Maynard James Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Bruddet : Gerdemann, Thomas, Boassen Hagen (again), Di Gregorio, Leon Sanchez (Rab), Costa, Casar, Hondo, Van Garderen, de Gendt Sterkt. Etappen ser veldig bra ut for spesielt Leon Sanchez Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Thor er på vei opp.. FY FAEN I HELVETTE FOR EN IDRETTSUTØVER!! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 But this hasn't worked for either Hushovd or Roche and both men have been caught. The ten are still up the road but their lead has been cut to 30 seconds. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Endret 20. juli 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Var veldig mye frem og tilbake nå.. Hvordan ser gutta ut? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Fy faen så syke våre gutter er. Tre individuelle etappeseire (fornøyd nå, Banan? ), likevel vil de ha mer. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Var veldig mye frem og tilbake nå.. Hvordan ser gutta ut? Vet ikke. Selv sendingen har ikke startet enda, never mind direktebildene. I løpet av den første timen ble 58 km unnagjort. Gale ryttere. Ikke rart det ikke etableres brudd. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Jepp, ledelsen er på 1.30. 1 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Noen som har tips til bedre live-dekning enn VG nett? Den forbaskede grafikken er jo aldri oppdatert. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Noen som har tips til bedre live-dekning enn VG nett? Den forbaskede grafikken er jo aldri oppdatert. http://gaps.letour.fr/us.php 2 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Takker. Jeg har vært inne der før, men syntes det var smått. Men nå fant jeg maximize-knappen Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg er utrolig imponert over Cadel Evans i årets tour. Har omtrent ikke vist svakhetstegn så langt. Tror Contador må ta 2 min eller mer i alpene for å stå i gult i Paris. Samme her, men personlighet har han ikke. Blir lett irritert og frustert. Uenig. Det er jo naturlig å bli frustert, spesielt når de andre har hjelperyttere langt opp i fjellene og at "alle" venter på at man skal tette alle luker uansett hvem det er som angriper. Tvert imot synes jeg at av sammenlagtfavorittene så er Evans den som virker mest sympatisk. Contador er doper og en dårlig løgner(biff), i tillegg til at han ikke vikrer spesielt sympatisk eller spiller fair(angrepet på Schleck ifjor når Schleck mistet kjede i gul trøye), og Schleck brødrene er blitt noen grineunger som bare syter når det går dårlig, som igår når Andy klager på utforkjøringen, som både Thor, Edvald og Cadel Evans klarte veldig greit i høyt tempo. Heier på Cadel Evans. Hvis ikke får Andy eller Frank ta det, er så lei av dusten Contador nå. At de andre har dårlige personligheter betyr ikke at Evans sin er bra, så kjøper ikke den sammenligningen gitt. Jeg snakker om intervjuene hans, spesielt i fjor. Dog jeg heier på Evans sjæl. Hvorfor ikke? Eneste grunnen til at han ble frustrert som jeg kan huske var at han hele tiden var alene og at alle støttet og hver gang måtte han tette lukene, om det så var Andy, Frank eller Contador som gikk. Synes han virker veldig sympatisk og som en "down to earth" fyr. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Hva tror vi om Edvalds sjanser i dette bruddet? Vil han henge med opp bakkene, eller har han svidd av for mye krutt de siste dagene? 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Tror Sestriere blir i det tøffeste laget for Edvald. Han brukte også mye krefter i går. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 http://gaps.letour.fr/us.php Denne var jo også mye bedre enn TV2 sin løsning Jeg er bare redd Boasson brukte for mye krutt i beina i går, for å klare å holde helt inn i dag, men la oss håpe jeg tar feil! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jess, Edvald i brudd. Stor Norsk etappe i dag og kanskje? Håper han har supre bein og ikke er helt nedkjørt Kom igjen Edvald! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå