deaktivert443556 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Kan Påske kun navnet Shleck? Det er det eneste navnet han nevner. Påske? Kanskje du ikke er den rette til å kritisere hans kunnskaper om navn. 2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Sykt hvordan han tettet den luka, om det ikke var langt. Han så frisk ut, dersom mannen i gult forsetter sånn, så skal det bli vanskelig for de andre å spise noe. Hvordan er han på tempo? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Øøøøh. Hvorfor er ikke Sanchez kongen av Pyreneene? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Neivel, så fortell meg hvordan du vil uttale Paasche. Hva skjer med gruppa på 50sec bak da? Er de IKKE interessert i å ta igjen Casar og Sanchez eller hva han nå het. Tss, slåss om 3. plassen. Wow, stort. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Neivel, så fortell meg hvordan du vil uttale Paasche. Hva skjer med gruppa på 50sec bak da? Er de IKKE interessert i å ta igjen Casar og Sanchez eller hva han nå het. Tss, slåss om 3. plassen. Wow, stort. De er sammenlagtfavoritter. Etappeseire interesserer dem ikke. 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Sykt hvordan han tettet den luka, om det ikke var langt. Han så frisk ut, dersom mannen i gult forsetter sånn, så skal det bli vanskelig for de andre å spise noe. Hvordan er han på tempo? Det er 3 alpeetapper. Voeckler, er dessverre ikke en fjellklatrer. Også er han ikke noe god på tempo. Han har ikke sjans på topp 10. Men det driiiiter jeg i! For Europcar hadde 2 ryttere med der oppe! Endret 16. juli 2011 av Stoddart Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Angrip da for f! Sitter jo bare å ser på hverandre Tar av meg hjelmen for Voeckler og Rolland Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Tydelig at Frank hadde tunge bein i dag. Spolerte nok taktikken de hadde på forhånd. Når Contador ikke støter en eneste gang på en slik etappe tviler jeg på han står på pallen undr årets tour. Med mindre han får spiste litt biff før alpene begynner. Er den brukt opp tro Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Litt skuffa. Trodde Schleck-gutta skulle parkere Voeckler i bakken... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Haha @ Frank. Mest geniale intervjuet så langt i touren. :!: 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Jaja, ett ord og noen tegn: EUROPCAR!!!! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Vell, om han henger med i den tyngste, så kan han henge med i resten også? Samme hva han er? I tillegg er han vell rimelig rå på brudd, men det blir vell lite av det nå. @Latias, Sanchez tok vell innpå sammenlagt i dag? De burde vell egentlig hentet ham? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Godt spørsmål. Kanskje de ikke frykter ham på tempoen? Han slo f.eks. Andy med "bare" noenogtyve sekunder på den avsluttende tempoen i fjor. Men ja, ganske rart de lot ham stikke. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Haha @ Frank. Mest geniale intervjuet så langt i touren. :!: Hva ble sagt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Haha @ Frank. Mest geniale intervjuet så langt i touren. :!: Hva ble sagt? http://www.tv2.no/play/sport/tdf/c2/siste/?progId=534499 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Var det genialt? Jeg elsker Frank, men det var litt spydig svart til TV2-fyren imo... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Altså, når man har syklet 160 km med seks kategoriserte stigninger og man blir stilt slike spørsmål rett etter målgang, vel da er det forståelig at storebror Schleck reagerer som han gjør. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Hvorfor det? Jeg hadde sannsynligvis stilt det samme spørsmålet. Er da interessant å høre hva de andre tror er grunnen til at Cunt ikke angriper... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå