Bagh Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Skjønner ikke hvorfor dere klager. Reklamepausene har imo. blitt kortere i år enn det de har vært tidligere. Ikke oppstår de særlig oftere heller. Jeg liker TdF på TV2. Nåja, det er 5 reklame - 20 min sending - 5 min reklame osv. Synes det er litt for mye/ofte. Men tror dog ikke det er en tvkanal i Norge som kunne gjort sendingen bedre enn TV2. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Er vel å ta i så det holder med 20 min sending etterfulgt med 5 minutter med reklame, men det jo ofte reklame. Jeg løser deg ved å bytte mellom Eurosport og TV 2 når reklame innslagene kommer. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Er vel å ta i så det holder med 20 min sending etterfulgt med 5 minutter med reklame, men det jo ofte reklame. Jeg løser deg ved å bytte mellom Eurosport og TV 2 når reklame innslagene kommer. Tok faktisk tiden. Så det er ikke å ta i. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Skal si at jeg ikke tok tiden, synes det bare virket mye. Tok du tiden skal du selvsagt få rett i din påstand. Var vel noe innlagt spurt nå straks? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Morsomt med innlagte spurter må jeg si. 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Høh. Farrar kjører ikke for grønn trøye nei. Ser det der :-> Lenke til kommentar
slipten Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Litt kaos til tider, men det var artig spurt mitt inni løpet. kan vise seg å være en god ide dette, øker ihvertfall spenningen noen minutter midt i etappen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Det der var jo lekende lett for Farrar - synd at Boasson Hagen mistet litt fartet på veien opp, men var ikke noe seriøst forsøk heller tenker jeg. Endret 2. juli 2011 av Aalton Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Var å henta dama på jobb, hvem tok den innlagte spurten? Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Var å henta dama på jobb, hvem tok den innlagte spurten? Roy, etterfulgt av de to andre i bruddet. . Farrar var best i hovedfeltet. Cavendish var overraskende svak, og havnet langt bak. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Hahahaha. Skulle til Latias Svar på MSN da din fjomp Edit.... Endret 2. juli 2011 av Shurger Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Bruddet tok de første tre plassene, Farrar vant i hovedfeltet. Har i hvert fall fått bekreftet at Farrar går for poengtrøya og at det ikke satses på Hushovd når det gjelder trøya. 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Høh. Farrar kjører ikke for grønn trøye nei. Ser det der :-> Svar på MSN da din fjomp Ikke alltid lett å snakke med seg selv! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Høh. Farrar kjører ikke for grønn trøye nei. Ser det der :-> Svar på MSN da din fjomp Ikke alltid lett å snakke med seg selv! Fort gjort å feilquote :O Skulle til Lættis Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Heh, på slutten av reklamepausen kom TV2 med denne: "Nå oppsummerer vi dagens etappe av Tour de France. Begynte å lure på om jeg hadde sovna, eller hva det var. Høh. Farrar kjører ikke for grønn trøye nei. Ser det der :-> Svar på MSN da din fjomp Ikke alltid lett å snakke med seg selv! Fort gjort å feilquote :O Skulle til Lættis Særlig, er Schizofren, du! Endret 2. juli 2011 av Ashley Young Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Heh, på slutten av reklamepausen kom TV2 med denne: "Nå oppsummerer vi dagens etappe av Tour de France. Begynte å lure på om jeg hadde sovna, eller hva det var. Sjæl, hadde vært relativt bittert etter å ha fulgt med nesten hele dagen på av få fridager om dagen.. Skræmt! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Godt å høre Garmin si klart og tydelig at Thor skal plasseres fremme. Dette kan bli en bra dag! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 litt av et velt, heldigvis ser det ut som våre klarte seg Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Aiaiaia, gigantvelt! Får håpe de norske og sammenlagtfavorittene kom seg forbi. Typisk Frank Schleck å være i den velten. Van De Velde satt der i hvert fall, i følge kommentatorene. CONTADOR sitter 32 sekunder bak hovedfeltet! Samuel Sanches sitter sammen med Contador. Euskatel og Saxo Bank kjører for livet! Endret 2. juli 2011 av Ashley Young Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå