MartinF Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Han jo helt klart ikke oppskrytt? Han er 26 år, og har 16 etappeseire i Touren, alle over fire år (Roughly 4 seire per Tour). Sutrete er han, men han er en jævlig dyktig sprinter! Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Satser på at Thor har krutt i beina i dag. Dette var jo en av etappene han hadde seg selv som favoritt på. Håper også at Sky gir Edvald en bedre løypebeskrivelse enn i går. Timer han spurten bedre, kan det bli moro. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Leser på VGnett at Hushovd hadde tekniske problemer og havnet et minutt bak hovedfeltet. Han ble så "kjørt?" opp igjen av bilene. Det kan tolkes på 2 måter, og begge høres suspekt ut. Noen som vet litt mer/ har sett noe på TV rundt dette? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Nei, det er ikke suspekt; alle som blir hengende etter bruker følgebilene til å eliminere luftmotstand. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Er det bare egne biler man ikke har lov til å bruke? Jeg er rimelig sikker på at Vinokourov ble dradd opp av en lagbil for noen år siden etter å ha falt stygt, da snakket programlederne om at dette ville få konsekvenser. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Alle biler og motorsykler kan brukes, sjåførene har bare ikke lov til å bevisst hjelpe en syklist over lengre avstand. Endret 7. juli 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Det der skjer jo med alle som punkterer, faller, pisser, driter etc. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Jadda, det er regn/vått. Fordel for både Edvald og Thor, Thor har jo hatt stor suksess i touren før når det har regnet. Satser på norsk triumf i dag også Her er siste 5km: Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg er ikke helt inne i sykling enda, så jeg trenger litt hjelp. Ser at det sto 9 minutter eller noe sånn ned til den gule trøya når jeg nettopp skrudde på TV-en. Betyr det at noen har stikket av som faen, eller har Hushovd landet langt bak? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Det betyr at en utbrytergruppe har skaffet seg et forsprang på hovedfeltet(der Thor og Edvald bla. sitter) på 9min. Endret 7. juli 2011 av untouch4ble Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Såpass ja. Men det skal vel ikke være noe problem å hente inn igjen dette? Kjenner at jeg blir mer og mer interessert i sykling jo mer jeg skjønner av det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Er det bare egne biler man ikke har lov til å bruke? Jeg er rimelig sikker på at Vinokourov ble dradd opp av en lagbil for noen år siden etter å ha falt stygt, da snakket programlederne om at dette ville få konsekvenser. Ved fall eller teknisk problem er det vel ikk så nøye. Ligger man bak en bil/motorsykkel foran hovedfeltet derimot, vil jeg tro de er mye strengere Endret 7. juli 2011 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) @Olum: Nei da, bare Garmin får hjelp så er det ikke noe problem. Men de børe ikke vente for lenge, og ser også at de har fått litt hjelp av HTC. Endret 7. juli 2011 av untouch4ble Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Er Hushovd klin gæren og satser på sammenlagttrøya eller blir det den grønne han går for i år også? Om han hadde klart den gule, ville det vært den største norske idrettsprestasjonen noensinne. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Han klarer ikke den gule, den er for sammenlagtryttere som er mye mye sterkere i fjellene enn Thor. Nordmannen kommer nok timer bak vinneren, som jeg håper og tror blir Cadel Evans. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hushovd går for den grønne. Han kjørte spurten helt inn som 2. opptrekker for Farrar. Dean tok over, og Hushovd kjørte maks hele veien inn. En vanlig opptrekker legger seg ut til siden og slapper av de siste 100 når opptrekket er ferdig. Jeg er overbevist om at Hushovd går for grønn trøye. Når Hushovd leder med 20-40 poeng på Farrar rundt etappe 12-13, så satser nok Garmin også på den grønne til Hushovd. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Apropos avslutningen la paasche ut en video på twitter. Syntes det var greit å se hvordan det ser ut fra øynene til en mosjonist! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Apropos avslutningen la paasche ut en video på twitter. Syntes det var greit å se hvordan det ser ut fra øynene til en mosjonist! Hehe, måtte sjekke Morsomt. Link for de som ikke gidder å lete http://yfrog.com/1ndywz Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Skulle ønske jeg hadde Eurosport under dette pisset. Lenke til kommentar
nosrotkah Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hva mente du med det? Komentatorene til tv2 er da flinke til å komentere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå