kallepetrus Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Nekter jeg og tro. Lenke til kommentar
andybb Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Det er ikke latterlig at han ikke får 2 år etter min mening... Et helt grei komprimiss i en helt håpløs sak som avslører manglene i dagens antidopingsystem. Endret 27. januar 2011 av andybb 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Sesongen kunne fort gått her for Flecha Lenke til kommentar
slipten Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 blåser godt i Qatar i års også. snodig at de ikke sikrer gjerdene, eller er det arrangørerfaring som det skorter på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Contador med fire positive Tour-tester Om det stemmer, så må han være tidenes klovn. Saken er vel kanskje ikke biff likevel. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Få han ut lengre. Herregud. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Litt rart at doping er to år, men hvis man sier at man ble dopet via mat, så får man bare ett år. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Klønete er vel ordet... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Haha. Tenk å falle når man er i brudd. Må sies å være en ganske mislykka dag for fyren. :!: 1 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Går ikke seieren til Andy med tanke på at Contador testa positivt under TDF? Edit: 1 år er faen meg latterlig Endret 8. februar 2011 av henrikus Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Går ikke seieren til Andy med tanke på at Contador testa positivt under TDF? Jo, Andy har fått/vil få seieren. Og fantastisk herlig er det, selv om det hadde vært bedre om han hadde vunnet på den ordentlige måten. 1 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Gleder meg og høre, alltid har sansen for han. Ble ikke akkurat noe mere fan av Contador etter den episoden i fjor hvor Andy's kjede hoppet av, og Contador tok med seg en av verdens beste utforkjørere og raste nedover fjellet.. Endret 8. februar 2011 av henrikus Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Ja, den episoden er vel noe av det mest usportslige jeg har sett innenfor sport. Greit om han ikke hadde visst om punkteringen, men vi så på bildene at han så seg bak og akselererte med en gang han så at Andy slet. Latterlig provoserende, flott at han har blitt tatt for doping. 2 Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Latterlig, ja. Så forresten at Tv2 skulle sende giroen i år. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Jau. Blir konge med Giroen på TV2! Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Hvem er det som kommenterer løpene som vises på Sport og suomo? Lenke til kommentar
fjodd Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Paasche og enten far eller sønn Kaggestad. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Sønn Kaggestad etter hva jeg har hørt. Endret 9. februar 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Blir det far eller sønn under touren i år da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Håper virkelig far. Paasche og Kaggestad sr. er jo det som gjør TdF-sendingene til det de er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå