Gå til innhold

Tour de France 2011

Latias

Anbefalte innlegg

Fantastisk dag sett med norske øyne, og en flott seier til Edvald! Dette fortjente han virkelig.

Ikke tvil om at Paasche var ivrig i dag, han hørtes godt i bakgrunnen under sendingen på dansk tv fra boksen bortenfor.

Han lå et godt stykke over de danske kommentatorene i både engasjement og stemmebruk :)

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edvald hadde syklet med 350watt i snitt den første timen i dag. Dette setter ting i perspektiv for meg. Stefaren min som sykler fra meg ganske bra målte inn på ~330watt under en vo2max test(som også er ganske langt fra terskel) i vårest. Ikke det at jeg er så godt trent, men det er moro å høre slike tall en gang i blant.

Herregud. Jeg lå og vrei meg i sofaen da Contador snakket engelsk.

Men jeg liker at han gjør det, værste jeg vet er når vi ser intervjuer på et språk jeg ikke forstår shiten av etterfulgt av en generell oversetting av reporterne.

Endret av Sink
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Prøver ikke å trolle, selv om det kanskje virker slik.

Men er det bare meg som har hatt i tankene at Hushovd og Edvald Boason Hagen kanskje har dopet seg?

Prøver heller ikke å trolle. Men jeg blir ekstremt skuffet om dette er tilfelle.

Lenke til kommentar

De to neste etappene er jo som støpt for vår klatrer Thor :D

Hehe, lov å håpe i hvert fall. Thor sa vel i et intervju at de neste to dagene handler det bare om å overleve, og jeg tipper Edvald ser ganske likt på etappene. Det blir derimot langt mer gøy å følge de som skal bruke de neste to etappene til å ta den gule trøya. Jeg håper det jevner seg litt ut og at det ender med en tett sekundstrid på tempoen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...