Paisley Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Fantastisk dag sett med norske øyne, og en flott seier til Edvald! Dette fortjente han virkelig. Ikke tvil om at Paasche var ivrig i dag, han hørtes godt i bakgrunnen under sendingen på dansk tv fra boksen bortenfor. Han lå et godt stykke over de danske kommentatorene i både engasjement og stemmebruk Endret 20. juli 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Spørsmålet er hva Paasche inntar i kommentatorbua, sitter han å pimper gjennom hele etappen? Synes det høres mistenkelig ut som fyllerør de siste kilometrene. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Og jeg som trodde ikke touren kunne bli noe bedre! TDF 11 LEGENDARISK! HERREGUD FOR ET DYR DU ER EDVALD!! Har ikke ord!! :love: :love: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Spørsmålet er hva Paasche inntar i kommentatorbua, sitter han å pimper gjennom hele etappen? Synes det høres mistenkelig ut som fyllerør de siste kilometrene. Nikotinen i snusen han glemmer å ta ut som slår inn. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Bare dere 2 som ikke skjønner hvor stort dette egentlig er. Hva har det med saken å gjøre? Hold deg konstruktiv når du skal quote i hvert fall. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg er ... målløs. Norges to ryttere leker med resten av feltet. STORT! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Herregud. Jeg lå og vrei meg i sofaen da Contador snakket engelsk. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Hehe, faen så lyst han snakka Helt på nivå med chicha Endret 20. juli 2011 av AnewZ Lenke til kommentar
Sink Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Edvald hadde syklet med 350watt i snitt den første timen i dag. Dette setter ting i perspektiv for meg. Stefaren min som sykler fra meg ganske bra målte inn på ~330watt under en vo2max test(som også er ganske langt fra terskel) i vårest. Ikke det at jeg er så godt trent, men det er moro å høre slike tall en gang i blant. Herregud. Jeg lå og vrei meg i sofaen da Contador snakket engelsk. Men jeg liker at han gjør det, værste jeg vet er når vi ser intervjuer på et språk jeg ikke forstår shiten av etterfulgt av en generell oversetting av reporterne. Endret 20. juli 2011 av Sink Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Chicha snakker i alle fall forståelig. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Spent på hva Schanke har å si nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Sier vel at det er et blaff. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Løypeprofilen på 16. og 17. etappene ser jo spennende ut.. Jada. Måtte bare ha med litt selvskryt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 De to neste etappene er jo som støpt for vår klatrer Thor 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Lett! HC er ingen fare for Thor! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Prøver ikke å trolle, selv om det kanskje virker slik. Men er det bare meg som har hatt i tankene at Hushovd og Edvald Boason Hagen kanskje har dopet seg? Prøver heller ikke å trolle. Men jeg blir ekstremt skuffet om dette er tilfelle. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg tror egentlig ikke det. Men at brødrene Slecht, Contis, Evans et.al. er det tror jeg egentlig.. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 De to neste etappene er jo som støpt for vår klatrer Thor Hehe, lov å håpe i hvert fall. Thor sa vel i et intervju at de neste to dagene handler det bare om å overleve, og jeg tipper Edvald ser ganske likt på etappene. Det blir derimot langt mer gøy å følge de som skal bruke de neste to etappene til å ta den gule trøya. Jeg håper det jevner seg litt ut og at det ender med en tett sekundstrid på tempoen. 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Tåpelige Tv2!! Henter foreldrene til Edvald i helikopter til Sommertid...og så får de såvidt tid til å snakke med dem før programmet er slutt. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jepp, utrolig tåpelig egentlig - Hadde da vært bedre om de hadde hatt dem der litt før om noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå