Alt-Ctrl Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Faen er det motorsykkelen gjør der etter da? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Det var vel flere motorsyklister som kjørte akkurat der, synes det var mer ett "forklarlig" uhell, men sjåføren er kastet ut av årets tdf. Så det du prøver å si er, hvis en fyr dreper en bekjent av deg ved å kjøre på h*n (og sjåføren er full), skal man ta ta hensyn til sjåføren og tenke at han er et menneske og mente det ikke? Han var full og da er det greit? Ja okay. Takk for å absolutt ikke lese hva jeg skriver. 1. Ingen er omkommet. 2. Ingen var fulle. 3. Jeg har ikke skrevet at det er greit å kjøre ned folk. Det jeg sier er at h*n kan umulig ha ment det, og da er det nok straff at h*n får ett personlig søksmål på seg, og er kastet ut fra TdF for alltid. Enn at man skal henge h*n og hva mere til. Personen har det sikkert ikke veldig godt med seg selv i dag, eller i morgen, eller i ukene fremover. Man trenger faktisk ikke å bli lynsjet av tv-seere som spyr ut eder og galle (og som ikke gidder å lese hva andre skriver, og heller blåser det opp, og ut av proporsjoner, så man tillegger andre meninger man ikke har, og som i sin tur får andre til å virke ekstremt kalde, og følelsesløse). 7 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Tror dere Edvald kan ta sin 2. etappeseier i Tour De France på Tirsdag? Hvem tror dere ellers kan gjøre det bra etter hviledagen? Er ganske så kort etappe også. 158 km lang. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Han fikk beskjed om å ikke passere, men gjorde det likevel. Da hjelper det lite å si at det ikke var med vilje. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Han kan fort gjøre det. Men Gilbert virker så latterlig sterk!! Rojas er også en sterk utfordrer for ikke å glemme fjellgeita fra Grimstad. Lenke til kommentar
Tegocalderon Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Enig med Ntnu kollegaen kloffsk Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Skal til Stockholm i noen dager, men er glad jeg kommer meg hjem til Tourmalet/Luz Ardiden etappen på torsdag. Neon her som bruker TV2sumo? Legges det ut etappesammendrag der? Kunne tenkt meg å sett når jeg kom hjem. Det de sender i Aftentour på Nyhetskanalen er et ganske langt sammendrag fra vær etappe, hadde vært greit å se på når jeg kommer hjem igjen. Endret 10. juli 2011 av untouch4ble Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Vet ikke med sammendrag, men du kan se hele etappen om igjen Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Alt som går på TVen kan du se i opptak, så om de sender sammendrag så ligger det der, er 99,99% sikker. Ser at dagens aftertour ligger der i hvert fall. Kan anbefale Sumo på det varmeste, men du burde ha god linje for å få best utbytte da. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Okei, det høres bra ut. Greit å ha en litt mer oppsummering enn hvem som vant hehe, linja er det absolutt ikke noe i veien med. Lenke til kommentar
Danko Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Uansett, velveldig trist at vino måtte bryte! I second. Man kan (desverre) si mye om Vino, men angrepsvillig var han hvertfall. Lenke til kommentar
Ingaren Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) "Everyone: thanks for the concern, but DZ is fine. No head injury. His personality made the Frech docs think he wasn't "right".but he's fine" Jonathan Vaughters Oh lord! Han er latterlig morsom. Greit at han gir en skadeoversikt og. Endret 11. juli 2011 av Ingaren Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hahahhaa "pvdploeg" - Is Tom ready for the mountains? You have a nice doublepack in the front. Vaughters - ...That's what she said. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Definitivt den kuleste sportssjefen av dem alle! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hahahhaa "pvdploeg" - Is Tom ready for the mountains? You have a nice doublepack in the front. Vaughters - ...That's what she said. HAHAHAHAHA!!! :!: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 På den dagen jeg har minst å gjøre, og det er kjipt vær ute, så er det hviledag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 På den dagen det var mest hagearbeid å gjøre er det hviledag. Får ikke brukt Touren som unnskyldning. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hadde det vært mindre hagearbeid i morgen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Ja, for pappa skulle klippe hekken i dag. Hoogerland tilbake på sykkelen. Maskin! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå