Step_up Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Mens Lance er skylding uten at det er bevist? Ufrivillig inntak hos Contador, og Lance har klart å skjule dopingen på en måte som har virket. Det er ganske kraftige beviser mot Lance... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Contador felles derimot av det viktigste beviset av alle - en positiv prøve. At en rytter finner på unnskyldninger for å bortforklare at han har fått stoffer i kroppen må jo være et helt nytt fenomen i sykkelsporten... Jeg har i hvert fall aldri hørt om det før. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det eneste som faktisk kan bevise det 100% er en positiv dopingprøve. Det har han aldri avgitt. Det er så latterlig det du holder på meg og nå gidder jeg ikke diskutere mer. Er lettere å snakke med en stein. 1 Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Får prøve å styre det litt unna doping diskusjon da^^ Hva tror vi om Hushovd sine sjanser til etappe seier i år? (Har null tro på poengtrøya) Kan Schleck ta Contador i år eller er det noen andre som tar det? Hvem blir årets overraskelse? 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg tror Schleck tar Contador. Det er fordi det bare er en tempoetappe, og han var veldig nær i fjor. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det tror jeg også. Contador har fortsatt Giroen i beina. Det er prinsipper som gjør at jeg ikke synes Contador skal delta. Saken virker bare rotten tvers igjennom. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Contador felles derimot av det viktigste beviset av alle - en positiv prøve. At en rytter finner på unnskyldninger for å bortforklare at han har fått stoffer i kroppen må jo være et helt nytt fenomen i sykkelsporten... Jeg har i hvert fall aldri hørt om det før. Nei, han er frikjent av det spanske forbundet. Det er jo ikke akkurat en unnskyldning å fortelle om ufrivillig inntak...Har du ikke hørt om det før, da har du ikke fått med deg mye. Har vært mange saker om folk som har fått Clenbuterol i maten... Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Diskusjonen rundt Contador og Lance som dere har ført i denne tråden og i Giro tråden har for lengst kjørt seg helt fast. Kommer ikke frem noe nytt i diskusjonen, og jeg kan ikke skjønne annet enn at det hele er en diskusjon som bare fortsetter fordi ingen vil være den første til å gi seg. Spar oss. For min del er det ikke en diskusjon eller handler om å "gi seg", jeg gir bare en oppfordring til alle som ikke synes bortstuingen av Contador/Lance sine positive dopingprøver er helt topp om å boikotte tv-sendingene inntil forbundene og lagene tar tak. Tyskerne gjorde jo dette allerede for flere år siden. Har du ikke hørt om det før, da har du ikke fått med deg mye. PS! Ironi er en fin bil... Endret 8. juni 2011 av Saftis Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Får prøve å styre det litt unna doping diskusjon da^^ Hva tror vi om Hushovd sine sjanser til etappe seier i år? (Har null tro på poengtrøya) Kan Schleck ta Contador i år eller er det noen andre som tar det? Hvem blir årets overraskelse? bra vi har noen som vet å få sagt det. Helt enig med uthevningen. Garmin er jo sånn at de driter langt opp i hvem som vinner hva, så hvis Hushovd tar en etappeseier og noen poeng i tillegg, så tviler jeg på at de kommer til å taue inn brudd. tar Hushovd den første etappen, så har nok Garmin fullt fokus på lagtempoen(det hadde de vel hatt uansett). Etter den, så kommer de nok til å ligge å kontrollere på hjulet til HTC, samtidig som de kan sende ut Hushovd for å ta poeng/topplasseringer, eller de kan sende andre folk i brudd. +på etappene hvor det er fare for sidevind, så kommer de nok til å plassere hele laget i front og kjøre på som f... Forutenom dette, så kommer de nok bare til å se det an. Men tar Hushovd den første etappen, så kommer de sikkert bare til å kjøre for å ta lagtempoen, så tror jeg de kommer til å ta det piano. Dog, tar de den gule den første dagen, så kommer de sikkert til å kjøre for å beholde den gule trøyen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Nei, han er frikjent av det spanske forbundet. Men han har fortsatt en sak hengende over hodet. Han er med andre ord ikke fullstendig frikjent. Dermed er den positive prøven fortsatt i aller høyeste grad gyldig bevis. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Siden de må fremlegge sin sak på ny, så er han i realiteten det jo...Hadde ikke UCI anket, så hadde det ikke blitt gjort noe med saken videre,,, Endret 8. juni 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Når får vi vite hvilke ryttere som stiller? Er bare tre uker til rittet starter. 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 har magasinet kommet ut? Var morro i fjor med film og greier som fulgte med Lenke til kommentar
slipten Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Når får vi vite hvilke ryttere som stiller? Er bare tre uker til rittet starter. mange har siste mulighet til å kvalle i Sveits rundt som går fra 11-19 juni. Så i løpet av eller rett etter rittet er ferdig vet vi hvem som er med i TDF Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Er litt vanskelig å vite om du vil bli tatt seriøst step_up, med dine bastante innlegg og total mangel på å lese gjennom dine meningsmotstanderes svar. Men...here goes: Ja, det er fint mulig å få i seg clenbuterol gjennom å spise kjøtt, og det er flere ryttere som nylig har blitt frikjent for nettopp det. Problemet er at disse sakene er fra Kina og Mexico. Contadors biff var derimot fra Spania, og EU har litt andre standarer enn Kina og latin-amerikanske land. For å få i seg den mengden Contador ble tatt med, må han ha spist en sterkt forurenset biff (eller svært store mengder biff), som selvsagt aldri hadde blitt godkjent innen EU. Dette gjør biff-teorien rimelig usannsynlig, og blodøverføringsteorien mer sannsynlig. 1 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hva tror vi om Hushovd sine sjanser til etappe seier i år? (Har null tro på poengtrøya) Kan Schleck ta Contador i år eller er det noen andre som tar det? Tror det er flere muligheter for Hushovd-seier dette året. Litt vanskelig å si i år da, fordi han sannsynligvis kommer til å kjære annerledes enn han har gjort de siste årene. Blir interessant å se hva han finner. Forhåpentligvis har han kommet seg i brukbar form til touren. Tror absolutt Schleck har sjansen på Contador i år -- Hvis Contador i det hele tatt kjører. Contador sa vel noe slikt at han kjører touren hvis han er i god form. Men er svært vanskelig å være i god form i to harde treukersritt rett etter hverandre (Og nesten umulig udopet). Hadde Contador hatt full fokus på Touren, hadde jeg derimot ikke hatt noen tro på lille-Schleck kunne hamlet opp med Contador (Selv med mangel av tempo-etapper). Personlig håper jeg derimot at ingen av de vinner i år. Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hva tror vi om Hushovd sine sjanser til etappe seier i år? (Har null tro på poengtrøya) Kan Schleck ta Contador i år eller er det noen andre som tar det? Tror det er flere muligheter for Hushovd-seier dette året. Litt vanskelig å si i år da, fordi han sannsynligvis kommer til å kjære annerledes enn han har gjort de siste årene. Blir interessant å se hva han finner. Forhåpentligvis har han kommet seg i brukbar form til touren. Tror absolutt Schleck har sjansen på Contador i år -- Hvis Contador i det hele tatt kjører. Contador sa vel noe slikt at han kjører touren hvis han er i god form. Men er svært vanskelig å være i god form i to harde treukersritt rett etter hverandre (Og nesten umulig udopet). Hadde Contador hatt full fokus på Touren, hadde jeg derimot ikke hatt noen tro på lille-Schleck kunne hamlet opp med Contador (Selv med mangel av tempo-etapper). Personlig håper jeg derimot at ingen av de vinner i år. Er ganske enig i at jeg håper vi får en annen sammenlagtvinner i år. Thor kan vinne en etappe eller to, dessverre er jeg også litt skeptisk til poengtrøya selv om det hadde vært gøy så klart. Hvilke norske kjører? Edvald, Thor og (Kurt?). Eller har han gjort det for dårlig? Edvald virker jo til å ha funnet litt form og hvis den stiger enda litt til Touren kan det bli gøy med tanke på en etappeseier. Dessverre tror jeg ikke Edvald vinner spurt, men må stikke før mål.(tar spurten i mindre felt) Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Under Giro'n på TV2 var Paasche skreptisk til Kurt og hans deltagelse til årets Tour. Tviler. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Thor og Edvald er sikre kort, mens Kurt er tvilsomt. Kurt kjørte noen gode etapper i Luxemburg forrige uke, hvor han hang med feltet i motbakkene og viste god form, men han må prestere i Sveits rundt skal han i det hele tatt ha sjangs på Tour billet. Gabba kan å ha en sjangs, en solid hjelperytter og kan være grei for Farrar å ha når brudd skal kjøres inn. problemet med Farrar er at etter Woylandt døde, så har ikke han vært helt seg selv, og mangler ifølge ham selv toppformen som trengs i TDF. vi får bare vente og se, men Thor og Edvald blir garantert å se i TDF. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hadde vært morsomt å sett Gabba i Touren ja Unner han den sjansen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå