Gå til innhold

Tour de France 2011

Latias

Anbefalte innlegg

Likte det jeg så av Thor i dag, var bombesikker på at han stivna, men holdt godt på 3.plassen. Gilbert og Evans er bygd for slike avslutninger. Davitamon Lotto starter TdF fantastisk i år også.

Edit: mente OmegaPharma Lotto

Er virkelig spent på Thor og Garmin på 3.etappe da det garantert blir spurtoppgjør, blir Thor opptrekker eller kjører han eget løp i spurten. Og hva med Thor på 4.etappe, der er det en innlagt spurt etter 9mil som det er 20 poeng å hente på. Jeg har ikke gitt opp den grønne helt enda :p hehe

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Contador: - Nå blir det vanskelig

Alberto Contador (28) prøver å være positiv - men erkjenner lørdagens smell kan koste ham dyrt i årets Tour de France.

Jaggu er jeg glad for det, aldri hatt noen sans for den mannen..

Selv det er veldig tidlig i rittet og mye kan skje, så har er det en margin å gå på for resten av konkurrentene som unnslapp fallet i går.

Fant ikke noe om hvilke lag som starter når på den offisielle hjemmesiden, kanskje ikke lagt enda?

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Tror dette skal stemme (Edit: Mulig de er en time feil, men de passer fint med TV2 sitt sendeskjema):

14:30 Saxo Bank-SunGard

14:37 Euskaltel-Euskadi

14:44 Vacansoleil-DCM

14:51 AG2R-La Mondiale

14:58 Saur Sojasun

15:05 Rabobank

15:12 FDJ

15:19 Liquigas-Cannondale

15:26 Garmin-Cervélo

15:33 Europcar

15:40 Quick Step

15:47 Movistar Team

15:54 Astana

16:01 Katusha Team

16:08 Sky

16:15 Lampre-ISD

16:22 Cofidis

16:29 RadioShack

16:36 HCT-Highroad

16:43 Leopard-Trek

16:50 BMC

16:57 Omega Pharma-Lotto

Vi får håpe på Garmin, så får vi Hushovd i gult.

Håper den koster ham dyrt. Hadde vært en søt hevn for Andy etter det som skjedde i fjor. :)

Du mener etter at Contador mistet ca. like mye til Andy på etappe 3 etter blant annet en punktering? Dagen etter at Cancellara hadde nøytralisert løpet fordi Schleck-hutta hadde havnet så langt bak? Er vel en søt hevn oppe i Andy sitt hode i det minste.

Endret av Juℓenissen
Lenke til kommentar

Contador tar da uansett igjen 1.09 på Andy på den individuelle tempoen, så ingenting er tapt enda.

Tja...Vi får se. Contador burde ikke være i toppform etter giroen. Sånn sett har Andy vist en så elendig oppkjøring til TdF at de kanskje burde være like "dårlige". Dette taler helt klart til fordel for Andy, med kun én individuell tempo i sikte, og dagens lagtempo hvor Leopard burde slå Saxobank (jeg tror de havner ganske nært hverandre). Kanskje blir dette en liten reprise av 2007?

Lenke til kommentar

Contador tar da uansett igjen 1.09 på Andy på den individuelle tempoen, så ingenting er tapt enda.

Jo 1.09 er fortsatt tapt! :p

La oss si han tar 1.30 på tempoen. Da har han 21 seks forsprang fremfor 1.30.

Hushovd kjører forøvrig i polkadottrøya i dag! Mest sannsynlig for første og siste gang i TdF. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Thor vil ha polka drakten uansett i 3 etappen siden det ikke blir utdelt klatrepoeng i dag. Hadde vært fint å sett han i gul trøye i morgen såklart, men jeg sitter pengene mine på sky i dag!

Nei. Thor vil sykle i VM-trøya 3. etappen siden han er regjerende mester på landevei. Grunnen til at han bærer den idag er fordi han ikke er regjerende mester på tempo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...