henrikrox Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Hvor i helvete har de hentet hu intervjudama som er i Stavanager. Satan Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Kan tyde på at Hoogerlands må bryte. Han ser i alle fall ikke glad ut. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Syns så sinnsykt synd på Hoogerland.. Fikk nesten en liten tåre i øyekroken da han sto der på podiet. Stakkars mann Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Hun der reporteren var ikke så aller verst. Får tårer i øynene når jeg ser Hoogerland på podiet. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Sterkt å se Hoogerland stå gråtende på pallen. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Hun der reporteren var ikke så aller verst. Får tårer i øynene når jeg ser Hoogerland på podiet. Du må spøke. Største overbittet og ansiktet ser ut som et trainwreck. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 En tragedie. Uansett, synes jeg Kaggestad og Dag O2 tar litt vel i når de uttaler seg om eventuelle straffer til føreren av bilen. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Håper sjåføren får en klekkelig straff.. Men det i seg selv hjelper jo ikke Hooger.. Får håpe hviledagen kan hjelpe han litt, men han så jo helt ødelagt ut der han sto på podiet. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Sterkt å se Hoogerland stå gråtende på pallen. Ja det var tøft. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 En tragedie. Uansett, synes jeg Kaggestad og Dag O2 tar litt vel i når de uttaler seg om eventuelle straffer til føreren av bilen. At han skal bli fratatt førerkortet for uaktsom kjøring? 1 Lenke til kommentar
MST Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 De sa vel at han skulle bli hengt opp og skjelt ut av alle som ville det Lenke til kommentar
opar Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Ja, det er da en mild straff! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Midt oppi dette. Trekk pusten, og tenk på at føreren 99% sikkert ikke mente det, og at h*n er ett menneske, med følelser. Lenke til kommentar
opar Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 At h*n har følelser hjelper jo ikke for at h*n gjorde en idiotisk handling. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 At h*n har følelser hjelper jo ikke for at h*n gjorde en idiotisk handling. Det sa jeg ikke... Men altså, det er enkelte reaksjoner som er like forkastelig som det skjedde. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Det sa jeg ikke... Men altså, det er enkelte reaksjoner som er like forkastelig som det skjedde. Nei. Nei, det er det ikke. Når man kjører blant rytterne har man et ansvar for å være særskilt påpasselig, noe denne sjåføren definitivt ikke var. Han var direkte hensynsløs, og kunne fort ha drept flere syklister bare for å unngå å få et hjul utenfor asfalten, eller i verste fall miste et speil. Det er forkastelig. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Nei, men han fortjener ikke å lynsjes. Jeg synes det er helt passende om han blir utestengt på livstid fra TdF. Det er først og fremst en forferdelig ulykke som heldigvis ikke fikk et verre utfall. Det kan godt være at det kan bli en erstatningssak/at han mister førerkortet, men jeg kjenner ikke jussen godt nok til å uttale meg om det. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Det er så strekt av Hoogerland å stå etterpå og si at det ikke er noen feil, osv.. Stor fyr. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Vell, hooger sier han ikke kan sylde det på noen, og ingen har gjort det med vilje. Samt at de i bilen vil føle seg syldige, stort av ham i inskrenke det til dette like etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå