spicedgold Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg tror nok at han var litt skuffa over at de ikke fikk utretta litt mer enn det de gjorde, så da og få trykt ett kamera i trynet rett etter etappa så er det ikke alltid like lett å være "dannet". Så jeg forstår godt at idrettstjerner ikke oppfører seg helt etter boka alltid. Men jeg syns ikke at Frank var så ille i det intervjuet. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Han spør jo hva han tror, imo så er spørsmålet fair. Kansje han bare kunne svart høffelig at han vet ikke, eller noe i den duren. Anyways, jeg har en kjenning i Østerike, når de 2 brødrene snakker Engelsk, så er det akkurat som å høre ham. Helt likt, det er litt stilig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Andy Schlecki never complain over the doping-control but today i had one after the finish an i arrive to the hotel an other on come on UCI ALFAD!!!! Andy Schleckthere were 1 h in between you guys must communicate a bit better!thats not good enough and shows no respect to the rider Andy Schleckthe control happen in a restaurant so i had to walk with my urine sample true the tables where other people were having dinner!!! Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Da har de dratt det litt langt hvis de har to doping kontroller på 1 time... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Siden han er i Frankrike ville nok de fleste på resturangen tatt vare på prøven om de kunne Nei, de går litt langt. Eller de burde ha snakket sammen som han sier. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Er ikke det dummeste de kan gjøre, det blir litt som å ha fartskontroll rett etter fotoboksen... akkurat i det folk tror det er fritt frem. 1 Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Jeg ser den, men da må de drøye noen timer. Begrensa hva han kan ha klart på en time. De kunne da heller tatt en prøve seinere på kvelden eller noe, en time etter blir bare får dumt syns jeg. Men jeg kan overhodet ikke noe om doping riktignok. Men hvis de doper seg så prøver de nok å gjøre dette på ett tidspunkt hvor det er minst mulig å bli oppdaget, og det tviler jeg på at er på det tidspunktet Endret 16. juli 2011 av seigmenn Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Kanskje, men nå skaper det i hvert fall (ytterligere) usikkerhet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 UCI driter i at disse rytterne trenger å restituere seg etter en lang og hard dag. To tester på en time er litt vel i overkant... Lenke til kommentar
Sink Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Litt imponerende, han pisset på kommando to ganger på en time, nice! Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Syklister er godt trente på å eh... tisse... Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hvorfor det? Jeg hadde sannsynligvis stilt det samme spørsmålet. Er da interessant å høre hva de andre tror er grunnen til at Cunt ikke angriper... Cunt? Virkelig?.. Liker Shleck-brødrene mindre og mindre faktisk. Håper Evans tar sammenlagtseieren. 1 Lenke til kommentar
Boumi Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 sjekk ut lookalike på edvald og bjarte, far og sønn Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Synes faren der lignet mer på Alex Rosén enn på Edvald... 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Laurens ten Dam ved målgang i går. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Fy f... Syklister har en helt vill smerteterskel. Syke syke folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå