Hanojr Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Vacansoleil-DCM Pro Cycling Team og Saur-Sojasun er 2 lag som får sin TdF debut. Noen som vet de om disse 2 lagene. Kan de overraske og vil prøve å vise seg mest mulig frem eller har de en stjerne som er helt ukjent og slår til helt under årets Tour de France? Hvert gøy om noen hadde vist noe om disse 2 lagene Endret 30. juni 2011 av Hanojr Lenke til kommentar
slipten Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Da var lagpresetasjonen over, har ikke sett det før, men de klarte å lage et ok show av noe som er dørgende kjedelig. nå kan dere jo gjette på hvem den ene rytteren som det ble buet på var? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Er nok grønn trøye til Farrar som er hovedmålet. Lukter svidd at et opptrekk med Millar/Zabriskie - Hushovd - Dean - Farrar , ihvertfall på relativt flate etapper. Tenker Thor får prøve seg om avslutningene blir litt i hardeste laget for Farrar. Dessuten har Garmin med Danielson og Navardauskas, hvor i hvert fall sistnevnte for min del er et relativt uskrevet blad. Vant fjorårets U23 Liege-Bastogne-Liege. Farrar har jeg ikke tro på. Både pga løypen og mtp. hva som skjedde i Giroen... Ellers viser det franske publikumet seg som det frekke sportspublikumet de er. Respektløse i alle begivenheter de beskuer... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Da var lagpresetasjonen over, har ikke sett det før, men de klarte å lage et ok show av noe som er dørgende kjedelig. nå kan dere jo gjette på hvem den ene rytteren som det ble buet på var? Kan det ha vært han der biff-fyren? Kampen om den grønne trøya blir i hvert fall spennende. Selv Edvald kan ta den dersom han virkelig går inn for det. Kanskje poengendringene foran årets tour kan sørge for at Cav tar sin første trøye? 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Tror nok det er 3 lag som skiller seg ut på lagtempoen iallefall. Garmin, HTC og Radioshack tar de 3 første plassene. Tilfeldig rekkefølge av meg nå, Tipper dog radioshack vinner. Book it! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Da var lagpresetasjonen over, har ikke sett det før, men de klarte å lage et ok show av noe som er dørgende kjedelig. nå kan dere jo gjette på hvem den ene rytteren som det ble buet på var? Kan det ha vært han der biff-fyren? ??? Lenke til kommentar
LFL Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Da var lagpresetasjonen over, har ikke sett det før, men de klarte å lage et ok show av noe som er dørgende kjedelig. nå kan dere jo gjette på hvem den ene rytteren som det ble buet på var? Kan det ha vært han der biff-fyren? ??? Sikkert Bradley Wiggins det er snakk om http://twitter.com/#!/bradwiggins/status/85775191141130240 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Thor med hammern! Rimelig harry Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Tror nok det er 3 lag som skiller seg ut på lagtempoen iallefall. Garmin, HTC og Radioshack tar de 3 første plassene. Tilfeldig rekkefølge av meg nå, Tipper dog radioshack vinner. Book it! Hvor mange på inn fra hvert lag for at tiden skal gjelde på sistemann? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 5 eller 6 om jeg ikke tar feil. Radioshack har jo et SYKT tempo lag. Leipheimer, Klöden, Horner, Brajkovic, Popo er relativt sterke. Spesielt da Levi. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Vacansoleil-DCM Pro Cycling Team og Saur-Sojasun er 2 lag som får sin TdF debut. Noen som vet de om disse 2 lagene. Kan de overraske og vil prøve å vise seg mest mulig frem eller har de en stjerne som er helt ukjent og slår til helt under årets Tour de France? Hvert gøy om noen hadde vist noe om disse 2 lagene Jeg tror begge disse lagene har sjansen til å overraske. Vacansoleil har ryttere som Leukemans, De Gendt, Hoogerland og B. Feillu, mens Saur-Sojasun har den lovende franskmannen Jerome Coppel. E: Fire lag vil skille seg ut på lagtempoen. Radioshack, Sky, HTC og Garmin. Endret 1. juli 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Det var herlig å se publikums reaksjon på biffgutten, fint at han får oppleve at det ikke er ok å dope seg og å oppføre seg som et usportslig rasshøl mot hovedkonkurrenten uten at det får bieffekter. En av sportsjournalistene med lengst fartstid i Dagbladet tar bladet fra munnen angående saken i dagens nettutgave: http://www.dagbladet.no/2011/07/01/sport/sykling/doping/alberto_contador/17009469/ (...) rausheten for dopbruk hjemme i Spania så stor, at den midlertidige forføyningen mot Contador ble opphevet av nasjonens eget ikke alltid like sportslige domsutvalg Endret 1. juli 2011 av Saftis Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 En god artikkel med mye skriveleif. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Vacansoleil-DCM Pro Cycling Team og Saur-Sojasun er 2 lag som får sin TdF debut. Noen som vet de om disse 2 lagene. Kan de overraske og vil prøve å vise seg mest mulig frem eller har de en stjerne som er helt ukjent og slår til helt under årets Tour de France? Hvert gøy om noen hadde vist noe om disse 2 lagene Jeg tror begge disse lagene har sjansen til å overraske. Vacansoleil har ryttere som Leukemans, De Gendt, Hoogerland og B. Feillu, mens Saur-Sojasun har den lovende franskmannen Jerome Coppel. E: Fire lag vil skille seg ut på lagtempoen. Radioshack, Sky, HTC og Garmin. Leukemans og Hoogerland syklet vel begge Giro'en, så jeg tror neppe vi får se så mye til disse. Må bare rette litt på deg og, de har Romain Feillu. Lillebror Brice er i Leopard-Trek :-) Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hvordan reagerte Contador på buingen? Husker han ikke var veldig høy i hatten da det skjedde under fjorårets Tour. Lenke til kommentar
LFL Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hans sier selv at han bare ble mer motivert av det Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Vacansoleil-DCM Pro Cycling Team og Saur-Sojasun er 2 lag som får sin TdF debut. Noen som vet de om disse 2 lagene. Kan de overraske og vil prøve å vise seg mest mulig frem eller har de en stjerne som er helt ukjent og slår til helt under årets Tour de France? Hvert gøy om noen hadde vist noe om disse 2 lagene Jeg tror begge disse lagene har sjansen til å overraske. Vacansoleil har ryttere som Leukemans, De Gendt, Hoogerland og B. Feillu, mens Saur-Sojasun har den lovende franskmannen Jerome Coppel. E: Fire lag vil skille seg ut på lagtempoen. Radioshack, Sky, HTC og Garmin. Leukemans og Hoogerland syklet vel begge Giro'en, så jeg tror neppe vi får se så mye til disse. Må bare rette litt på deg og, de har Romain Feillu. Lillebror Brice er i Leopard-Trek :-) Leukemans syklet ikke Giroen mens Hoogerland gjorde svært lite ut av seg under Giroen, så tviler på at det skal ha så altfor mye å si. Kan forøvrig nevne Marcato også. e: selvsagt, liten leif. Endret 1. juli 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Ok. Håper ikke det stopper Andy fra å knuse han. Hadde vært så fett om Schlecks lekte med han i fjellene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå