Gå til innhold

Tour de France 2011

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thor OG Cadel Evans (min favoritt) perfekt!

Hvorfor er Evans din favoritt?

I mine øyne faller han i samme kategori som Basso, Leipheimer, Horner, Klöden og de andre kjedelige rytterne som satser alt de kan for bare å henge med, for så å ta de andre på tempo. Disse er jo de kjedeligste rytterne vi har i gamet.. :dontgetit:

Velvel. Synes Evans har blitt en mye morsommere rytter nå, enn han var for et par år siden. Han har utviklet seg til en rytter som er meget god i klassikerene, og derav også i avslutninger som den vi hadde i dag. Han har ikke den evnen til å rykke gang på gang i de hardeste og lengste motbakkene slik Schlecks og Contador har, men jeg vil uansett si han er en morsommere rytter nå enn før. I den touren han kjempet med Sastre og Schleck var han ganske kjedelig, men artigere nå.

Basso er som noen nevnte tidligere i hvert fall ingen rytter som kun henger og slår til på tempo. Husker det ene året i Giroen han vant med 8-10 min elns. Kjørte av alle i motbakkene omtrent uten å trenge å rykke. Synes Basso var en kjempemorsom rytter og en av mine største favoritter før han innrømmet å ha tullet seg inn i doping. Nå har han mistet all respekt hos meg, selv om han ikke har innrømmet å ha vært dopet. Føler meg dog ganske sikker på at han har det.

Det samme tror jeg det er en del av de andre eldre herremennene som har vært, og liker de derfor ikke.

Lenke til kommentar

Kaggis er kanskje litt for selvhøytidelig og bedrevitende, men jeg digger det de tre ukene det varer.

Er så absolutt ikke slik jeg tolker Kaggestad, syns han virker ganske ydmyk jeg.

Virker som Kaggestad og Lauritzen har en vennskapelig feide på gang. De er som et gammelt ektepar, med ironiske kommentarer til hverandre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Contador på bakken er absolutt ikke ekle bilder. Det andre var ekkelt derimot.

Det var så klart den - ved første øyekast - nesten livløse Brajkovic jeg sikta til og Gesink.

Synes ikke velt er pent å se på uansett hvem som er involvert, og det skulle visst bli en del av de i dag.

EDIT: Tom Boonen er på sykkelen igjen!

Endret av janovi
Lenke til kommentar

Boonen er sinnsykt hard, men er det et skikkelig kragebein- eller ribbeinsbrudd, er han nok ute.

Kaggestad og Lauritzen gjør touren til en fryd å se på. "Hva er da nord-syd?"

Og blåskjelloppdrett, hva faen? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...