Gå til innhold

Tour de France 2011


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere enn jeg som merker at drapslysten øker hver gang vi får se en tulling fra publikum som løper oppover med syklistene?

 

Nei, du er ikke alene. Greit nok man skal lage liv og røre, men man trenger ikke springe oppi trynet på syklistene. Noe annet som irriterer er når tilskuerne trekker seg sammen midt på veien slik at det er UMULIG for de bak i feltet å rykke, tilskuerne kunne godt stått i veikanten 2-3 meter lengre bak..

Lenke til kommentar

Faens irriterende å se de dopa Shleck gutta som merklignok aldri klarer å prestere en dritt i noen andre løp i hele året som inneholder et fjell. Plutselig når Touren kommer er de overlegne, blir kvalm.

 

Kan skjønne at folk ikke liker Contador, men er retarded å heie på Fransk Schleck som overførte 7000€ til doping-legen fuentes. Ringer det noen bjeller blandt disse tv2-hjernevaska nordmennene?

 

En annen ting. Herregud skal Cunego begynne med dopingen sin fra 2004 igjen.

Lenke til kommentar

Herlig å se Cont slippe.

Cont er under dopingetterforskning/rettsak.

 

Da er man idiot hvis man stiller opp i TdF hvis man fremdeles doper seg.

 

Så det er vel egentlig forskjellen mellom dop og ikke, ett par minutter oppover slike stigninger.

 

For de som lurer... ja jeg har forhåndsdømt Contador.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Herlig å se Cont slippe.

Cont er under dopingetterforskning/rettsak.

 

Da er man idiot hvis man stiller opp i TdF hvis man fremdeles doper seg.

 

Så det er vel egentlig forskjellen mellom dop og ikke, ett par minutter oppover slike stigninger.

 

For de som lurer... ja jeg har forhåndsdømt Contador.

 

Eller han er sliten etter giroen. Sjekk ut Basso ifjor f.eks, så kanskje du skjønner at det ikke er så ille alikavel.

Lenke til kommentar

Faens irriterende å se de dopa Shleck gutta som merklignok aldri klarer å prestere en dritt i noen andre løp i hele året som inneholder et fjell. Plutselig når Touren kommer er de overlegne, blir kvalm.

 

Kan skjønne at folk ikke liker Contador, men er retarded å heie på Fransk Schleck som overførte 7000€ til doping-legen fuentes. Ringer det noen bjeller blandt disse tv2-hjernevaska nordmennene?

 

En annen ting. Herregud skal Cunego begynne med dopingen sin fra 2004 igjen.

Kan ikke du bare drite i å se på sykkel? Når noen gjør det bra og du tenker doping med en gang så kan du finne deg noe annet å se på. Jeg er så dritt lei av at folk hyler doping med en gang det går bra får noen. Og klarer du ikke å skjønne at Andy bare prioriterer tour de france?

Lenke til kommentar

Eller han er sliten etter giroen. Sjekk ut Basso ifjor f.eks, så kanskje du skjønner at det ikke er så ille alikavel.

Etter det jeg har forstått er det ikke tvil om at det er funnet prestasjonsfremmende midler i blodet til Contador men at tvilen og rettsaken handler om hvordan det er havnet der.

 

Er vel ihvertfall en like god forklaring til dagens form som Giroen, kanskje er det en kombinasjon.

Lenke til kommentar

Eller han er sliten etter giroen. Sjekk ut Basso ifjor f.eks, så kanskje du skjønner at det ikke er så ille alikavel.

Etter det jeg har forstått er det ikke tvil om at det er funnet prestasjonsfremmende midler i blodet til Contador men at tvilen og rettsaken handler om hvordan det er havnet der.

 

Er vel ihvertfall en like god forklaring til dagens form som Giroen, kanskje er det en kombinasjon.

 

Vel det midlet han ble tatt for var jo i så stor mengde at han bare behøvde 200 ganger det han hadde for å få noen effekt what so ever. :hmm:

 

Edit: det var 400 ganger eller 180

 

Ellers: Jeg tror det er farlig få i den toppligaen som har rene hender.

Endret av St€rk
Lenke til kommentar

Er nok giroen som er den største faktoren mtp. hvordan han lekte seg der. Både trist og bra samtidig. Hadde Contis vært rein hadde jeg håpet at han kunne vunnet i år, tror jeg. Morsomt med en ny rytter som kan ta både giroen, touren og vueltaen.

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...