Gjest medlem-211409 Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Prøver ikke å trolle, selv om det kanskje virker slik. Men er det bare meg som har hatt i tankene at Hushovd kanskje har dopet seg? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Thor har muligens vært den som har fremmet kampen mot doping mest, det hadde vært hyklersk av han å dope seg. Jeg tror helt ærlig at både Thor og Edvald er 100 % rene. 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Bruddet fra hovedfeltet skjedde vel da de hadde syklet 100 km, sånn ca. seks mil igjen til mål. Jodajoda, men de 3 var i bakken Ditro: Du er nok ikke alene om å ha hatt den tanken. Samtidig, med ett renere felt, og en Thor som prioriterer helt annerledes så er det fint mulig! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Flere som la merke til at når Hesjedal prøvde på en spurt/opptrekk mot slutten, og snudde seg, så ristet Thor på hodet. Da satt Hesjedal seg ned igjen. Dette var like før Thor satt i gang med sin spurt! Jau, pinglete av denne Hesjedal. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hva feiler Hesjedal i år egentlig? Jeg føler han var veldig i søkelyset i fjor, eller var det bare pga de norske anene? Han hadde da bra resultater? Han hadde vel fått seieren i dag _hvis_ Edvald ikke var der. Var ikke dette klatreetappe? Synes de sa Thor Hushovd ikke hadde sjans til å vinne slike etapper. Hvorfor var det bare 3 stk innen kort tid i mål når Thor vant? Går de aller fleste for den gule trøya? Første gangen du ser sykkel? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Jau, pinglete av denne Hesjedal. Hæ? Daxen: Ser du en side (eller kanskje 2) tilbake i tråden, så vil du se at ja, det er faktisk noe vedkommende ikke har fulgt med på før. Jeg kjenner igjen spørsmålene jeg også får en del av hjemme her Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Flere som la merke til at når Hesjedal prøvde på en spurt/opptrekk mot slutten, og snudde seg, så ristet Thor på hodet. Da satt Hesjedal seg ned igjen. Dette var like før Thor satt i gang med sin spurt! Jau, pinglete av denne Hesjedal. Pinglete? Pinglete av Thor å trekke opp Farrar på de flate etappene? Pinglete av Renshaw å ha trukket opp Cavendish til Gud vet hvor mange etappeseire? Så absolutt ikke. 1 Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Flott med nye sykkel-seere! Viktig at TV2 får gode seertall på sendingene slike, slik at de kan fortsette med minst like god kvalitet på sendingene sine i årene som kommer. Andy er i en dårligere posisjon enn Frank før de går inn i Alpene, og av det vi har sett til nå virker det som om Frank har mer sprut i beina enn Andy. Konklusjonen må være at de velger å kjøre for Frank, de har jo selv sagt at de ikke bryr seg om noe annet enn å vinne sammenlagt. Eller hva tror dere? Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hvorfor var det bare 3 stk innen kort tid i mål når Thor vant? De syklet fortere enn de andre! 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Jo,men først i dag fikk han vist seg frem Daxen. Hvor gammel er han? Jeg fikk ikke sett dette mesterstykket live, pga flytting, flytting og atter flytting.*GnAG* Men jeg fikk nesten tårer i øynene under interjuvet med Thor like etter og Game fikk en pluss. Det sier ikke lite. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Arvesen hadde neppe klart å hevde seg i dag. Hva begrunner du det med? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 – Tiden er inne for et norsk ProTour-lag Vi har vunnet fire etapper, hatt flere pallplasseringer, kjørt med klatretrøya, hatt en verdensmester i feltet og hatt den gule trøya i 1/3 av rittet. Og alt dette bare med to ryttere. Tiden er helt klart inne. Sikler av tanken på et norsk ProTour-lag. 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg venter i spenning på Statoil-Hard Rocx. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Tror sjansen for at Koss var dopet da han tok 3 OL gull er mye større enn at Thor er dopet. Thor tatt for Doping? Det hadde nesten blitt i klasse med Landsforædere som Qusling og Co for folket i dag. Not going to happen, da må det være et tvilsomt kost tilskudd elns. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Ja, jeg postet det ganske tidlig i Touren at det er på tide med et norsk lag, Statoil faller også inn som en naturlig sponsor hos meg. Men jeg tror faktisk dopingspøkelset skremmer norske sponsor kandidater litt. Telenor er kanskje en annen kandidat. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Statoil er en mer naturlig sponsor for motorsport enn sykkel. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 – Tiden er inne for et norsk ProTour-lag Vi har vunnet fire etapper Fire etapper? Thor (2) og Edvald (1) ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 – Tiden er inne for et norsk ProTour-lag Vi har vunnet fire etapper Fire etapper? Thor (2) og Edvald (1) ? TTT er i mine øyne også en etappe. 3 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 – Tiden er inne for et norsk ProTour-lag Vi har vunnet fire etapper Fire etapper? Thor (2) og Edvald (1) ? TTT er i mine øyne også en etappe. Ja, for GC. Ikke for Thor. 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Statoil er en mer naturlig sponsor for motorsport enn sykkel. Katusha sponses av verdens største naturgasselskap, Liquigas er et selskap som selger prdukter av flytende gass, Quick Step lager laminerte gulv og DCM selger gårdsutstyr. Ser ikke hvorfor Statoil ikke skal kunne delta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå