untouch4ble Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Petacchi havna jo helt nede på 161.plass Sterk TdF av GarminCervelo så langt. Nå krysser vi fingrene for at Edvald får det til Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 "Jeg driter i Manchester United. Vil at Rooney skal score mål." 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 "Jeg driter i Manchester United. Vil at Rooney skal score mål." Blir veldig annerledes.. Du heide på laget til Hushovd før han kom dit, du kanskje? Er vel mer sånn at man heier på laget der syklisten til landet ditt er, og da er det jo naturlig å heie på den personen.. Litt selvmotsigende, men ja, du skjønner. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Nei, det blir ikke annerledes. Sykling er en lagsport, og hverken Thor eller Edvald er førstekapteiner på sitt lag, og det er helt latterlig med folk som sier at de gir faen når Thor eller Edvald ikke vinner. Thor gjorde en kjempejobb i den gule trøya og ble også nummer seks på etappen. Edvald kjørte inn til en 13. plass. Meget bra av begge to. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Så tapte Thor og Cav noen poeng på den grønne. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Helt grei å diske der, imo. Så kun den sprinten i reprise, og sa til meg selv at det der kan de diskes på... Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Forsåvidt enig. Har litt problemer med å se hva Thor gjorde som var så forferdelig feil. Menmen Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg ser ikke hvorfor de blir diska, men når en blir det, så er det bra at begge blir det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Ser ikke hvorfor folk reagerer på at Farrar skulle vinne. USAs nasjonaldag i dag jo. Ingenting er som å vinne på nasjonaldagen. Thor er jo i gult enda, så Garmin greide det de skulle i dag. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Vil mye heller at Farrar vinner, enn Cavendish. Garmin gjorde det veldig bra i dag. Mot slutten av løpet var jeg redd for at HTC skulle kontrollere løpet helt frem til mål, men det skjedde heldigvis ikke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Mark Cavendish Just heard that Thor's offered to take the punishment solely. What a true gentleman. I reckon it won't change fuck-all though. But thank you Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Nei, hadde det vært et norsk lag med (ala Saxo Bank i Danmark) ville jeg vært pro det. Samme om lagsjefen var norsk. Men nå er det kun to norske syklister med og jeg ønsker selvfølgelig at de skal være med å gjøre seg bemerket. Det er superbra at Thor f.eks iklær seg den gule trøya og jeg håper han kommer til å snappe etappeseire i bakker der feite-Tyler faller av. Fordi jeg gir fullstendig faen i hvordan laget hans gjør det. Sykkelsport er en lagsport der enkeltindivider vinner. Fotball er en lagsport der hele laget vinner, tilogmed de på benken (Owen). Lenke til kommentar
toreae Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg tror konflikten som vi blir presentert mellom Thor og Farrar er betydligere mindre. At Thors ble så glad over Farrars seier, er så man kan lure om at han står sentralt i taktikken. Og at han er med å trekke opp Farrar, i gul trøye på et amerikansk lag 4. juli, det blir lagt merke til. Investering. Tredje ting i dagens kinderegget er at Cavendish er sur. Dette øker sjangsene for flere etappeseire og grønn trøye. Et lite poengtap er bare en investering. Om Thor bare hadde tenkt etappeseire, hadde Cancellara aldri klart å stoppe Thor i fjor. Å være godt likt i feltet, er også en investering, som vi har sett betalt seg før. Skulle ikke forundre meg om at han er sportsdirektør om 5 år. I tdf. 1 Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Var det Edvald som skulle ta spurten for Sky alikevel? Hvor ble det av Swift? Isåfall var det litt skuffende med bare 13. plass... Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Swift ble vel pusha ut da det var trangt. Kom laaangt bak. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Thor er stor. Nesten litt rørende å høre hva de snakket om på TDF sendingen i kveld! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Ser at Vincent Jérôme kom hele 12 min å 2 sekunder bak vinneren på 1. etappen og 5 min og 57 sekunder bak i dag. Har ikke hørt noe om at han sliter med noe. Hvordan er det mulig at en proff sykkelist kommer så langt bak de beste på såpass lette etapper? Hvis han sliter såpass nå hvordan skal han da klare seg over fjell etappene? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Vet ikke særlig mye om denne rytteren, men kan hende han gjør noen skikkelig hjelperytter-føringer tidlig i løpet for å deretter slippe seg bakover og trille rolig inn etter at jobben hans er fullført. Han har vel ingen intensjoner om å komme inn med hovedfeltet. Ellers kan det selvfølgelig hende han sliter med noe, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg har værre hukommelse enn en gullfisk, men var det ikke en velt før 3km merket? Mulig han ble innblanda der... Lenke til kommentar
LFL Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Vincent Jerome krasjet stygt to ganger under første etappe, tipper han sliter litt med det fremdeles og trillet lett i mål de siste milene på dagens etappe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå