Zandreu Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Herregud, han er jo helt skakk. Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Misliker at Leopard går opp i feltet å begynner å kjøre etter det har vært velt med stygge utfall. *bytte ut Andy fra tourmanagerlaget* De kjørte da ikke! Satt foran i ca 10 sekunder, og akkurat da bet Kaggestad seg merke i det, og kommenterte det. Var stort sett bare Garmin og HTC som satt foran. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 ARgh... Hvorfor måtte jeg se Horner-klippet... Blir så kvalm av sånn, minner meg min egen sykkelkrasj for en del år siden. Mat smaker ikke godt 2. gang -.- Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Man kan jo spørre seg om det er forsvarlig at han sykler i 40 km når han ikke engang vet at han selv har kræsja. Han var jo helt borte. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Uff, synes synd på Wiggins. Har ikke han som favoritt til sammenlagtseieren, men definitivt en favorittrytter hos meg. Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Tviler på at Horner starter i dag. Garantert en kraftig hjernerystelse, og da er det ikke forsvarlig, eller behagelig å sykle. Boonen hadde jo samme problemet, og han sa han selv var en fare for feltet når han satt der, uten å klare å konsentrere seg skikkelig. Johan Bruyneel har bekreftet på Twitter at Horner ikke starter i dag. Endret 9. juli 2011 av Ashley Young Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Faen så uheldige Radioshack har vært i årets tour. Både Horner og Braj ute. Da tror jeg det blir tøft for Klöden(som jeg regner med de kjører for nå) De får satse på at Levi og Haimar er i god nok slag til å hjelpe han oppover. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg tror iallefall ikke jeg brakk noe. Kraftig forslått ja. Og en sykkel til 17k rett vesst. Bittert... Om du betalte 17k for en sykkel, burde du ha fått med støttehjul. Virker som om du trenger det Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg tror iallefall ikke jeg brakk noe. Kraftig forslått ja. Og en sykkel til 17k rett vesst. Bittert... Om du betalte 17k for en sykkel, burde du ha fått med støttehjul. Virker som om du trenger det Haha. Du som kjenner meg skjønner jo at jeg ikke betalte for den Den er på reperasjon for øyeblikket, så den kan nok bli reddet. Var bare dekket og styret som fikk trøkken. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg tror iallefall ikke jeg brakk noe. Kraftig forslått ja. Og en sykkel til 17k rett vesst. Bittert... Om du betalte 17k for en sykkel, burde du ha fått med støttehjul. Virker som om du trenger det Haha. Du som kjenner meg skjønner jo at jeg ikke betalte for den Den er på reperasjon for øyeblikket, så den kan nok bli reddet. Var bare dekket og styret som fikk trøkken. Knegg, sant nok. Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Noen som tror thor beholder trøya i dag? Vil det i så fall være dumt av han? Koster det for mye? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Tror nok det blir litt for mye for Thor i dag. Han har sagt han skal prøve, så hvorfor ikke :-) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Hvem har tok de første spurtpoenga? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 BMC kjører for å få Evans i gult etter dagens etappe? Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Fy faen! Sean Yates har en utrolig slitsom dialekt og måte å snakke på. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Hvem har tok de første spurtpoenga? Mellomsprinten: Riblon 20, Costa 17, Kolobnev 15, van Garderen 13, Zingle 11, El Fares 10, Engels 9, Gautier 8, Zandio 7, Gilbert 6, Rojas 5, Ventoso 4, Cavendish 3, Goss 2, Roelandts 1. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Spennende, ser ut som bruddet kanskje skal gå inn. Og hvor sterk er Vino... Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Utrolig overraskende at Vino får et såpass stort forsprang på hovedfeltet. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 THOR HUSHOVD! Hahaha, det er så konge. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 HVA I FAEN?! BEHOLDER THOR TRØYA?!!??!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå