Iceman #10 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Kolobnev 500 000 i årslønn?! Vi snakker nok nærmere 2 mill i årslønn. Dette er ingen småkar i sykkelsirkuset. Naturligvis. Tenkte meg ikke helt om. Helt glemt hvor stort egentlig Katjusja er! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Russeren var testet positiv på dopet Hydroklortiazid. Sky vurderer saksmål etter Flecha-påkjørselen. Good! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Var jo til og med landslagspiller.. Skjedde med han? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Tar Cav det i morra? En "temmelig" flat etappe dette, så alle med grønne trøye ambisjoner, må være med idag. blir det massespurt, så tar mest sannsynlig Cav seiren. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Spennende at den innlagte spurten kommer såpass tidlig. Lurer på om noen av lagene med ryttere som har ambisjoner om grønt kommer til å jobbe for å holde feltet samlet frem til den. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Må ærlig talt si at jeg lo av denne YT-kommentaren på en video av Flecha/Hoogerland-kræsjet: "It seems like once a year a lot of videos like this appear featuring a large group of foreign cyclists tearing across the country at speed for no apparent good reason while a string of cars and motorbikes have no choice but to drive slowly behind them. To be honest cyclists shouldn't even be on the road and if they are on the road, they should stick to proper cycle lanes. Where are the cycle lanes here??? Where is the common sense and why does this happen every year?" 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jonathan VaughtersHail.... Nice. Maybe a tornado next? :!: 1 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 under en 1 km siden starten, og Lars Boom fikk en punktering . kan fort bli nok en dag med mange punkteringer. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Delaplace liker seg i brudd gitt! Er dette tredje eller fjerde gangen han prøver seg? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Er det noen som har stått av etter hviledagen? Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Er det noen som har stått av etter hviledagen? Mener at Popovych ikke stilte til start, ja. Edit: Jepp, feber. Radio Shack har jo snart ikke flere ryttere igjen! Endret 12. juli 2011 av janovi Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Da har jeg vært ute mens PVR'n har stått på pause i nøyaktig en time. Er jo ikke mer enn at jeg kan spole forbi 3-4 reklamepauser. Får se hvor lenge det varer. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hu dama på gule motorsykkelen er fin. Hvem er det? Skal kapre hu når jeg er i paris i finalehelgen Norskesvingen!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 HAHAHAHA!! Yates gleder seg til klynga med norske jenter i bikini. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 HAHAHAHA!! Yates gleder seg til klynga med norske jenter i bikini. Må være Yates sine norske jenter i bikini. enda grunn til å komme seg til frankrike Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Lesing, skriving, kjøring og snakking på en gang? Glad det ikke er meg bak rattet der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå