Jo Are Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Kaggis er kanskje litt for selvhøytidelig og bedrevitende, men jeg digger det de tre ukene det varer. Er så absolutt ikke slik jeg tolker Kaggestad, syns han virker ganske ydmyk jeg. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Noen send en fjernkontroll med en mute-knapp til Morten P. 1 Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Thor OG Cadel Evans (min favoritt) perfekt! Hvorfor er Evans din favoritt? I mine øyne faller han i samme kategori som Basso, Leipheimer, Horner, Klöden og de andre kjedelige rytterne som satser alt de kan for bare å henge med, for så å ta de andre på tempo. Disse er jo de kjedeligste rytterne vi har i gamet.. Velvel. Synes Evans har blitt en mye morsommere rytter nå, enn han var for et par år siden. Han har utviklet seg til en rytter som er meget god i klassikerene, og derav også i avslutninger som den vi hadde i dag. Han har ikke den evnen til å rykke gang på gang i de hardeste og lengste motbakkene slik Schlecks og Contador har, men jeg vil uansett si han er en morsommere rytter nå enn før. I den touren han kjempet med Sastre og Schleck var han ganske kjedelig, men artigere nå. Basso er som noen nevnte tidligere i hvert fall ingen rytter som kun henger og slår til på tempo. Husker det ene året i Giroen han vant med 8-10 min elns. Kjørte av alle i motbakkene omtrent uten å trenge å rykke. Synes Basso var en kjempemorsom rytter og en av mine største favoritter før han innrømmet å ha tullet seg inn i doping. Nå har han mistet all respekt hos meg, selv om han ikke har innrømmet å ha vært dopet. Føler meg dog ganske sikker på at han har det. Det samme tror jeg det er en del av de andre eldre herremennene som har vært, og liker de derfor ikke. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hvem setter jeg penger på i morgen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hvem setter jeg penger på i morgen? Ihvertfall ikke Thor. Jeg ville satt de på enten Rojas eller Cav. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Kaggis er kanskje litt for selvhøytidelig og bedrevitende, men jeg digger det de tre ukene det varer. Er så absolutt ikke slik jeg tolker Kaggestad, syns han virker ganske ydmyk jeg. Virker som Kaggestad og Lauritzen har en vennskapelig feide på gang. De er som et gammelt ektepar, med ironiske kommentarer til hverandre. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Nå har da Cavendish vist seg svært sterk så at han skal kunne utfordre i dag er ingen umulighet! Endret 6. juli 2011 av Aalton Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hva heter hun TV2-reporteren som er på nå? Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Ekle bilder dette her. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Contador på bakken er absolutt ikke ekle bilder. Det andre var ekkelt derimot. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Og vips så glemte alle at Cav var fly forbanna på Boonen(?) som ikke hadde skyld i noe. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Voldsomt så mange som går i bakken idag. Ser ut som det var slutt for Boonen og der. Er det noen som skal ha straff fra mellomspurten er det Rojas. Idiotisk kjøring. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Contador på bakken er absolutt ikke ekle bilder. Det andre var ekkelt derimot. Det var så klart den - ved første øyekast - nesten livløse Brajkovic jeg sikta til og Gesink. Synes ikke velt er pent å se på uansett hvem som er involvert, og det skulle visst bli en del av de i dag. EDIT: Tom Boonen er på sykkelen igjen! Endret 6. juli 2011 av janovi Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Boonen er sinnsykt hard, men er det et skikkelig kragebein- eller ribbeinsbrudd, er han nok ute. Kaggestad og Lauritzen gjør touren til en fryd å se på. "Hva er da nord-syd?" Og blåskjelloppdrett, hva faen? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Edvald - verdensmester i kjipe intervjuer. 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Syns faktisk Edvald virker litt tilbakestående i intervjuer.. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Han virker som tilbakestående, ja. Trenger en Northug-type i syklingen! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hu reporteren på Lillehammer var bra å se på. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå