MartinF Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Må ha denne i mine innlegg. Blir å se sendingen på VERSUS her i USA. De sendte Tour of California tidligere i år, og det klarte de uten problemer, så vil tro Tour-sendingene også holder samme kvalitet. En uke, også er det hjem til TV2. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Må ha denne i mine innlegg. Blir å se sendingen på VERSUS her i USA. De sendte Tour of California tidligere i år, og det klarte de uten problemer, så vil tro Tour-sendingene også holder samme kvalitet. En uke, også er det hjem til TV2. Er det Phil Liggett og Paul Sherwen som kommenterer? Lykke til ^^ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Gud så spennende dette er, sendingene til TV2 hadde blitt så mye bedre om bare hadde droppet 10% av all den reklamen. Men det som er morsomt er å se på hvem som stikker og hvilken ledelse de får, klarer de å holde helt inn osv.. I skrivende stund er det bare 159,6 km igjen av 1. etappe - og utbrytere har vi fått. Blir spennende å se om vi har noe mulig med de norske i dag, Hushovd har jo sagt han ville gå for gul trøye første dagen, selv om jeg personlig ser for meg at Boasson Hagen er den som har størst muligheter til en etappeseier i dag.. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 3 uker med Edvald. Ah, dette blir bra! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Gud så spennende dette er, sendingene til TV2 hadde blitt så mye bedre om bare hadde droppet 10% av all den reklamen. Synes de har hatt mye reklame de første to timene nå. Forhåpentligvis har de det slik at de slipper så mye reklame når de nærmer seg mål. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Er det bare jeg som har gått glipp av prologen, eller har den forsvunnet ? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Er det bare jeg som har gått glipp av prologen, eller har den forsvunnet ? Du ser på den akkurat nå. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Det er lov å håpe at det er grunnen til all reklamen i begynnelsen, men kjenner vi TV2 rett kommer det nok noe da også.. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 tv 2 på jo tjene inn pengene på en eller annen måte, dermed reklame. dessuten så skjer det ikke så veldig mye interresant heller så tidlig på etappen. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Er det bare jeg som har gått glipp av prologen, eller har den forsvunnet ? Ingen prolog i år. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Drøm: NRK lager kanalen NRK Sport der de sender TdF, OL, fotball osv. gratis og reklamefritt for alle. 1 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Tja. Synes ikke Giro-sendingene til NRK var så mye å skryte over (Selv uten reklamepauser). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Skjønner ikke hvorfor dere klager. Reklamepausene har imo. blitt kortere i år enn det de har vært tidligere. Ikke oppstår de særlig oftere heller. Jeg liker TdF på TV2. Sommerens høydepunkt passer ikke på NRK med Scheie, Graf og DEP. Grøsser av tanken. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Det er sant at Giro ikke var noe særlig på NRK. Heller ikke VM i grunn. Men over tid ville det nok blitt en bra kanal. Hvor lenge har de sendt vintersport? Og der er de jo uslåelige. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 ut til høyre og ut med han skikklig på trynet der Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Slo rompa greit der lotto rytteren :s Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Bra det er påbudt med hjelm. Håper det går bra med han. 1 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 av 2000 stemmer, så er det 80 % som tror på norsk seier, litt vel optimistisk av det norske folk synes jeg. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Han fikk kjørt hodet i asfalten med et smell også - Så ikke noe godt ut. Om det med reklame, så er det faktisk ikke så ille, men bare litt plagsomt. Uavhengig om det er spenning eller ikke. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Blir for mye gnål på TV2 (som vanlig), så det blir Eurosport her. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå