svante Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Det var de jeg tenkte på fra Touren og. På etappe 11, for eksempel, ble han slått av Cavendish, Petacchi, Farrar, Rojas, McEwen og Arashiro. Jeg vil nesten si at det er større prestasjon og bare bli slått av de 6 enn å legge mange andrerangs spurtere og en og annen toppsprinter bak seg som han gjorde i Vueltaen. Du må jo se på hvem han spurtet mot og. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 totalt ute av spurtform i touren, så det var ikke så rart. ellers så tror jeg og at det var spurtere av topp kaliber i vueltaen og. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Kreft er da ikke så farlig, så hvorfor markere kreftsaken? Makan til tullete forslag. UCI Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 ellers tror jeg at Thor muligens er fornøyd med to grønne trøyer(tror ikke han har lyst på å tangere Zabel, men det hadde vært spennende), så tror ikke han ville vært interessert i det uansett. er vel bortimot 6 andre ting på Verdenskalenderen i tillegg til VM som han har vinnersjanser i. 2011 kan bli ett fantastisk år for Thor Hushovd . Lenke til kommentar
svante Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Bare seks? Hva er det du tenker på da? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Det kan godt hende han kan vinne mer...MSR, Flandern, P-R, muligens de to andre GT'ene hvis han vil gå for poengtrøyer der. han har f.eks aldri vunnet den i giroen. eller bare etappeseire hvis han heller vil det. Så det er ihvertfall 5. Så det blir spennende. Lenke til kommentar
bowler84 Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Gleder meg til TDF 2011 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 2011! lyst til å reise ned Lenke til kommentar
Gjest Slettet+712345 Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Litt flere tempo km kunne det vært og en lengre lag tempo. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 sykling er så jævlig kjedelig å se på... 9 timers lang sykling (ikke sikker på tid lol mennee...) på TV må jo være "KJEEEMPE" gøy å se på ;p Det eneste som er gøy å se på er de siste 20 minuttene av et "løp", eller hva det nå heter... heh Lenke til kommentar
Lampre-ISD Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Blir spennende neste år. Jeg har troen på Ivan Basso neste år, som garantert vil få med seg Szmyd og vil sitte med langt opp i fjellene. Om begge Schleckene holder seg skadefrie, er det stor sannsynlighet for at en/begge er på pallen. Blir også spennende å se om Sastre og Menchov kan samarbeide, men det tviler jeg egentlig på. 1) Andy Schleck 2) Basso 3) Menchov Det blir pallen neste år tatt i betraktning at Contador ikke stiller. Skal ned til Frankrike og se etappen til Alpe d' huez og tempoen. Edit @CP-ape: Sykling er en av de mest spennende idrettene du kan se på. Tenk deg at det er en toppfinis, og da se hvordan rytterne gradvis blir skrelt av til det slutt sitter bare sammenlagtkanoner igjen. Er enig at flate etapper kan være litt kjedelige i lengden, men plutselig kommer den en ordentlig vindkule og feltet er splittet. Edit2 @CP-ape: Wikipedia er et fint nettsted! Endret 1. desember 2010 av Lampre-ISD Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 For å si det sånn. Skal det være "artig" å se på må det være gode kommentatorer. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Blir spennende neste år. Jeg har troen på Ivan Basso neste år, som garantert vil få med seg Szmyd og vil sitte med langt opp i fjellene. Om begge Schleckene holder seg skadefrie, er det stor sannsynlighet for at en/begge er på pallen. Blir også spennende å se om Sastre og Menchov kan samarbeide, men det tviler jeg egentlig på. 1) Andy Schleck 2) Basso 3) Menchov Det blir pallen neste år tatt i betraktning at Contador ikke stiller. Skal ned til Frankrike og se etappen til Alpe d' huez og tempoen. Er tempoen grenoble? Lenke til kommentar
10theri Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Blir også spennende å se om Sastre og Menchov kan samarbeide, men det tviler jeg egentlig på. Var det ikke sånn at Team Geox IKKE fikk protour lisens? og sånn sett ikke sikkert at noen av dem får sykklet Touren? (selv om det selfølgelig er stor sannsynelighet for at de får wild-card siden de har to så gode sammenlagt ryttere i troppen) Lenke til kommentar
andybb Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Geox fikk ikke protour-lisens. Det stemmer. Men de får nok sykle om Menchov og Sastre stiller opp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Ryktes at Contador er utestengt for ett år. Heldigvis går han glipp av årets tour om det stemmer, men var da latterlig å komme med et unntakstilfelle her. Hvem som helst andre hadde fått to års suspensjon, men Contador har jo et kjent navn innenfor sporten. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Latterlig at det ikke er mer. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Mener alt dop er galt og burde resultere i total utestengelse, for resten av karrieren. Fy f.. som jeg gleder meg!! Lenge til, dog. Lenke til kommentar
fjodd Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Ryktes at Contador er utestengt for ett år. Heldigvis går han glipp av årets tour om det stemmer, men var da latterlig å komme med et unntakstilfelle her. Hvem som helst andre hadde fått to års suspensjon, men Contador har jo et kjent navn innenfor sporten. Det er bekrefta nå. Latterlig at han ikke får to år ja, men jeg tipper han legger opp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Gjør han sikkert ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå