Alt-Ctrl Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Tøft gjort. Skulle likt å sett Nani, Gerrard, Drogba, Ronaldo, Bosquets osv gjøre noe sånt. De hadde vel ligge på sykehus i ukevis etterpå. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Ja, spesielt Nani. Alle husker vel hvordan han lå og rulla for ei lita flenge på leggen. 6 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Forskjellen der var jo at gjerningsmannen slapp unna, i motsetning til gårsdagens idiot. 5 Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Meget tøft gjort å prøve å sykle med over 30 sting i beina. Men som han sa selv, han klarte bare å sykle i ca 25 km/t. Han kommer nok til å få det tøft på etappen i morgen, så spørs det om han synes det er verdt å slite seg gjennom etappen. At han tåler smerte har han jo allerede vist. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Var bare et tidsspørsmål før dette kom til å skje. Kolobnev tatt i doping 1 Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Kolobnev i garnet. Idiot. En skam at han sitter på to VM-medaljer... Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 bradwiggins Bradley WigginsBeing operated on Monday morning to put plate in. My 2 dogs are also having there balls chopped off Wednesday morning Fint han klarer å ha litt humor oppi alt det tragiske. Herlig type Wiggins! Lurer for øvrig på hvor mange flere som kommer til å bli tatt i doping dette året. Han er nok ikke den siste! Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Er det bare meg som reagerer på at en avis har fått vite dette, før rytteren selv har blitt informert? Doper eller ei, fortjener uansett å få vite slikt får hele verden får høre om det. Avisen skal ha mottatt bekreftelse på den positive dopingtesten fra laboratoriet i Chatenay-Malabry - før Kolobnev ble informert. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 UCI har bekreftet nyheten, men sier at de ikke vil suspendere rytteren. I en pressemelding skriver UCI at de er «trygge på at hans lag vil ta de nødvendige grepene slik at Tour de France kan fortsette uforstyrret, og at laget sørger for at rytteren får mulighet til å forberede sitt forsvar». Tror dere han får fortsette av laget? 1 Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Kan ikke tenke meg at han får fortsette. Utrulig dårlig PR for sponsoren. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Katusha har nulltoleranse for doping. Når man signerer for det laget, har man en klausul i kontrakten om at man blir hivd på hodet og rævva ut av laget dersom man blir tatt for doping. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Er det bare meg som reagerer på at en avis har fått vite dette, før rytteren selv har blitt informert? Doper eller ei, fortjener uansett å få vite slikt får hele verden får høre om det. Rekkefølgen på hvem som får vite ting er bagateller. Jeg er ikke på din side. Synes ikke de som setter sporten i vanry fortjener mye omtanke. Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 bradwiggins Bradley WigginsBeing operated on Monday morning to put plate in. My 2 dogs are also having there balls chopped off Wednesday morning Fint han klarer å ha litt humor oppi alt det tragiske. Herlig type Wiggins! Lurer for øvrig på hvor mange flere som kommer til å bli tatt i doping dette året. Han er nok ikke den siste! Beste var jo det han fulgte opp med: Hoping my drugs don't confuse me and end up at the wrong appointment Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Rekkefølgen på hvem som får vite ting er bagateller. Jeg er ikke på din side. Synes ikke de som setter sporten i vanry fortjener mye omtanke. Selvfølgelig skal ikke pressen være de første som får vite det. Til og med idrettsutøvere fortjener litt rettssikkerhet. Samtidig har jeg ikke for mye imot at labene lekker informasjon til pressen. Tipper vi aldri hadde fått høre om Armstrongs positive prøve i 99 uten at det hadde skjedd. 2 Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Rekkefølgen på hvem som får vite ting er bagateller. Jeg er ikke på din side. Synes ikke de som setter sporten i vanry fortjener mye omtanke. Selvfølgelig skal ikke pressen være de første som får vite det. Til og med idrettsutøvere fortjener litt rettssikkerhet. Samtidig har jeg ikke for mye imot at labene lekker informasjon til pressen. Tipper vi aldri hadde fått høre om Armstrongs positive prøve i 99 uten at det hadde skjedd. Men bør det ikke komme ut at Armstrong hadde en positiv prøve? Jeg er forøvrig enig i at utøveren bør få vite om det først og har tid til å forberede seg til pressen. Men det bør komme ut. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Purken burde i hvert fall få vite det lenge før utøveren, slik at de får ordnet razzia før rytteren rekker å fjerne eventuelle spor. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Katjusja pressetalsmann Sergej Outschakov sier i en pressemelding til nyhetsbyrået Reuters at Kolobnev har fått sparken. – Han har fått sparken og i samsvar med våre interne lagregler må han betale Katjusja for skadene det har påført lagets rykte når saken er over. På hjemmesiden til Katjusja står det at en syklist må betale opptil fem årslønner dersom han blir tatt i doping. Saftig bot dersom B-prøven også viser seg å være positiv. 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Fy faen det er sykt! Snakker vell om en rytter som får rundt en 500 000 i årslønn? Fint å se at de slår hardt ned på det. Som de nevner så går det ut over rykte til laget. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Kolobnev 500 000 i årslønn?! Vi snakker nok nærmere 2 mill i årslønn. Dette er ingen småkar i sykkelsirkuset. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Flott. Ikke er det synd på han heller, han visste om premissene når han underskrev kontrakten. Utesteng ham fra sykkelsporten på livstid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå