Ashley Young Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hvorfor det? Thor tok en tredjeplass på en etappe hvor Tyler ikke ville vært helt i toppen uansett, og han har den gule kun fordi laget vant lagtempoen, ikke hva han har gjort selv. Tyler er en sterkere spurter enn Thor nå, og jeg skjønner at de vil satse på han. Dog skulle jeg gjerne sett Thor i gult på Champs Elysees... Bare å drømme. Synes det er greit at de ikke satser på Hushovd i morgen. Han mister jo ikke trøya uansett. Han skal være nest siste, eller sisteopptrekker, og da vil han naturlig nok rulle inn med feltet og beholde den gule. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Han roser typer som Hesjedal, Vandevelde og Farrar etter lagtempo innsatsen. Hva med de som kryssa målstreken? Farrar datt jo av, tydelig opptatt av sine egne landsmenn(mulig det var amerikanske reportere...). Mulig jeg er en bitter Norsk brunost elsker, men jeg føler han ga faen i om laget fikk gult eller ikke. Jeg er utrolig spent på spurten i morgen, blir Thor opprekker eller henger han seg på Cavendish og lar resten av Garmin ta opptrekket for Farrar? Er også utrolig spent på spurtformen til Farrar, på papiret er jo Thor som opptrekker perfekt med Farrar som spurter. Uansett, Thor i gult er digg, håper det ikke ender opp med blodbad som sist Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Tror ikke Hushovd og Vaughters er bestevenner for tiden. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Tror ikke Hushovd og Vaughters er bestevenner for tiden. Hvordan dro du den konklusjonen? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Av alle intervjuene jeg har sett og lest, Hushovd virker ikke spesielt bitter eller misfornøyd med situasjonen sin i laget. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Paddeflat etappe i dag, lyser jo Cavendish av denne. Kommer sikkert til å gå brudd som blir tatt igjen. Usikker på om vinden har noen rolle å si i dag Endret 4. juli 2011 av untouch4ble Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Av alle intervjuene jeg har sett og lest, Hushovd virker ikke spesielt bitter eller misfornøyd med situasjonen sin i laget. "Hva synes du selv om dagens etappe?" "Godt fornøyd med seier, men jeg liker ikke hvordan jeg blir behandlet av Vaughters." Det sier seg da selv at han ikke kan si noe slikt. Det han derimot har sagt er at flere lag viser interesse for ham, noe han ikke ville gjort om han ville bli i Garmin. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Fult mulig å omgå en slik setning og si akkurat det laget ber han om, og fortsatt gi inntrykk av misnøye. Noe jeg ikke har oppfattet fra han, enda. Selvsagt er det ikke optimalt slik som det er nå, å velge Farrar foran Thor er jo en tragikomisk beslutning - La oss se hva som skjer i dag. Det tror jeg blir avgjørende for hans fremtid også. Om de "degraderer" Thor til en hjelpegutt, tror jeg neppe han er i Garmin til neste Le Tour De France. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Da er man hjemme igjen fra det store utland og jeg får sett TdF med Paasche og Kaggestad! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 I posisjonskampen før spurten stanget Mark Cavendish til Thor Hushovd - Håper virkelig Garmin legger inn protest mot oppførselen til Cavendish der... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Selv om det ikke burde gjøres var det ikke alt for mye av Cav i dag. Håper han får en advarsel, ikke noe mer. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Paddeflat spurt. Farrer har mye større sjanse til å slå Cav enn det Thor har. Folk her inne må innse at Thor ikke lenger er like rask som han var... 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Herlig! Hvor faen ble det av Cav? Herlig seier av Farrar! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Haha, Garmintog, den var ny HTC ble hekta av, aner ikke hvor Petacchi havna. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Morro for Farrar! Rojas på 3 er fint for TdF-laget mitt også. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Vaughters Jonathan Vaughters · FollowingBoom!!! Herlig! Thor forsatt i gult! Selv om det ikke burde gjøres var det ikke alt for mye av Cav i dag. Håper han får en advarsel, ikke noe mer. Har du han på TDF manager eller? Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 1. Farrar 2. Feillu 3. Rojas 4. Hinault 5. Cavendish 6. Hushovd 7. Dean 8. Bozic 9. Greipel 10.Engoulvent Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg driter i Farrar. Vil at Thor eller Edvald skal vinne etapper. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg driter i Farrar. Vil at Thor eller Edvald skal vinne etapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå