kallepetrus Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ja, blir virkelig ikke det samme uten. Mannen kan mye, og er interresant og høre på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Det som er rått med far Kaggestad er jo at han sitter med kunnskaper om alle de små landsbyene touren er innom. Utrolig moro med flere slike historier i løpet av en 5-6 timers etappe. Han hadde nok tatt historietimene til et nytt nivå om han hadde vært historielærer på skolen. Håper far Kaggestad og Påske fortsetter. Touren blir rett og slett ikke den samme uten. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Som han har sagt selv. Han begynner en god del måneder før å lese seg opp på historie om småbyene han snakker om. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Jepp, husker han sa det. Men det er jo likevel ganske imponerende. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Skal ikke legge skjul på det nei. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Kult at han gidder også. Mange kommentatorer ville søtti der og sagt: Her ser vi Contador...Der går Ferrar... Hushovd faller av sakte men sikkert...her ser i Contador igjen... Osvosv, hadde blitt kjedelig i 5-6 timer, da er det fint med Kagges historietime. Lenke til kommentar
andybb Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Han er veldig flink. Men kan bli litt repeterende etterhvert da det ikke er ubegrensede med historier å ta av. Ellers så er han meget godt forberedt lang tid i forveien. Det som jeg synes kan forbedres både hos Paasche og Kaggestad er å av og til "skjønne" sykkelsporten bedre. Flinkere til å kjenne igjen ryttere og av og til så kan det skorte litt på det taktiske. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Mye mulig, men jeg føler ikke noe kan lage en bedre TdF-sending enn de. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) http://www.vg.no/sport/sykkel/artikkel.php?artid=10038253 Han kan finne fram den jævla biffen eller dra til helvete. Edit: Han kan dra til helvete uansett om han dopa seg eller ikke. Endret 14. februar 2011 av Trollface Lenke til kommentar
andybb Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Nicket ditt står i stil med postingen din... Neida, men saken er svært vanskelig... Det er det ingen tvil om. Spennende hva UCI og WADA gjør videre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det er rett og slett LATTERLIG om han ikke blir utestengt. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Mulig jeg var litt usaklig i det forrige innlegget, men herregud. En biff? Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det som er kjedelig er at uansett utfall setter det sykkelsporten i dårlig lys. Lenke til kommentar
andybb Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Biff er et kjøttprodukt. Spesielt i land som Kina og Mexico har det vært MANGE eksempler på folk som har blitt forgiftet/forurenset av clenbuterol. Det kommer av at "farmerne" bruker clenbuterol for å få dyrene større. Altså at de clenbuterol-doper dyrene. Derfor er ikke forklaringen hans så på jordet, for det er en sjanse for at clenbuterol kan komme via forurensing. Den lille mengden bygger opp under dette. Når det er sagt, jeg er klar over EU-undersøkelsene på området (selv om jeg ikke vet hvordan undersøkelsene blir foretatt), og jeg er klar over at man til en viss grad har prøvd å teste og finne veien til kjøttet Contador spiste. Forurensing fra kjøtt er den mest plausible årsaken Contador kunne komme med... Labeksperter har også anbefalt at man bør sette opp treshold-verdier på stoff som clenbuterol som kan komme inn i kroppen via forurensing, men WADA-reglene er jo per dags dato klare. Poenget mitt er at denne saken ikke er en klar EPO-sak eller noe sånt. Den er et par-tre-fire hakk vanskeligere. Det som også er dumt er at dette bare er politikk for Spania, UCI og WADA. Spania hadde blitt stilt i dårlig lys for å behandle Contador-saken uansett utfall. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Alberto Contador cleared of doping by Spanish cycling federation Skyt meg. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Selvfølgelig blir han frikjent av det spanske sykkelforbundet. Søppelland. Endret 15. februar 2011 av Stonemeister Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hvem var det som ga han ett års utestengelse? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Komisk at man kan dikte opp en historie om dop i biffen, og plutselig er man frikjent. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jadda... Skal man dope seg er det bare å skaffe seg spansk pass! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg er skeptisk til det spanske sykkelforbundets habilitet i denne saken. At de "velger å tro på forklaringen" blir veldig tynt for å frifinne han. Dersom biffhistorien stemmer er jeg derimot glad for å ha han med til TDF, tror det hadde blitt kjedelig uten han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå