Latias Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Er BMC siste? Lotto. Jaaa! ETT SEKUND! Haha. 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 BMC har gjort det meget bra så langt. Kan det holde helt inn? Tviler. Flere av dem har jo falt av. Var ikke mye om å gjøre!!! Satan det der var deilig! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hør hvor glad Paasche er! Herlig Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 HAHAHA! Oma! Nå vet han ihvertfall at det heter rainbow-jersey. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Endret 3. juli 2011 av bruno99 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ja, dette var en thriller av en annen verden og det ble en sekundstrid slik som forventet før dagens etappe. At BMC skulle være de som utfordret Garmin om seieren var derimot ikke forventet, selv om de ble regnet som en sterk outsider. Men alt annet til side, en norsk rytter innehar den gule trøyen i Le Tour De France for 2. gang. Og oksen fra Grimstad, Thor Hushovd er mannen som har gjort det, både som den første og den andre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Håper Vaughters prioriterer rett i morgen. Drit i Farrar, han MÅ bare prøve å forsvare den gule ledertrøya. 3 Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Nei. Thor vil sykle i VM-trøya 3. etappen siden han er regjerende mester på landevei. Hvasa? 2 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hvem tenker dere vinner imorgen da? Tror Cavendish tar 1.plass.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Nei. Thor vil sykle i VM-trøya 3. etappen siden han er regjerende mester på landevei. Hvasa? Glad jeg tok feil! :!: Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Artig med normann i gult ja, håper Garmin satser på Thor og den grønne trøya nå. Thor må selvfølgelig forsvare den gule så langt det går, men han blir ikke å ha den helt inn uansett, så er ingen vits i å ha den som sin eneste prioritet. Jeg tror Thor kan ta den grønne hvis bare laget gidder å satse på ham da. Når det gjelder sammenlagtkonkurransen er jeg så innmari glad for at Contador har kommet så dårlig ut som han har gjort, det gjør at spenningen er 10 ganger større enn om han hadde vært likt med de andre. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Jeg tror Thor kan ta den grønne hvis bare laget gidder å satse på ham da. Det virker lite sannsynlig, slik som Vaughters uttalte seg etter målgang. Nevnte ikke Hushovd før han spesifikt ble bragt opp, og brydde seg tydeligvis fint lite om hva han hadde gjort. Endret 3. juli 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ja fikk med meg det, er veldig dårlig gjort syns jeg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Ja fikk med meg det, er veldig dårlig gjort syns jeg. Hvorfor det? Thor tok en tredjeplass på en etappe hvor Tyler ikke ville vært helt i toppen uansett, og han har den gule kun fordi laget vant lagtempoen, ikke hva han har gjort selv. Tyler er en sterkere spurter enn Thor nå, og jeg skjønner at de vil satse på han. Dog skulle jeg gjerne sett Thor i gult på Champs Elysees... Endret 3. juli 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå