Step_up Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Komisk at man kan dikte opp en historie om dop i biffen, og plutselig er man frikjent. den kan for alt vi vet være sann. akkurat det samme tilfellet som Dmitrij Ovtcharov ble utsatt for det... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Det ble funnet i fire tester tatt fire dager. Jeg vil si det er temmelig mistenktsom. At en domstol fra Spania frikjenner han overrasker meg ikke. Det som overrasker meg er at UCI ikke gjør en dritt med det. Skal faen ikke se på Tour de France i år om doperen er med. Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Sett deg inn i saken før du sier at fire positive prøver er mistenksomt. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg som gledet meg så fælt til sommerens TDF... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 For fire positive prøver er ikke mistenksomt? Én positiv prøve er mistenksomt! Det ble vel tatt prøver av dyrene på flere av gårdene i området hvor Contadors biff kom fra, uten noen spor av clenbuterol, og det er viden kjent at Spania har sine svin på skogen, både med tanke på doping og straffene som blir gitt, eller ikke gitt i dette tilfellet. Håper Contador blir parkert i fjellene i år. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Men ble han ikke utestengt i ett år av det internasjonale sykkelforbundet? Denne opphevelsen av straffen var jo fra det spanske forbundet, eller? 1 Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 For fire positive prøver er ikke mistenksomt? Én positiv prøve er mistenksomt! Det ble vel tatt prøver av dyrene på flere av gårdene i området hvor Contadors biff kom fra, uten noen spor av clenbuterol, og det er viden kjent at Spania har sine svin på skogen, både med tanke på doping og straffene som blir gitt, eller ikke gitt i dette tilfellet. Håper Contador blir parkert i fjellene i år. Det er bare en eneste prøve som er interessant for denne saken og det er prøven tatt på hviledagen. Den som inneholdt 50 ml/g clebuterol. De påfølgende dagene og prøvene viser en naturlig nedgang i clenbuterol-nivået før prøvene til slutt er rene. Det er alltid den første prøven det blir referert til i media, det er den som er interessant for saken. Men ble han ikke utestengt i ett år av det internasjonale sykkelforbundet? Denne opphevelsen av straffen var jo fra det spanske forbundet, eller? De nasjonale forbundene er alltid første instans. Spanias forbund foreslå først et års utestengelse, men Contador anket, forbundet endte da opp på en frifinnelse. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 http://www.vg.no/sport/sykkel/artikkel.php?artid=10014009 Rett og slett urovekkende tall å se på. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 dette er vel ikke en dopingtråd vel? kunne nesten se slik ut mtp all diskusjonen... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 litt siden tråden heter Tour de France 2011 Det ble funnet i fire tester tatt fire dager. Jeg vil si det er temmelig mistenktsom. At en domstol fra Spania frikjenner han overrasker meg ikke. Det som overrasker meg er at UCI ikke gjør en dritt med det. Skal faen ikke se på Tour de France i år om doperen er med. nå er han da frikjent av forbundet så da er han ikke doper... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Som tilfeldigvis er spanjoler. Selv om de frikjenner han betyr det ikke at han ikke er det. Herregud. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 uansett er han ingen doper...ricco doper seg, det samme med Schumacher...Iban Mayo gjorde det samme. blir ganske feil å nevne nevnte dopere sammen med Contador som nå er frikjent. I sistnevnte tilfelle har vi en frikjenning fra ett forbund som inkluderer en omfattende rapport på over 50 sider, i verste fall hadde vi snakket om en ett-års utestengelse for ett stoff hvor det mest sannsynlig er snakk om ubevisst inntak. Men det er han som nevnt frikjent for av det spanske forbundet. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 UCI har i underkant av en måned å ta opp saken på nytt, får se hva som skjer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Apropos Ricco, har ingenting til overs for han. Vanligvis hadde jeg følt synd på folk med alvorlig hjerte- og lungeproblemer, men ikke i dette tilfellet. 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 jeg synes veldig synd på han. Han har ett stort problem som nesten kostet han livet. den mannen trenger hjelp... Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Kjører reklamesirkuset hver gang hele etappen? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 om det er reklame hver dag?yup. dette blandet med oppsigelser og nedleggelse av programmer holder kanalen i live. og i år har de til og med begynt med nye konsepter pga de har tjent bra på det arbeidet de har gjort på nevnte punkter. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Da blir det to horeunger mindre i årets TDF. http://www.vg.no/sport/sykkel/artikkel.php?artid=10098860 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå