opar Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Liker Flechas ironiske klapping til kameraet fra fransk-tv! 1 Lenke til kommentar
SM# Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Kunne fort blitt enda mer fatalt om bilen hadde kjørt i treet da, men alikevel - slikt skal ikke skje. Edit: kanskje ikke... Han kjørte alt for fort... Du skal ikke bare peise på og vrenge deg forbi 4-5 ryttere! Jeg forsvarer ikke sjåføren, men den hendelsen der kunne fått mange vendinger uansett hvordan det endte. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Over til noe annet. Jeg aner ikke hva jeg vil at skal skje... Voeckler eller Hushovd i gult... Samme fanden egentlig Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Hoogerland er nå 6 min bak hovedfeltet. 6 min bak teten ja. Ergo 2 min bak hovedfeltet. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Trodde en stund at jeg måtte ta tilbake min kommentar tidligere i dag angående trøya til Thor. Men neida, trist dag for sykkelsporten og en trist dag for Thor. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Kjipt at trøya ryker i dag.. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Surt å miste den gule trøya på denne måten, er jo ene og alene pga først krasjen. De hadde kansje kjørt dem inn også. Utrolig dramatisk i dag. Lenke til kommentar
opar Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Ja, Thor mister trøya pga krasjen. De tapte jo 4 minutter til bruddet på vel 10 minutter etter krasjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Men hvorfor er det ingen andre som hjelper til? Ingen som frykter Voeckler? Fyren vil jo få en soleklar ledelse om avstanden holder seg. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Men hvorfor er det ingen andre som hjelper til? Ingen som frykter Voeckler? Fyren vil jo få en soleklar ledelse om avstanden holder seg. Voeckler er ingen trussel i sammendraget. Lenke til kommentar
opar Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Voeckler er dessverre ingen kandidat til å ta Touren sammenlagt, han er for all del en god rytter, men når fjellene blir lange og når Conta / Schlecks rykker vil han dette av. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Helt riktig som MartinF sier. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Men hvorfor er det ingen andre som hjelper til? Ingen som frykter Voeckler? Fyren vil jo få en soleklar ledelse om avstanden holder seg. Han mister den opp til Luz Ardiden uansett (hvis vi har igjen sammenlagtfavoritter til den tid i det minste). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Jepp, det skjønner jeg. Likevel litt sjansespill å gi en såpass habil rytter godt over tre minutters forsprang. 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Det at Voeckler får den, er ivertfall ikke det verste som kunne skje, har litt sansen for ham. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Man skal aldri si aldri. Snart må hele touren bryte. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Enig i at det er flott med Voeckler i gult. Betyr mye for sykkelsporten i Frankrike å ha en franskmann i gult. At det blir Voeckler er ekstra spesielt, med tanke på hva han gjorde i 2004. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Måte på hvor lenge Thor skal bruke ekstra krefter på å tviholde på gultrøya når han ikke har sjanse på den til slutt uansett. Håper han ikke er veldig redusert med tanke på den grønne, eller hva han nå tenker å prøve på når han mister den gule. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 SYKT: Léon sier (17:37): they even had to give hoogerland extra blood Christoffer Taraldsen sier (17:37): Wtf Léon sier (17:37): because he lost so many Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå