Gå til innhold

Tour de France 2011


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok giroen som er den største faktoren mtp. hvordan han lekte seg der. Både trist og bra samtidig. Hadde Contis vært rein hadde jeg håpet at han kunne vunnet i år, tror jeg. Morsomt med en ny rytter som kan ta både giroen, touren og vueltaen.

 

Hvordan skal han vinne "rein" mot "skittende" ryttere?

 

Hvem håper du vinner da? Siden de må være "reine".

 

Hvilke "reine" ryttere er bedre en en eventuelt dopet Contador, d?

Endret av St€rk
Lenke til kommentar

Ja, skulle akkurat til å spørre hvem som tidligere, i samme år, har tatt de tre store rittene?

 

Ingen. http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Tour_%28cycling%29

 

Er nok giroen som er den største faktoren mtp. hvordan han lekte seg der. Både trist og bra samtidig. Hadde Contis vært rein hadde jeg håpet at han kunne vunnet i år, tror jeg. Morsomt med en ny rytter som kan ta både giroen, touren og vueltaen.

 

Hvordan skal han vinne "rein" mot "skittende" ryttere?

 

Hvem håper du vinner da? Siden de må være "reine".

 

Hvilke "reine" ryttere er bedre en en eventuelt dopet Contador, d?

 

Her hadde jeg to valg, enten å ignorere deg eller spørre om du er mongo. Implisitt i svaret ligger

avgjørelsen min.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Faens irriterende å se de dopa Shleck gutta som merklignok aldri klarer å prestere en dritt i noen andre løp i hele året som inneholder et fjell. Plutselig når Touren kommer er de overlegne, blir kvalm.

 

Kan skjønne at folk ikke liker Contador, men er retarded å heie på Fransk Schleck som overførte 7000€ til doping-legen fuentes. Ringer det noen bjeller blandt disse tv2-hjernevaska nordmennene?

 

En annen ting. Herregud skal Cunego begynne med dopingen sin fra 2004 igjen.

Haha, fy faen. Jeg har ikke ord for hvor mye det du sier her provoserer meg.

Lenke til kommentar

Om du har fulgt med på sykkel i år så vet du at Andy og Frank kom på andre- og tredjeplass i årets Liège-Bastogne-Liège. Frank har også vunnet Critérium International i år. I begge rittene har det florert med gode ryttere, så dette understreker deres enorme potensial.

 

At du slenger rundt deg med påstander om doping, bare fordi de sykler fortere enn Cuntadop, blir for meg latterlig. Cunt syklet Giroen, noe Andy og Frank IKKE gjorde. Giroen tappet nok veldig mye krefter og det er derfor, samt en del uhell i starten av Touren, som gjør at Alberto sliter i dag. Samtidig er det jo litt hans egen feil da han ble litt vel kåt i Giroen og gikk på en del unødvendige brudd når han likevel hadde trøyen. Dette mens Andy og Frank har ladet batteriene og toppet formen fram mot Touren, som faktisk er deres eneste / klart største mål for sesongen.

Endret av opar
Lenke til kommentar

Faens irriterende å se de dopa Shleck gutta som merklignok aldri klarer å prestere en dritt i noen andre løp i hele året som inneholder et fjell. Plutselig når Touren kommer er de overlegne, blir kvalm.

 

Kan skjønne at folk ikke liker Contador, men er retarded å heie på Fransk Schleck som overførte 7000€ til doping-legen fuentes. Ringer det noen bjeller blandt disse tv2-hjernevaska nordmennene?

 

En annen ting. Herregud skal Cunego begynne med dopingen sin fra 2004 igjen.

Haha, fy faen. Jeg har ikke ord for hvor mye det du sier her provoserer meg.

100% enig, Martin.

Lenke til kommentar

Contador kjører egentlig veldig bra med tanke på at han har Giroen i beina (Og litt småskadet). For å være ærlig, så så ikke Andy så veldig mye bedre ut enn Contador idag. Glad for at Samu vant, men skal mye til for han å gjøre det stort når de andre konkurrentene har fått mye gratistid på han.

 

Må si all denne navnekallingen på Contador er rimelig latterlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Enig, synes ihvertfall man bør tas med noe ulovlig før man dømmes.

 

Skal man dømmes etter hvor fort man sykler så blir det jo feil...

Basso og Valverde er jo eksempler på ryttere som ikke har testet positivt på en dopingprøve, men som allikevel ble utestengt for innblanding i Operacion Puerto. Det er ikke alltid ting er så lett. Ellers er jeg enig med Juℓenissen.

Endret av andybb
Lenke til kommentar

Jeg har tro på at det går et brudd i dag og at de holder helt inn igjen - selv om det er en tøff etappe..

 

13_PROFIL.png

Det er en småkupert «transport» fram til Laruns etter 89,5 km, der stigningen opp til Col d'Aubisque starter. 18 kilometre senere er rytterne oppe på toppen, 1709 moh, etter å ha klatret 1185 høydemeter. Favorittene vil lure på hverandre i den første lette delen av etappen. Gårsdagens etappe sitter også i kropp, bein og hode. Men den korte etappen vil gi offensiv kjøring og støting fra start.

De beste vet også at det er hele 38,5 km fra toppen av Aubisque og ned til mål i Lourdes (380 moh).

 

 

Håper også at Thomas Voeckler klarer å holde seg med i feltet, etappen er jo ikke så lang i dag så det bør være en mulighet for de klarer å beskytte den gule trøya i dag ;)

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...