Maynard James Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Ikke overraskende at Petacchi har feilet, det skjer vel ytterst sjeldent at folk leverer i både giroen og touren samme år. Rene ryttere vel og merke. Selv om han ikke fullførte i Italia, tror jeg at han brukt opp en god del krutt. Vanskelig å prikke inn formen til to store og tunge ritt såpass tett opp mot hverandre. Cav syklet også 10 dager i giroen. Så det skal strengt tatt ikke være noe problem. Petacchi syklet også giroen i fjor da han vant ledertrøya. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 "leverer" - Ikke bare delta, men gjøre det merkbart bra. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Petacchi dør når han ser en bakke og så langt har alle etappene hatt rimelig tøffe finisher. Tipper han er med og kjemper med Cavendish om seieren i morgen. Endret 7. juli 2011 av bruno99 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Var det jeg og tenkte, tviler på at Farrar kan ta Cav. Men hvem vet. Kan jo alltid komme både fall og andre overraskelser. Med opptrekk av Thor, så er det det ikke SÅ vanskelig, men Cav er verdens raskeste spurter, så lett blir det ikke. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 En helt vanlig TdF meny for Thor Hushovd, han får i seg et par kalorier ja Breakfast: Oatmeal Toast with ham 2-egg omelet Cereal Rice On the bike: 4-6 CLIF bars 2 packs CLIF shot blocks 2-3 CLIF gels 6-8 bottles of team race drink Rice cake Small panini sandwich On the bus after the stage: Rice Curry chicken or tortilla la patata 2 bottles of team recovery protein drink Dinner: Stuffed tomatoes and zucchini with curry rice Beet salad Avocados Spaghetti Stewed turkey with prunes Dessert: Sorbet Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Michael Phelps får i seg litt han og. http://www.youtube.com/watch?v=QXRvXtcSu14 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Skulle likt å se han spise like mange kalorier under konkurranse... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg er overbevist om at Hushovd går for grønn trøye. Når Hushovd leder med 20-40 poeng på Farrar rundt etappe 12-13, så satser nok Garmin også på den grønne til Hushovd. La meg korrigere det til 80-100 poeng. Hushovd plukker poeng på hver etappe, mens Farrar kun klarer å plukke på de flate. Hushovd leder jo allerede med nesten 40 poeng på Farrar! =) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 C'est le Tour de Norvège - Dette er Tour de Norvège, skriver franske aviser. (kilde: TV2) Dette er artige overskrifter, gøy at våre sykkelhelter blir lagt merke til og får slik oppmerksomhet - Hadde toppet seg om Thor holdt på trøya til lørdagen også. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hesjedal og Vande Velde er de som kjører for sammendraget i Garmin, og er, etter det jeg har skjønt, de som stort sett fungerer som lagkapteiner. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Haha, jeg digger sammenligningen som nettopp ble gjort mellom Boasson og Hushovd og en LSK- og VIF-spiller. De kan godt være venner selv om de ikke spiller på samme lag, men det var litt usikkerhet om det går for en spiller fra LSK og en på VIF Lenke til kommentar
nosrotkah Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Tom boonen har brutt tour de france. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Fryktelig synd for hans del, men det er uansett utrolig tøft av han å i det hele tatt prøve seg. Han syklet hele etappen i går og nesten 100km i dag. Lenke til kommentar
nosrotkah Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Ja,andre hadde kanskje brutt tidligere. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Haha, jeg digger sammenligningen som nettopp ble gjort mellom Boasson og Hushovd og en LSK- og VIF-spiller. De kan godt være venner selv om de ikke spiller på samme lag, men det var litt usikkerhet om det går for en spiller fra LSK og en på VIF Det går nok helt fint. Selv mellom de største fotballagene i England er jo spillere venner på tvers av klubber. Men kanskje ikke Søgard og dos Santos? Vet ikke, begge virker som fete folk. Endret 8. juli 2011 av kloffsk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Oi, kaos! Massevelt! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Ser ikke bra ut for Wiggins. Ser jeg Edvald også der? 1 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Ja, Edvald var der. Ser ikke bra ut for Wiggins. Kragebeinet... Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Triste greier Men virker som om det gikk dårligst ut over Chris Horner. Sykebil er aldri bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå