp Voeckler kan henge på! Enig. I dag og i morgen vil jeg kun se kamp om den gule. Schlecks må bare angripe i dag om de skal ha sjans på den gule, og da spesielt lillebror. Tre HC-fjell, dette blir en utrolig spennende etappe. Våre gutter får trille i mål med gruppettoen noen få minutter innenfor tidslimiten. 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Flere som har tenkt over at Edvald bare så vidt ble klar for årets TdF? Det var jo like før han måtte kaste inn håndkleet noen dager før touren pga. en sykdom. Er han egentlig kvitt dette problemet han hadde? Sikkert spist biff, jeg tipper ivertfall alle i utlandet tror Nordmenn har biff til middag hver dag nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Kan noen sende en bøtte med Prozac til Christian Paasche? Blir pinlig berørt når han går i taket og begynner å nynne barnesanger ved målgang Da satt jeg og lo og koste meg. 3 Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Cav utenfor tidslimiten idag? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Cav utenfor tidslimiten idag? En våt drøm. Og enda en våtere drøm er at det blir kjørt for både Edvald og Thor i Paris. Hadde ikke Movistar en plan om å kjøre så hardt i alpene at Cav faller helt av? 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Edvald er nok aktuell for Paris, men Thor? Tyler? Cav er en fantastisk spurter, men når man har problemer med å gjennomføre disse etappen, så gir det meg en rar følelse. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Som sagt, bare en våt drøm. Tyler kan gjerne komme utenfor tidslimiten han også. Hvorfor gir det deg en rar følelse? Sier jo seg selv at store og tunge spurtere vil ha problemer i fjellene. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Hadde ikke Movistar en plan om å kjøre så hardt i alpene at Cav faller helt av? De snakket jo om det, hadde vært utrolig gøy om han ikke skulle klare det, men jeg tror nok at HTC laget vil gjøre det de kan for at det ikke skjer. Her er deres skumle plan - tv2.. Endret 21. juli 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Hadde ikke Movistar en plan om å kjøre så hardt i alpene at Cav faller helt av? De snakket jo om det, hadde vært utrolig gøy om han ikke skulle klare det, men jeg tror nok at HTC laget vil gjøre det de kan for at det ikke skjer. Her er deres skumle plan - tv2.. Litt av en plan, men det stod ingenting om at Movistar selv skal ta ansvar. Jeg håper de ikke forventer at andre lag skal gjøre grovarbeidet deres. 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Ahh, blir virkelig spennende i dag. Jeg klarer ikke å vente, start å sykkel nå! Edit: Det har startet, men vil ha det på TV'n Endret 21. juli 2011 av untouch4ble Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 For de som har eurosport så begynner sendingen om 15min. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 For de som har eurosport så begynner sendingen om 15min. Nja, først skal de vel vise reprisen av gårsdagens etappe? 1 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 For de som har eurosport så begynner sendingen om 15min. kun reprise fra igår det, alle må nok vente til litt over 1400 idag, men hvem vil ikke se gårdagen igjen? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Det gir meg en rar følelse å vinne ørten etapper, men en etappe klarer man ikke å komme i mål? Fortjener man da det andre? Er forskjellene i løpet for store? Jeg vet ikke. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 @TV2Paasche: By the way, change of plans: vi starter sendingen i dag kl 12.55 på TV 2. #2tdf Lenke til kommentar
slipten Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 @TV2Paasche: By the way, change of plans: vi starter sendingen i dag kl 12.55 på TV 2. #2tdf takk og lov for det, da får vi med alle fjella, rytterene kjørte godt over 50 km på første timen idag, kunne gått glipp av mye med sendestart 1400 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) @TV2Paasche: By the way, change of plans: vi starter sendingen i dag kl 12.55 på TV 2. #2tdf takk og lov for det, da får vi med alle fjella, rytterene kjørte godt over 50 km på første timen idag, kunne gått glipp av mye med sendestart 1400 Sendingen starter tidligere, ingen har vel sagt noe om livebildene? Tipper de bruker den første timen til å hylle rytterne våre. Håper jeg tar feil. Greit med hylling, men jeg vil ha livebilder. Endret 21. juli 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå