aluxez Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Alle dere som snakker om doping: Husk at dagens etappe bare var 100 km, noe som for proffsyklister faktisk er lekende lite. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Kort etappe ja, men 3800 høydemeter man skal opp. Ikke bare bare det. 1 Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Pff. Da Jan ullrich vant den første fjelletappen i touren 1997 syklet han solo opp hele siste fjellet i en etappe som varte i syv og en halv time, og slo bloddopede Bjarne Riis og flere med minutter. Dagens etappe er ingenting. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ullrich var full av dop han også. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Høres kanskje litt egoisitisk ut nå, for dette er jo tross alt ikke viktig i disse tider, men tror dere det blir Tour de France sending på TV2 i morgen? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Det vil jeg tro, siden de ikke avlyste den idag. Antar sendingen blir relegert til Zebra i morgen også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Blir vel sendt på Zebra og/eller Sumo. Håper Edvald vinner for Norge. 1 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ok, høres bra ut, men blir nok litt merkelig stemning. Noen som har fått med seg om Canvendish kom innenfor tidsgrensen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Gruppettoen kom utenfor limiten, men samtlige ryttere får likevel starte i morgen. 1 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Var Cavendish i denne gruppetoen? I såfall mister han vel 20 poeng? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Han gjør vel det, men det har vel ikke noe å si siden konkurrentene hans også satt i den bussen. Har ikke orket TdF i dag. Dette var kongeetappen, men absolutt alt blir helt klinkende likegyldig tatt dagens hendelser med i betraktning. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Har vel ikke akkurat fulgt med på dagens etappe selv, hadde jo gledet meg til å følge med på dette i helgen, men Fredagens hendelser overskygger denne gleden. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Da er jeg nettopp ferdig med å se reprisen av rittet. Herregud for en etappe, Contador blåste jo til i første "kneik". Jeg trodde kanskje at Andy, Contador og delvis Evans brukte mye energi på bruddet, slik at Frank Schleck skulle rykke opp Alpe d'Huez. Men det var jo Contador som stakk, jeg fikk egentlig litt minner fra da Landis sleit dagen før og kom tilbake som et skudd dagen etter. Men Contador fikk det skikkelig på slutten og havna "bare" 23sek foran Schleck/Evans. Pierre Rolland, gratulerer. Endelig så kanskje du skal bli den ryttern jeg har håpt på lenge. Herlig med Fransk seier på Alpe d'Huez Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Tenk dere Edvald i morgen. Å sykle i norsk mesterskapsdrakt etter det som har skjedd. Må være mye følelser. Hvordan tror dere det blir med de norske i morgen? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Regner med de stiller med svart sørgebånd. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Tror dette blir merket før TdF starter. Er tross alt ikke en trussel kun mot Norge. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Da er jeg nettopp ferdig med å se reprisen av rittet. Herregud for en etappe, Contador blåste jo til i første "kneik". Jeg trodde kanskje at Andy, Contador og delvis Evans brukte mye energi på bruddet, slik at Frank Schleck skulle rykke opp Alpe d'Huez. Men det var jo Contador som stakk, jeg fikk egentlig litt minner fra da Landis sleit dagen før og kom tilbake som et skudd dagen etter. Men Contador fikk det skikkelig på slutten og havna "bare" 23sek foran Schleck/Evans. Pierre Rolland, gratulerer. Endelig så kanskje du skal bli den ryttern jeg har håpt på lenge. Herlig med Fransk seier på Alpe d'Huez Forskjellen var vel at Landis syklet solo over 3? HC fjell, og vant med 8-9 minutter? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Da er jeg nettopp ferdig med å se reprisen av rittet. Herregud for en etappe, Contador blåste jo til i første "kneik". Jeg trodde kanskje at Andy, Contador og delvis Evans brukte mye energi på bruddet, slik at Frank Schleck skulle rykke opp Alpe d'Huez. Men det var jo Contador som stakk, jeg fikk egentlig litt minner fra da Landis sleit dagen før og kom tilbake som et skudd dagen etter. Men Contador fikk det skikkelig på slutten og havna "bare" 23sek foran Schleck/Evans. Pierre Rolland, gratulerer. Endelig så kanskje du skal bli den ryttern jeg har håpt på lenge. Herlig med Fransk seier på Alpe d'Huez Forskjellen var vel at Landis syklet solo over 3? HC fjell, og vant med 8-9 minutter? Jepp, var vel noe i den duren. Jeg sa det jeg fikk litt minner, ikke noe mer enn det Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Og contador er uansett en mye bedre klatrer enn landis. Men jeg synes Cadel Evans imponerte mest idag. Nok en gang må han gjøre absolutt alt arbeid selv. Om han ikke hadde fått tekniske problemer ville hans dag blitt helt annerledes. Han fortjener virkelig seieren. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Og contador er uansett en mye bedre klatrer enn landis. Men jeg synes Cadel Evans imponerte mest idag. Nok en gang må han gjøre absolutt alt arbeid selv. Om han ikke hadde fått tekniske problemer ville hans dag blitt helt annerledes. Han fortjener virkelig seieren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå