Gå til innhold

Tour de France 2011

Latias

Anbefalte innlegg

Jeg tror nok at han var litt skuffa over at de ikke fikk utretta litt mer enn det de gjorde, så da og få trykt ett kamera i trynet rett etter etappa så er det ikke alltid like lett å være "dannet". Så jeg forstår godt at idrettstjerner ikke oppfører seg helt etter boka alltid. Men jeg syns ikke at Frank var så ille i det intervjuet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han spør jo hva han tror, imo så er spørsmålet fair. Kansje han bare kunne svart høffelig at han vet ikke, eller noe i den duren.

Anyways, jeg har en kjenning i Østerike, når de 2 brødrene snakker Engelsk, så er det akkurat som å høre ham. Helt likt, det er litt stilig.

Lenke til kommentar
Andy Schleck

i never complain over the doping-control but today i had one after the finish an i arrive to the hotel an other on come on UCI ALFAD!!!!

Andy Schleck

there were 1 h in between you guys must communicate a bit better!thats not good enough and shows no respect to the rider

Andy Schleck

the control happen in a restaurant so i had to walk with my urine sample true the tables where other people were having dinner!!!

:ermm:

Lenke til kommentar

Jeg ser den, men da må de drøye noen timer. Begrensa hva han kan ha klart på en time. De kunne da heller tatt en prøve seinere på kvelden eller noe, en time etter blir bare får dumt syns jeg. Men jeg kan overhodet ikke noe om doping riktignok. Men hvis de doper seg så prøver de nok å gjøre dette på ett tidspunkt hvor det er minst mulig å bli oppdaget, og det tviler jeg på at er på det tidspunktet

Endret av seigmenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...