DJ_Dark Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Tar lang tid å behandle? Den kunne lett ha blitt tatt før sommeren, men noe sier meg at el Drugos (see what I did there?) advokater drøyer det de kan med å finne "fakta" til saken. Rett og slett så han får kjørt touren. Hvis det hadde vært så lett å hevde hans uskyld, hvorfor har de ikke funnet frem alt allerede da? Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Det er skandale deluxe! Det er vel ikke første gangen saken er utsatt heller? Han burde vært utestengt fra start av! Han vinner garantert TdF!! SKANDALE! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) DJ:Ja jeg ser det og siterer fra ett innlegg jeg skrev i Giroen. Det samme sier jeg til alle som går ned til ett nivå som å kalle Contador for El drugo, så ikke bli forvirret over at jeg skriver han i den quoten for mener det samme om de som setter sånne kallenavn: Det må gå an holde seg over det nivået som vedkommende debattant la seg på. El drugo? hvor barnslig er ikke det...Jeg skrev hvem er El drugo for jeg håpte han ikke skulle begi seg inn på sånt tull. Siden du begynner å lage spekulasjoner, så kan du jo ringe de å spørre slik at du faktisk kan vite hvorfor. De vil vel ikke at en uskyldig mann skal måtte være i CAS og gå glipp av en GT...Man hadde ett halvt år på seg å komme med en dom, når det spanske forbundet frikjenner Contador, så kan man godt si at de som presenterte saken kom alt for sent på banen, men man kan og se på UCI og Wada som valgte å vente helt til dagen hvor fristen for å anke gikk ut. Og selvfølgelig vil ikke teamet til Contador at en uskyldig mann skal måtte i CAS mens en GT pågår... Endret 31. mai 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Det er skandale deluxe! Det er vel ikke første gangen saken er utsatt heller? Han burde vært utestengt fra start av! Han vinner garantert TdF!! SKANDALE! Og han fikk jo en dom og ble frikjent og så har jeg ovenfor listet opp hvorfor det går over TdF før saken behandles...Skandale hva? Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Det er skandale deluxe! Det er vel ikke første gangen saken er utsatt heller? Han burde vært utestengt fra start av! Han vinner garantert TdF!! SKANDALE! Og han fikk jo en dom og ble frikjent og så har jeg ovenfor listet opp hvorfor det går over TdF før saken behandles...Skandale hva? Ja, jeg mener det er skandale at vi ikke kan få noen avklaring. At en dopingdom kan vente så lenge og at det fort kan bli en vinner av både Giroen og Touren som senere ikke blir gjeldene. Er enig i at saken må gå ryddig for seg, men for all del må vi få ett svar. Enten det er positivt eller negativt. Det er skadelig for sporten at en som avventer en dom får sykle! Det er hvertfall slik jeg tenker. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Enig i at dette burde vært avgjort for lenge siden. Er rimelig latterlig hvis han blir dømt, og vi må omrokkere plasseringene han har tatt i etterkant. Blir også interessant å se Contador i Touren. Hvis han kommer og dominerer der også, tror jeg vi kan konkludere med at mannen ikke eier skam. Løypeprofiler: 1. etappe: 2. etappe: 3. etappe: 4. etappe: 5. etappe: 6. etappe: 7. etappe: 8. etappe: 9. etappe: 10. etappe: 11. etappe: 12. etappe: 13. etappe: 14. etappe: 15. etappe: 16. etappe: 17. etappe: 18. etappe: 19. etappe: 20. etappe: 21. etappe: Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Flott at Contador deltar, da blir det spenning i år også. Endret 31. mai 2011 av bruno99 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Løypeprofiler: 1. etappe: 2. etappe: 3. etappe: 4. etappe: 5. etappe: 6. etappe: 7. etappe: 8. etappe: 9. etappe: 10. etappe: 11. etappe: 12. etappe: 13. etappe: 14. etappe: 15. etappe: 16. etappe: 17. etappe: 18. etappe: 19. etappe: 20. etappe: 21. etappe: Dette ser strålende ut! Var det to år siden det kun var to ordtlige fjelletapper? Her er det hvert fall 5. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Den profilen liker jeg jævla godt. Både Tourmalet (selv om det ikke er sluttfinish) og Alpe d'Huez! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Det er skandale deluxe! Det er vel ikke første gangen saken er utsatt heller? Han burde vært utestengt fra start av! Han vinner garantert TdF!! SKANDALE! Og han fikk jo en dom og ble frikjent og så har jeg ovenfor listet opp hvorfor det går over TdF før saken behandles...Skandale hva? Ja, jeg mener det er skandale at vi ikke kan få noen avklaring. At en dopingdom kan vente så lenge og at det fort kan bli en vinner av både Giroen og Touren som senere ikke blir gjeldene. Er enig i at saken må gå ryddig for seg, men for all del må vi få ett svar. Enten det er positivt eller negativt. Det er skadelig for sporten at en som avventer en dom får sykle! Det er hvertfall slik jeg tenker. rett etter det øverste innlegget ditt i tråden, så har jeg forklart hvorfor det har blitt sånn... Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Spennende at de begynner fjelletappene med Col de Tourmalet, de møter veggen tidlig i år Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Slenger meg på tråden imens jeg husker det! Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Flott at Contador deltar, da blir det spenning i år også. Han vinner dessverre altfor lett er jeg redd. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Flott at Contador deltar, da blir det spenning i år også. Han vinner dessverre altfor lett er jeg redd. Hvorfor? Husk at han endte helt likt med Andy under fjorårets tour. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 ettersom at han vant den gule trøyen, så tviler jeg på det... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 ettersom at han vant den gule trøyen, så tviler jeg på det... Tiden han vant med sammenlagt var nøyaktig like mye som tiden han jukset til seg da Schleck punkterte opp en bakke. 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Den saken har er da gått gjennom opp og i mente. 1.Han visste ikke at Andy har punktert 2.Hadde han ikke hatt den tiden, så kunne han avgjort det på en annen måte 3.De har snakket sammen og lagt alle uoverrenstemmelser bak seg. 4.Andy har tilgitt Contador og det er ingen som kan føle ting verre enn Andy. Ergo er Andy's fasit avgitt for alle. Lenke til kommentar
Hans Kristian Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Den saken tror jeg begge to har lagt bak seg. Jeg tviler på at Andy tenker på det under oppkjøringen. Selv syns jeg det er helt bak mål at Contador får lov til å stille i TDF. Det er jo ett år siden han ble tatt for doping under samme ritt. UCI jobber liksom for en renere sport de har ikke gjort noe siden han anket. Å ha saken i August ETTER TDF er også helt bak mål. Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Flott at Contador deltar, da blir det spenning i år også. Han vinner dessverre altfor lett er jeg redd. Hvorfor? Husk at han endte helt likt med Andy under fjorårets tour. joda, pluss at han rykka når schleck hadde problemer. Contador må jo også ha hatt en slags formtopp, kan han få den igjen? Andy føler seg også i veldig god rute, men allikevel er jeg blitt veldig negativ og ganske skremt av contador. Skuffa. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Den saken har er da gått gjennom opp og i mente. 1.Han visste ikke at Andy har punktert Det var kjedet som hoppet av. Om han visste det eller ikke er ikke viktig, mitt poeng er at han slo Andy med 41 sekunder på etappen, hvor de med 99% sikkerhet ville kommet likt inn, og dermed endt helt likt sammenlagt. Derfor lurte jeg litt på NorskBettings kommentar om at han kommer til å vinne det "alt for lett". 2.Hadde han ikke hatt den tiden, så kunne han avgjort det på en annen måte Biff, to dager på rad? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå