Hyperio Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Hushovd i gult videre! Hvor ble det av Vino? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Lurer jeg også på. Ved 1km igjen var han ikke så langt bak Movistar-rytteren, plutselig er han helt borte. :!: 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Haha, Thor går i fra å være okse til å bli fjellgeit Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Sterkt av Thor igjen! Enda godt Vino sprakk, og verken fikk gul trøye eller etappeseier. Ekkel fyr. 3 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 artig å se thor kjøre med gult en dag til. unner han det Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Vino endte tilslutt helt nede på 22-plass. 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Bra Thor, bra. Synd med Vino - hadde blitt deilige poeng på TdF-laget. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Konge av Thor! Med nytt lag neste år kan han nok gå for den grønne igjen. Nå ligger han vel rundt 50 bak Gilbert, og 50 før Farrar. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Lurer på hvor mange som er dopet i Touren nå? Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Hva skjer om noen leder i flere kategorier? f.eks om Thor vant spurt-trøya også? Og det er vel slik at man får penger for å lede? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Kommer du til Paris og leder i flere kategorier så får du alle trøyene du leder i. Leder du underveis i flere kategorier så tror jeg det er slik at nr. 2 i den ene kategorien kjører i den ene trøya. Premiepenger er vel bare for vinner av etappe og mellomspurt. Samt totalt for alle trøyene. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Thor må jo ha signert bra mange gule trøyer nå. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg hadde ikke fått med meg en eneste oppdatering fra dagens etappe før jeg kom hjem for noen minutter siden og slo på TV akkurat i det sammendraget var på vei mot slutten. Kunne knapt tro det jeg så. At Thor skulle beholde den gule trøya etter denne etappen anså jeg som mindre sannsynlig enn at jeg skal klokke inn syv rette på Lottoen i kveld. Nå skal jeg følge ekstra godt med på Lottotrekningen! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Utrolig av Thor, men det er helt latterlig å lese rundt om kring hvor mange som tror at han vinner hele greia. Haha, hadde lurt på hvor Thor gjør av alle løvene. Så er de i frontruta på Garminbussen. Til slutt blir det ingen utsikt. Endret 9. juli 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Utrolig av Thor, men det er helt latterlig å lese rundt om kring hvor mange som tror at han vinner hele greia. Haha, hadde lurt på hvor Thor gjør av alle løvene. Så er de i frontruta på Garminbussen. Til slutt blir det ingen utsikt. Noen tror det? Da kan de ikke ha sett mye sykkel. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Stor sannsynlighet for at de har sett lite sykkel ja. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Større sannsynlighet for at du ikke skjønner at de tuller, tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå