Jo Are Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Velten hadde jeg helt glemt, det at han faktisk var innblandet der forklarer vel det meste. Takk Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Ser ut som en tøff avslutning i dag ja, dessverre ser den for tøff ut for både Thor og Edvald men det er lov å håpe på norsk suksess. Er også ganske sikker på at Cadel Evans tar den gule hvis han virkelig går til. Edit: Ser at det er dårlig vær i dag, det kan jo være en fordel for Thor Endret 5. juli 2011 av untouch4ble Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Tviler på at et brudd går helt inn på denne etappen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Håper feltet er relativt godt samlet under avslutningen slik at vi kan se angrep opp bakken. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Kan ikke se for meg at Thor klarer å forsvare den gule i dag, men man skal aldri si aldri med Oksen fra Grimstad.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Kan ikke se for meg at Thor klarer å forsvare den gule i dag, men man skal aldri si aldri med Oksen fra Grimstad.. Han tok massevis av spurtpoeng i fjor(?) på den såkalte hardeste etappen så jeg ser ikke helt hvordan han ikke vil klare å forsvare den... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Joda, han gjorde det - Men vi får nå se, jeg har mine tvil. Ingenting vil glede meg mer om han klarer det selvfølgelig. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Herregud som jeg gleder meg til i morgen. Har ikke fått sett et minutt av TdF enda, så skal bli godt å plante seg i sofaen og få med seg en etappe i sin helhet! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Kan ikke se for meg at Thor klarer å forsvare den gule i dag, men man skal aldri si aldri med Oksen fra Grimstad.. Han tok massevis av spurtpoeng i fjor(?) på den såkalte hardeste etappen så jeg ser ikke helt hvordan han ikke vil klare å forsvare den... Lett å miste sekunder til f.eks Evans som ligger 1 sekund bak Thor, hvertfall på en slik etappe. Endret 5. juli 2011 av untouch4ble Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 http://www.sykkelnytt.no/Hushovd%3A-Disk-meg%2C-ikke-Cavendish/cid/a20194_20956/ Gentleman-Thor! Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Meget imponerende av Thor! Men hva faen drev Andy Schleck på med? Når Thor klarer å sitte med, burde han også ha vært der. Idiotisk å tape tid på en etappe som denne. Andy tapte 8 sek... Endret 5. juli 2011 av Ashley Young Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Ekstremt digg at Contador mista seieren. Jævla pikk. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Thor OG Cadel Evans (min favoritt) perfekt! 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Thor OG Cadel Evans (min favoritt) perfekt! Hvorfor er Evans din favoritt? I mine øyne faller han i samme kategori som Basso, Leipheimer, Horner, Klöden og de andre kjedelige rytterne som satser alt de kan for bare å henge med, for så å ta de andre på tempo. Disse er jo de kjedeligste rytterne vi har i gamet.. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Kanskje fordi Cadel plutselig klikker i vinkel? Eller at folk er forskjellige Hvor mange poeng tok Thor på poengtrøya i dag? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Fytti helvette for en prestasjon av Thor! Villt at han beholder trøya! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Haha. Cadel er dverg eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå