Latias Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Dessverre har han den nå. Han kan ha den så mye han vil, bare han ikke står igjen med den på Champs-Élysées. 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Haha, jeg elsker alle bitre haters her inne. Edvald må lære seg og være litt tøffere i slutten, gav bort posisjonen sin alt for enkelt. Renshaw er antageligvis den beste opptrekkeren i feltet. Uten han hadde aldri Cav vunnet i dag. Smart og lur manøver fikset en enkel seier for Cav nok engang. Synd for Edvald, men han må ikke gi seg så enkelt. Endret 13. juli 2011 av Shurger 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Edvald må uten tvil bli tøffere. Men hvor mange år har han på toppnivå som spurter. 2-3? Tipper dette kommer med årene, og forhåpenligvis ser Sky potensiallet og satser på han slik at han får den nødvendige erfaringen. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Synd med Edvald, men syns ærlig talt det er fortjent at Cav vinner, HTC sin fortjeneste at bruddet blir kjørt inn. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 ▲ Missliker HTC, men de er utrolig gode! Måten de alltid ligger framme og pusher feltet, selv om de har en rytter som Cav å passe på. Imponerende innsats, noe som lag som Sky mangler. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 endelig ferdig med de flate etappene for en stund , nå begynner faktisk det touren handler om. skal bli spennede å se favorittene ta en større del av oppmerksomheten. godt fornøyd med Eddy på en så flat spurt. hans styrke er nok en mer tøffere avslutning. lukter klassikere på Eddy i framtiden. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Contador pratet engelsk til pressen så jeg på TV2 nå, liker det! Etter så mange år som "stjerne" skulle det være påbudt å prate engelsk til pressen. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Snakket engelsk her om dagen også, men virket ikke som han skjønte et kvekk av spørsmålene han fikk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Akkurat der (engelsken) digger jeg Woeckler! Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Voeckler med V er kulere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg visste det var noe feil i det jeg hadde skrevet der. Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Noen flere som synes Garmin satser litt feil?? Jeg tror de burde satse litt mer på en rytter, istedenfor litt her og litt der. De kunne jo prøve på grønn trøye f.eks. Føler de kanskje er redd for at de i ettertid skal tenke de satset feil, dersom den spesielle rytteren mislyktes. (Men er kanskje det mest fair med Thor og Tyler på samme lag?) Hvem tar grønn trøye? Hvem tar gul? Blir Edvald gul-trøye utfordrer i fremtiden?(tviler) Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Jeg er stort sett enig i det du sier og du har et godt poeng. Dog tror jeg det er litt av personligheten til Vaughters og jeg tror det faktisk er det som gjør laget såpass proft, selv om jeg ikke forventer noe enormt i fjellene. Vaughters er en knall type, men han får kanskje planlegge litt bedre til neste år. Svært vanskelig å si hvem som tar den grønne trøyen. Tror det ender opp med en kjempe duell på Champs-Élysées med Cav innblandet. Blir ekstremt spennende! Drar nedover til Frankrike nå. Skal prøve å få med meg den 17. etappen til Montpellier. Blir storartet! Endret 13. juli 2011 av Hugol Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Har faktisk troen på at den grønne trøya kan bli avgjort i Paris. Det mest sannsynlige er at Cavendish tar etappen til Montpellier, og mye ligger til rette for at han fikser Paris også. Men det virker for meg som om Gilbert har enorm kjøre- og ikke minst viljestyrke, og kan kapre mange poeng på de innlagte spurtene i fjellene, dersom han bare vil. Angående hvem jeg helst vil skal vinne, er vel egentlig Gilbert, da han virker som en likandes kar, men samtidig synes jeg også Cavendish har blitt mindre rasshøl enn det han var før - kan det være noe sannhet i det? Og rasshøl eller ei, er imponert over jobben HTC gjør som et lag for å vinne denne trøya. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Når man summer opp etappeseiere på slutten av TdF, er det iallefall antageligvis ikke noen tvil om hvem som burde fortjent trøya. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Har virkelig fått sansen for Gilbert, så håper han får den grønne. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Når man summer opp etappeseiere på slutten av TdF, er det iallefall antageligvis ikke noen tvil om hvem som burde fortjent trøya. Om det hadde vært "antall etappeseiere på "flate" etapper" - trøyen. 2 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Cav har da vist i år at han vinner i slake oppoverbakker på slutten også. Men, jeg er fullt klar over at det er en poengtrøye som passer allroundere mye bedre enn spurtere. Dog syns jeg Cav fortjener å vinne den. Fyren har 18? etappe seiere i TdF de siste 3 årene. Det er enormt. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Synes at en fyr som Gilbert, som ikke er i nærheten av å vinne en flat spurt skal vinne en poengtrøye(som burde vært en sprintrøye) blir helt feil. Det har jeg gjort før også og synes at det burde vært en trøya for de beste spurterne. Følte de prøvde på det i år med det nye poengsystemt siden det nå blir 2 spurter på hver etappe. Men det kan jo fort skje at en rytter som Gilbert fosser fra Cavendish nå i fjellene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå