Gå til innhold

Tour de France 2011

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, dette var en thriller av en annen verden og det ble en sekundstrid slik som forventet før dagens etappe. At BMC skulle være de som utfordret Garmin om seieren var derimot ikke forventet, selv om de ble regnet som en sterk outsider.

Men alt annet til side, en norsk rytter innehar den gule trøyen i Le Tour De France for 2. gang. Og oksen fra Grimstad, Thor Hushovd er mannen som har gjort det, både som den første og den andre. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Nei. Thor vil sykle i VM-trøya 3. etappen siden han er regjerende mester på landevei.

Hvasa?

Glad jeg tok feil! :!:

Lenke til kommentar

Artig med normann i gult ja, håper Garmin satser på Thor og den grønne trøya nå. Thor må selvfølgelig forsvare den gule så langt det går, men han blir ikke å ha den helt inn uansett, så er ingen vits i å ha den som sin eneste prioritet. Jeg tror Thor kan ta den grønne hvis bare laget gidder å satse på ham da.

Når det gjelder sammenlagtkonkurransen er jeg så innmari glad for at Contador har kommet så dårlig ut som han har gjort, det gjør at spenningen er 10 ganger større enn om han hadde vært likt med de andre.

Lenke til kommentar

Jeg tror Thor kan ta den grønne hvis bare laget gidder å satse på ham da.

Det virker lite sannsynlig, slik som Vaughters uttalte seg etter målgang. Nevnte ikke Hushovd før han spesifikt ble bragt opp, og brydde seg tydeligvis fint lite om hva han hadde gjort.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

Ja fikk med meg det, er veldig dårlig gjort syns jeg.

Hvorfor det?

Thor tok en tredjeplass på en etappe hvor Tyler ikke ville vært helt i toppen uansett, og han har den gule kun fordi laget vant lagtempoen, ikke hva han har gjort selv. Tyler er en sterkere spurter enn Thor nå, og jeg skjønner at de vil satse på han. Dog skulle jeg gjerne sett Thor i gult på Champs Elysees...

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...