eveant Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Tror det er få som skjønner hvor stort det er av Thor. Bare se på topp 10-lista fra dagens etappe! Evans, Contador, Sanchez, Vinoukourov, Gilbert, F. Schleck, Klöden. SYKT Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Glad jeg kom hjem til å se slutten av etappen i dag.. Hushovd er så usannsynlig rå, jeg bøyer meg i støvet over den prestasjonen han viste i dag, jeg trodde ikke han hadde det i seg - noen ganger er det ikke så ille å måtte svelge sine ord. Gleder meg allerede til i morgen! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Haha, en gul okse sammens med ryttere som Evans, Contador, Vino, Uran, Sanchez, Schleck. Helt rått!! en gang til, HELT rått Endret 5. juli 2011 av untouch4ble Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Thor OG Cadel Evans (min favoritt) perfekt! Hvorfor er Evans din favoritt? I mine øyne faller han i samme kategori som Basso, Leipheimer, Horner, Klöden og de andre kjedelige rytterne som satser alt de kan for bare å henge med, for så å ta de andre på tempo. Disse er jo de kjedeligste rytterne vi har i gamet.. Horner????Det var vel ikke akkurat sånn han vant TOC... Thor er en okse med uante krefter ... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Evans har blitt en langt mer spennende rytter de siste årene. Skjønner ikke helt den kritikken idag. Og Horner, og spesielt Basso er ikke akkurat kjent som store temposyklister. Tror man burde se litt på Bassos karriere før man sier noe slikt. Han er først og fremst en klatrer, selv om han begynte å gjøre relativt gode tempoetapper i tiden før han ble utestengt. Men det var den gang. Imponerende av Hushovd å knuse Andy Schleck i en slik bakke. Tydelig at sistnevnte ikke har blitt mye bedre enn det han viste i tiden før TdF. Menmen...Det er enda en hviledag før de virkelige fjellene begynner Lenke til kommentar
eveant Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg unner Evans en seier i Touren ass. Så sinnsykt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Morten P er en forbanna idiot. 4 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Det har han alltid vært. Skriver kun piss gang på gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Synes det var en morsom vinkling jeg! Selvfølgelig er jeg totalt uenig, men kudos for en god artikkel. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Syns ikke den traff særlig godt. 1 Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg er overhodet ikke en sykkel geek, men jeg syns Kaggestad gjør en fenomenal jobb. Spyr ut (på en god måte) med info om alt og alle. Og ett sykkel løp går over flere timer, så joda, det kommer kanskje noe som ikke er like morro, men han kan jo ikke fylle alle de timene med info som ALLE liker. Kaggestad og Paasche er nok grunnen til at jeg har begynt å følge med på sykkel. Kaggestad og Paasche er mine favoritt kommentatorer uansett sport. 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Så han vil at Johan Kaggestad skal sitte å kommentere naturen istedet for rytterne, som han faktisk kan noe om? 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Så han vil at Johan Kaggestad skal sitte å kommentere naturen istedet for rytterne, som han faktisk kan noe om? Kanskje du burde lese artikkelen før du uttaler deg. Han vil at de ikke skal være så redde for litt dead air, derav referansen til Hurtigruten: Minutt for minutt, som hadde dagevis av det. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Glad TV2 gjør som de gjør jeg, har blitt en hyggelig tradisjon hver sommer å følge med Tour de France. Å antyde at man bør hente inspirasjon fra Hurtigrute programmet til NRK er en skam, makan til kjedelig program skal du lete veldig lenge etter. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hurtigruten var et meget flott program, men Morten P er en idiot. Det kunne man sagt umiddelbart siden han er ansatt i drittblekka dagbladet. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Fy faen, snakk om premieidiot. Mindre snakk, mindre om sykling generelt og mer natur? At det er mulig å bli så forbanna skutt i huet er meg helt uforståelig, han får starte opp sitt eget program vett. "Frankrike med bil, minutt for minutt." Edit 2: No offense til Hurtigruten, mange som beundrer norsk natur. Men dette er da tross alt et sykkelritt, og ikke noe naturprogram. Endret 5. juli 2011 av Trollface Lenke til kommentar
eveant Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Så han vil at Johan Kaggestad skal sitte å kommentere naturen istedet for rytterne, som han faktisk kan noe om? Kanskje du burde lese artikkelen før du uttaler deg. Han vil at de ikke skal være så redde for litt dead air, derav referansen til Hurtigruten: Minutt for minutt, som hadde dagevis av det. Det var derfor jeg skrev det som et spørsmål Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Kaggis er kanskje litt for selvhøytidelig og bedrevitende, men jeg digger det de tre ukene det varer. 1 Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Endelig hjemme fra syden, og kan nå sitte inne å se på TdF uten å få dårlig samvittighet! Thor er et beist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå