Aalton Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Utrolig, for en prestasjon!!! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Edvald og Thor leker greit! Hadde ikke edvald "blokka" Thor tror jeg jaggu faen at sistnevnte hadde vunnet Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 For en Tour det har vært så langt for Norge. Så sinnsykt imponert over Edvadl i dag. Så ekstremt fortjent. Lenke til kommentar
nosrotkah Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Kjempe bra at de to vi har med i tour de france er så knall gode!! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg elsker Tour de France! Edvald, gratulerer med dagen. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Edvald og Thor leker greit! Hadde ikke edvald "blokka" Thor tror jeg jaggu faen at sistnevnte hadde vunnet Ikke sjans. Thor hadde mer enn nok med å holde hjulet til Edvald helt inn. Fy faen, gutten har noe av det råeste fysiske naturtalentet jeg har sett. Gåsehud. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Åh, Edvald. Jeg elsker deg. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Edvald og Thor leker greit! Hadde ikke edvald "blokka" Thor tror jeg jaggu faen at sistnevnte hadde vunnet Han gjorde ikke det da. Hvis du så bildene bakfra, så du at Hushovd ikke kom ordentlig opp på hjulet hans engang. Vill aks Edvald har ass! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Tippa på Thor i dag, men det gjør ingenting å tape penger når noe slikt skjer! Fy flate for en TDF så langt! Edvald må gå for den hvite trøyen. HTC er faktisk like sippette som Cav. (nesten) Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Tippa på Thor i dag, men det gjør ingenting å tape penger når noe slikt skjer! Fy flate for en TDF så langt! Edvald må gå for den hvite trøyen. HTC er faktisk like sippette som Cav. (nesten) Pfft, så lenge den hvite sitter på Thomas trur jeg ikke han bryr seg en dritt om han får den eller ikke. Synes det er fint at Thomas får ha den. Han fortjener det etter jobben han gjorde for Edvald i dag. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hverken Edvald eller Thomas er sterke nok i fjellene til å ta den hvite trøyen. Rått av Edvald i dag, fytti grisen Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Fack, gikk seff glipp av denne da. Ligger spurten på youtube elns? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Fack, gikk seff glipp av denne da. Ligger spurten på youtube elns? Ligger nok flere plasser, f.eks her: http://www.tv2.no/sport/sykkel/tdf/her-ser-du-boasson-hagen-vinne-sin-foerste-touretappe-3535293.html Endret 7. juli 2011 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 EDDDDDDDDDVALD SMACKKKKKKKKK MY BITCH UP Nydelig! Lenke til kommentar
Dignam Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Jadda, hærlig av Edvald <3<3.. Btw, en ting jeg lurer på. Er Thor kaptein på Garmin på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå