Maynard James Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Haha. Tror ikke dere får se så veldig mye til meg gitt. Kanskje jeg finner på noe tull, skal strengt tatt bare sykle selv igrunn, tror ikke jeg får sett så alt for mye av etappene. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Fy faen som jeg gleder meg! Finfin oppladning med Kaggestad, Paasche og NM i dag også. I'm ready Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Haha. Tror ikke dere får se så veldig mye til meg gitt. Kanskje jeg finner på noe tull, skal strengt tatt bare sykle selv igrunn, tror ikke jeg får sett så alt for mye av etappene. :V Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Leser at Kurt muligens får plassen dersom EBH ikke blir klar, så mest sannsynlig blir det to nordmenn uansett. Men håper EBH blir klar, vil mye heller ha han med selv om dette sannsynligvis hadde vært Kurts siste tour. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Dagbladet: Edvald friskmeldt til Touren. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Dette liker jeg! Regelendringer for den grønne trøyen Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hadde et lite heldig uhell i vinter, bestillte Paris-tur med dama 19. til 22. juli, uten å være klar over at det var mitt under TdF. Riktignok noen dager før de ruller inn i Paris, men er sikkert bra merkbart for det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Tour de France spesial på TV2 nå, for de som bryr seg. 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) fy faen så spennende... Endret 29. juni 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Noen som vet hvorfor ikke Igor Anton er med ? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Antageligvis fordi han syklet giro'en og er utslitt. Tipper han satserp å Vueltaen. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Ja, litt synd. For han og Samuel Sanchez i tospann hadde blitt meget spennende for Euskatel. Tror Samuel Sanchez kommer høyt opp på resultat lista i år. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Sanchez ser jeg på max som en utfordrer. Det er for mange tøffe bakkefinisher, og ikke mye målganger ned fra fjell. Sanchez er nok ikke sterk nok oppover. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Noen som vet hva Garmins planer er for årets TdF? Grønne trøya eller etappeseire? Hvem skal det kjøres for? Farrar eller Thor? Sett bort ifra Renshaw så er vel Dean den beste opptrekkeren i gamet, dette må de bare utnytte. Eller skal de satse sammenlagt i stedet? Amerikanerne Vande Velde og Hesjedal er jo begge solide ryttere, pluss at de har temporytterne Millar og Zabriskie også. Utrolig sterkt lag på gang, ingen tvil om det. 1 Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Er nok grønn trøye til Farrar som er hovedmålet. Lukter svidd at et opptrekk med Millar/Zabriskie - Hushovd - Dean - Farrar , ihvertfall på relativt flate etapper. Tenker Thor får prøve seg om avslutningene blir litt i hardeste laget for Farrar. Ellers kan det bli spennende å se Hesjedal, om han har utvikla seg noe siden i fjor. Isåfall kan det vel være en mulighet å gå for en fin sammenlagtplassering for han. Vande Velde pleier dessverre sjeldent å få det til lenger. Tenker vi ikke får se all verdens til han denne touren. Dessuten har Garmin med Danielson og Navardauskas, hvor i hvert fall sistnevnte for min del er et relativt uskrevet blad. Tempo og lagtempo skaffer nok garantert noen bra plasseringer. Så får vi se om de når helt opp i de mest prestisjefylte konkurransene DET NÆRMER SEG NÅ!! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Det er vel Farrar som skal ta spurtene mot Cav i flat terreng. Thor får vel sin sjanse på de litt mer "harde" avslutningene. Hesjedal er jo en topp ti rytter, så han må de kjøre for i fjellene. alt i alt, de hjelperytterne til Garmin kommer til å få kjørt seg. jeg er litt bekymret for om de klarer å spare på laget slik at de holder 3 uker. Å kjøre for spurter krever mange mann, samtidig som man skal kjøre for Hesjedal i fjellene, krever mye av laget. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Garmin satser på Farrar helt klart. Hushovd har sakt selv at han ikke går for den grønne. Den første etappen ser meget hard ut på slutten og klarer Thor å henge med der kan det bli gul trøya. Håper Thor får en litt fri rolle. Sånn at J. Dean trekker opp Farrar, tror virkelig Garmin blir tøffe i spurtene. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Savner forøvrig Nibali også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå