Hyperio Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Større sannsynlighet for at du ikke skjønner at de tuller, tenker jeg. Tja, noen tuller sikkert, men du skal ikke undervurdere uvitenheten til noen svært unge folk bak et tastatur. Nå mente jeg ikke folk her inne da. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Enda godt Vino sprakk, og verken fikk gul trøye eller etappeseier. Ekkel fyr. Bare en av de som skaper mest spenning i feltet. Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Kommer du til Paris og leder i flere kategorier så får du alle trøyene du leder i. Leder du underveis i flere kategorier så tror jeg det er slik at nr. 2 i den ene kategorien kjører i den ene trøya. Premiepenger er vel bare for vinner av etappe og mellomspurt. Samt totalt for alle trøyene. Så hvorfor gidder Hushovd å prøve å holde den gule trøya, når han har større sjanse for å klare spurttrøya, og dermed tjene mer penger? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Pengene betyr fint lite, det er eksponeringen som er viktig, for det er reklamen som betaler for kalaset. Og den grønne trøyen er uansett bare verdt i underkant av 200 000, noe som er fint lite for et lag med ni ryttere og sikkert flere dusin mekanikere, kokker, leger, massører og teknikere. Til sammenligning vinner den gule 3,5 millioner. Endret 9. juli 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 å stille ett lag i tdf koster vel rundt 100 millioner kroner Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Geraint ThomasThor for the Tour!! Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Geraint ThomasThor for the Tour!! ^Liker Men også dette gav meg et smil om munnen: Graham Watson Does Alberto Contador really look like a winner of this 2011 Tour de France..? http://twitpic.com/5nn9n9 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Haha, så den jeg og ja. Gliste litt selv. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Litt av et maltraktert åreknute problem Hincapie har Endret 9. juli 2011 av untouch4ble Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Så det bildet der for noen dager siden. Syke greier. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Contador ser ut som et sint troll på bildet til mr. Watson Tror dere tour de Thor fortsetter i morgen? Nytt brudd som går inn, og Hushovd inn med Evans & co. Eller blir alle fjellene for mye for Thor? Ville vært morsomt å sett Edvald i et brudd i morgen, hvis han har dagen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Tipper eventyret er ute for Thor sin del nå. Tre andre- og tredjekategorier er blant det som står på menyen. Det blir utrolig tøft, selv om jeg har en våt drøm om at han beholder trøya fram til 12. etappe. 2 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Idag: I morgen: Det Hushovd gjorde var stort, men morgendagens etappe er av et helt annet kaliber. Jeg ville satt pengene mine på Evans i gult. Endret 9. juli 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Han (Thor) var selv mer optimistisk med tanke på morgendagens etappe enn hva han var for etappen i dag. Spill for galleriet, eller har han bare fått en vanvittig selvtillit de siste dagene? Hvis det rette bruddet etablerer seg tror jeg Thor kan sitte med favorittene. Mange fjell betyr mange nedoverbakker, og der briljerer som kjent Thor. Men noen lett jobb blir det selvfølgelig ikke. En annen ting er hvor mye det er verdt, i forhold til å spare krefter for å prøve å vinne en etappe senere (som jo er et av hovedmålene hans i år). Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Selv ville jeg ikke trodd mine egne øyne om Thor satt i gult etter morgendagen (det gjør jeg egentlig ikke nå heller..), men Kaggestad var i alle fall positiv til etappen i morgen, så lenge det blir kjørt kontrollert. Hvordan sjansene for det er, vet jeg ikke; det er vel flere enn én som vil ha trøyer og etappeseirer and whatnot. edit: skrivefeiler... Endret 9. juli 2011 av janovi Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Tror det er større sjanse for han holder den gule trøyen i morgen enn i dag, og vi så jo hvordan det gikk i dag. Stor forskjell med fjell midt på etappen og fjell på slutten. Går det en utbrytergruppe i morgen(som det garantert gjør) så blir farten i feltet kontrolert, og feltet sykler ganske sikkert samla. Rytterne er sliten etter mange konkurransedager og sammenlagt kanonene kommer ikke til å angripe hverandre. Det som er kanskje den største trusselsen i morgen er om utbryterne får et såpass stort forsprang at de kommer i mål mange minutter foran Thor, og evt en av de tar over ledelsen. Men vi får satse på at Lotto laget kontrolerer farten for det er en typisk Gilbert etappen, og nye poeng for han å hente på den grønne trøyen. Endret 9. juli 2011 av untouch4ble Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Han holder trøya nå frem til Cugnaux - Luz-Ardiden. Men da er det nok slutt..... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Husk at Thor er latterlig god nedover. Det han taper oppover kan han fort ta igjen nedover. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Tipper han har den etter i morgen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå