Iceman #10 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Herlig! Satt faktisk å så de siste 8 KM på et bilde som er ca like stort som den diskusjon.no banneren oppe til venstre. Eneste stream som funket! 1 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Taaramäe lærer aldri, skuffende. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Rå etappen, hadde håpet på et skikkelig støt av Basso da de kjørte "feltet" i store deler av fjellet. Contador ser ut til å ha Giro'n i beina, og det er egentlig godt å se. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Imponerende kjøring av Dupont forøvrig, spesielt med tanke på den beinharde Giroen han har vært i gjennom. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 CUNTADOR LOOLOLOLOLOLOLOLOL!!!!!!!! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Herlig å se Cunt slippe. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hva ble maksimaltiden på dagens etappe? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 rundt 45 minutter vil jeg tro. paasche nevnte de hadde ca 15 minutter før pausen Lenke til kommentar
opar Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Flere enn jeg som merker at drapslysten øker hver gang vi får se en tulling fra publikum som løper oppover med syklistene? Nei, du er ikke alene. Greit nok man skal lage liv og røre, men man trenger ikke springe oppi trynet på syklistene. Noe annet som irriterer er når tilskuerne trekker seg sammen midt på veien slik at det er UMULIG for de bak i feltet å rykke, tilskuerne kunne godt stått i veikanten 2-3 meter lengre bak.. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) rundt 45 minutter vil jeg tro. paasche nevnte de hadde ca 15 minutter før pausen Hehe, håper de har det under kontroll for det er bare 95 rytter som har passert streken Endret 14. juli 2011 av untouch4ble Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 En av de mest spennende etappene jeg har sett i hele mitt liv! Herlig Sanchez! Herlig! Skulle likt å se Contador følge, kjipt. Da blir det vel ikke gult på Alberto i år Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Faens irriterende å se de dopa Shleck gutta som merklignok aldri klarer å prestere en dritt i noen andre løp i hele året som inneholder et fjell. Plutselig når Touren kommer er de overlegne, blir kvalm. Kan skjønne at folk ikke liker Contador, men er retarded å heie på Fransk Schleck som overførte 7000€ til doping-legen fuentes. Ringer det noen bjeller blandt disse tv2-hjernevaska nordmennene? En annen ting. Herregud skal Cunego begynne med dopingen sin fra 2004 igjen. Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Herlig å se Cont slippe. Cont er under dopingetterforskning/rettsak. Da er man idiot hvis man stiller opp i TdF hvis man fremdeles doper seg. Så det er vel egentlig forskjellen mellom dop og ikke, ett par minutter oppover slike stigninger. For de som lurer... ja jeg har forhåndsdømt Contador. Endret 14. juli 2011 av Nasciboy Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Herlig å se Cont slippe. Cont er under dopingetterforskning/rettsak. Da er man idiot hvis man stiller opp i TdF hvis man fremdeles doper seg. Så det er vel egentlig forskjellen mellom dop og ikke, ett par minutter oppover slike stigninger. For de som lurer... ja jeg har forhåndsdømt Contador. Eller han er sliten etter giroen. Sjekk ut Basso ifjor f.eks, så kanskje du skjønner at det ikke er så ille alikavel. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Flere enn jeg som merker at drapslysten øker hver gang vi får se en tulling fra publikum som løper oppover med syklistene? Som jeg nesten har blitt slaktet for før... Nei du er ikke alene! Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Faens irriterende å se de dopa Shleck gutta som merklignok aldri klarer å prestere en dritt i noen andre løp i hele året som inneholder et fjell. Plutselig når Touren kommer er de overlegne, blir kvalm. Kan skjønne at folk ikke liker Contador, men er retarded å heie på Fransk Schleck som overførte 7000€ til doping-legen fuentes. Ringer det noen bjeller blandt disse tv2-hjernevaska nordmennene? En annen ting. Herregud skal Cunego begynne med dopingen sin fra 2004 igjen. Kan ikke du bare drite i å se på sykkel? Når noen gjør det bra og du tenker doping med en gang så kan du finne deg noe annet å se på. Jeg er så dritt lei av at folk hyler doping med en gang det går bra får noen. Og klarer du ikke å skjønne at Andy bare prioriterer tour de france? Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Eller han er sliten etter giroen. Sjekk ut Basso ifjor f.eks, så kanskje du skjønner at det ikke er så ille alikavel. Etter det jeg har forstått er det ikke tvil om at det er funnet prestasjonsfremmende midler i blodet til Contador men at tvilen og rettsaken handler om hvordan det er havnet der. Er vel ihvertfall en like god forklaring til dagens form som Giroen, kanskje er det en kombinasjon. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Eller han er sliten etter giroen. Sjekk ut Basso ifjor f.eks, så kanskje du skjønner at det ikke er så ille alikavel. Etter det jeg har forstått er det ikke tvil om at det er funnet prestasjonsfremmende midler i blodet til Contador men at tvilen og rettsaken handler om hvordan det er havnet der. Er vel ihvertfall en like god forklaring til dagens form som Giroen, kanskje er det en kombinasjon. Vel det midlet han ble tatt for var jo i så stor mengde at han bare behøvde 200 ganger det han hadde for å få noen effekt what so ever. Edit: det var 400 ganger eller 180 Ellers: Jeg tror det er farlig få i den toppligaen som har rene hender. Endret 14. juli 2011 av St€rk Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Er nok giroen som er den største faktoren mtp. hvordan han lekte seg der. Både trist og bra samtidig. Hadde Contis vært rein hadde jeg håpet at han kunne vunnet i år, tror jeg. Morsomt med en ny rytter som kan ta både giroen, touren og vueltaen. Endret 14. juli 2011 av kloffsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå