MartinF Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Synes at en fyr som Gilbert, som ikke er i nærheten av å vinne en flat spurt skal vinne en poengtrøye(som burde vært en sprintrøye) blir helt feil. Men nå er realiteten at det er en poengtrøye, og ikke en sprint-trøye. Ser ikke noe problem i at Gilbert skal ta den. EDIT: Det er forresten på denne måten Thor har tatt sine trøyer også. Ved å gå i brudd på fjelletapper for å sanke de nødvendige poengene... Endret 14. juli 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Er jo det jeg prøver å si. Det er en poengtrøye, noe jeg ikke liker. Jeg synes det burde vært en trøya for de beste spurtene. Nå føler jeg det er en blanding av en spurttrøye og en klatretrøye. Vet godt at det var på denne måten Thor vant trøya på, ikke at det gjør saken noe bedre. Synes det blir litt dumt når den beste spurteren ikke får en trøye som det blir utdelt poeng etter målgang. Da kunne de like gjerne delt opp poengene helt i to på etappene. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Helt enig. Poengtrøyen gir flere noe å kjempe for i touren, noe som er bra for både publikum og rytterne. Etappeseiere gir nok prestisje i og for seg selv, om ikke den med flest av dem automatisk også skulle fått en trøye. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Kom igjen Hoogerland! 1 Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hvis Hoogerland tar trøya så trur jeg jaggu at jeg kommer til å grine. Ikke bare det at han datt så ekstremt, men hvordan han oppførte seg i intervju etterpå er helt rått. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Må være godt for Hoogerland å vite at han har en hel sykkelverden i ryggen. Kom igjen! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Ble smått lei meg da jeg så at han datt av Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Håper han får lov til å fortsette selv om han kommer utenfor tidsgrensen. Det er det minste arrangørene kan gjøre. Heldig Thomas! 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Faen er det Thomas driver med? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Ser dopa ut denne Thomas. 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Geriant Thomas bommer skikkelig på svingene, synd for han mista mange meter til de foran der. Edit: Glatt var det tydeligivs, hovedfeltet tulla jo litt der og :O Endret 14. juli 2011 av untouch4ble Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Gud, Thomas er jo helt skjelven. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Wtf Voeckler!?! 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Skjer med at hele gjengen går på trynet? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Nei i helvete... Hva skjer? hvor mange har veltet nå pga. veien? Voeckler, Thomas, Kløden++ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Radioshack har som mål å ikke ha en eneste rytter igjen til Paris. Så langt ligger de foran skjema... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå