Kleivis Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Landet ikke han oppå et gjerde? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Om rytterne finner føreren, og banker han opp... Får de straff? 1 Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Landet ikke han oppå et gjerde? Så sånn ut. Piggtrågjerde, i verste fall. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Om rytterne finner føreren, og banker han opp... Får de straff? Sannsynligvis, ja. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Dette er det sykeste!! Tviler ikke på at den franske pressebilen gjerne vil at Casar eller Voeckler skal vinne dagens etappe... Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Kommer ikke over det, har ikke vært borti noe lignende.. Lenke til kommentar
opar Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 At det er mulig, skandale. Satt å spiste middag, hører Paasche skrike og løper inn i stua bare for å se at en idiot meier ned rytterne! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Se som Hoogerland lider. Herregud. 1 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Trist, skremmende greier. Du velger ikke å kjøre på en syklist fremfor et tre. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 De 2 burde fått en free ride opp til utbryterene. Dog er jo ikke helsa den samme. Lenke til kommentar
elper Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Om rytterne finner føreren, og banker han opp... Får de straff? De har vel ikke så mye å tjene på det. Sjåføren kommer til å bli straffet av styret uansett. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Det har vært en tour de france preget av stygge fall. Er jo bare evans, schlek og contador igjen. Kjipt. Blir ikke så Spennende lenger. Radioshack, astana og sky har jo mistet sine beste. Men men. Nok action ihvertfall. Hva den bilen gjorde der er uvisst. Så dere forresten at contador ble dyttet over ende? Så ihvertfall sånn ut. Endret 10. juli 2011 av henrikrox Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg kom nettopp inn fra en jay og rakk å så den jævla idioten av en fransk tv-bil. Fikk vondt inni meg av å se det, men det er helt sykt av Hoogerland at han faktisk er oppe og sykler igjen. Her blir det oppvask etter målgang. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 HELVETE JEG FIKK DET IKKE MED MEG! VIS REPRISEEEEEEEEEEEEEE!! Men håper sjåføren får livstid i fengsel. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Om rytterne finner føreren, og banker han opp... Får de straff? De har vel ikke så mye å tjene på det. Sjåføren kommer til å bli straffet av styret uansett. Øye for øye, tann for tann ;P Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 HELVETE JEG FIKK DET IKKE MED MEG! VIS REPRISEEEEEEEEEEEEEE!! Men håper sjåføren får livstid i fengsel. PVR-dekoder, mann. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Med alle veltene, påkjørslene og uhellene, kan en jo snart begynne å snakke om at Thor vinner den gule fordi han blir den eneste igjen i feltet. 1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Faen, fikk ikke sett episoden med bilen, håper de viser reprise snart. Uansett sykt at noe sånt kan skje... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå