Ashley Young Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Sky kom inn 4.5 sek bak Garmin. Blir spennende å se hvordan de andre gode TTT-lagene gjør det. Hadde vært artig med en gul Hushovd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Cav som trynet? Eisel. Ingen god start for THR. Endret 3. juli 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Herregud, dette lover godt for Thor og Garmin. Thor i gult i morgen? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Mine innlegg. Touren blir plutselig interessant. Hva skal til for at Thor ikke får gult? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Mine innlegg. Touren blir plutselig interessant. Hva skal til for at Thor ikke får gult? Garmin må vinne for at Thor skal få bære den gule trøya. 1 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Mine innlegg. Touren blir plutselig interessant. Hva skal til for at Thor ikke får gult? Garmin må vinne for at Thor skal få bære den gule trøya. Og de må slå Lotto og BMC med noen sekunder. Edit: Euskaltel slo ikke Cofidis en gang (som tom. hadde trøbbel ut rampa), og legger seg på en flott sisteplass. Stakkars Samuel Sanchez. Endret 3. juli 2011 av Juℓenissen Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Hva tror vi om styrkeforholdet mellom saxo og leopard Endret 3. juli 2011 av bruno99 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hva tror vi om styrkeforholdet mellom saxo og leopard Spørs. Leopard har sterkere lag, men de må dra med seg Andy og Fränk. Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hadde ikke Eissel falt, trur jeg THR hadde slått Cervelo. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg må selvsagt få denne inn i mine innlegg. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 BMC har gjort det meget bra så langt. Kan det holde helt inn? Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Kom igjen, Garmin-Cervelo! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 BMC har gjort det meget bra så langt. Kan det holde helt inn? Tviler. Flere av dem har jo falt av. 1 Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Leopard-Trek kom inn fem sek etter Garmin-Cervelo. Både Andy og Fränk ble med inn. Godt gjort av Leopard-Trek med Cancellara i spissen, med tanke på at Schlecks ikke tok en eneste føring på hele tempoen. Blir Evans eller Thor i gult! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Virker som vinden har snudd. Dvs. at BMC kan ta det. Schleck-gutta har flaks igjen. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) BMC, det hadde ingen spådd for forhånd! Føler meg lurt. Edit: Føler meg fortsatt lurt. Endret 3. juli 2011 av Oreokjeks Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Haha, Thor tar trøya med et sekund! Konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå