Emils. Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 De har det som jobb så vi som seere burde kunne forvente at de lærer seg navn de sliter med på forhånd. Er vel slikt det fungerer i fotballen vet jeg. De navnene kommentatorene sliter med å si øver de seg på i forhånd. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvorfor skal du bli provosert av det? Voecklers suksess er jo ett av bevisene på at Touren (sykkelfeltet) har blitt renere. I tillegg har han alltid vært en artig syklist å følge, han og Chavanel da han var i Cofidis. For min del er dette et bevis på at årets TDF er alt for lett, med for få fjellfinisher, og for mange middelsetapper. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Hvorfor skal du bli provosert av det? Voecklers suksess er jo ett av bevisene på at Touren (sykkelfeltet) har blitt renere. I tillegg har han alltid vært en artig syklist å følge, han og Chavanel da han var i Cofidis. For min del er dette et bevis på at årets TDF er alt for lett, med for få fjellfinisher, og for mange middelsetapper. Årets tour er hvert fall tøffere enn de to foregående. Voeckler satt tross alt igjen i en gruppe på knapt 5 mann, hvor Contador falt av. Så det viser vel snarere at Voeckler har gjort det veldig bra. Var jo samme med Wiggins, og nå har han etablert som en av de bedre klatrerne. Endret 22. juli 2011 av bruno99 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg synes at årets tour har hatt en god variasjon på etappene.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Men hvorfor er det ingen andre som hjelper til? Ingen som frykter Voeckler? Fyren vil jo få en soleklar ledelse om avstanden holder seg. Voeckler er ingen trussel i sammendraget. Voeckler er dessverre ingen kandidat til å ta Touren sammenlagt, han er for all del en god rytter, men når fjellene blir lange og når Conta / Schlecks rykker vil han dette av. Helt riktig som MartinF sier. Han mister den opp til Luz Ardiden uansett (hvis vi har igjen sammenlagtfavoritter til den tid i det minste). Jepp, det skjønner jeg. Likevel litt sjansespill å gi en såpass habil rytter godt over tre minutters forsprang. Nei, det er det ikke Synes han har gjort en formidabel jobb, jeg. 4 Lenke til kommentar
opar Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg har ingenting å utsette på årets løypeprofil, en fin miks mellom spurt, brudd og fjelletapper. At Voeckler henger med i noen av fjellene er jo ingen overraskelse da han alltid har vært en "god" klatrer, men at han henger med dag etter dag etter dag overrasker meg (en gledelig sådan). Og nettopp det faktum at gruppene som kommer først i mål på fjelletappene har vært så små understreker at etappene har vært langt fra lette. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvorfor skal du bli provosert av det? Voecklers suksess er jo ett av bevisene på at Touren (sykkelfeltet) har blitt renere. I tillegg har han alltid vært en artig syklist å følge, han og Chavanel da han var i Cofidis. For min del er dette et bevis på at årets TDF er alt for lett, med for få fjellfinisher, og for mange middelsetapper. Årets tour er hvert fall tøffere enn de to foregående. Voeckler satt tross alt igjen i en gruppe på knapt 5 mann, hvor Contador falt av. Så det viser vel snarere at Voeckler har gjort det veldig bra. Var jo samme med Wiggins, og nå har han etablert som en av de bedre klatrerne. Sant nok, men det har virkelig ikke vært mange etappene der de rene fjellgeitene har hatt mange muligheter til å ta mye tid, etter min mening. Lenke til kommentar
magb Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Like mange som vanlig, men de startet veldig forsiktig i Pyreneene. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Synes det har vært flere harde fjelletapper enn før. Med i dag får bvi fire avslutninger på toppen av et fjell, noe som bør være greit nok. Men jeg hadde ikke klaget om man hadde avsluttet på et fjell hver fjelletappe. Grunnen til at de har vært litt forsiktige i år kan jo ha noe med at det bare er en tempo. Hadde det vært to så måtte Andy og Fränck vært mer offensive i fjellene. Evans har ikke trengt å angripe i år, og Contador sliter etter Giroen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Og jeg blir direkte provosert hvis Voeckler fortsatt har trøya i dag, det skal ikke være mulig. Hvorfor det egentlig? Provosert i stedet for imponert? Mannen klarte jo såvidt gi intervju lenge etter målgang. Jeg har ikke noen personlig favoritt egentlig, så lenge rytteren er ren. Voeckler må gjerne vinne for min del. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Thor Hushovd vant da ikke på Champs-Élysées i grønn trøye?? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Frysninger Endret 22. juli 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Thor Hushovd vant da ikke på Champs-Élysées i grønn trøye?? Hun er lederen av fanklubben til Hushovd, du kan ikke forvente at hun vet slikt. Thor Eggen som sykkelkommentator. Det var tider det. 1 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Did a flag count driving up Alpe d'Huez. More GB than French, more Oz than GB, more Dutch than Oz, more Norwegian than all put together #tdf @rbmoore73 Nordemenn er virkelig glad i flagget sitt Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Thor Hushovd vant da ikke på Champs-Élysées i grønn trøye?? Hun er lederen av fanklubben til Hushovd, du kan ikke forvente at hun vet slikt. Thor Eggen som sykkelkommentator. Det var tider det. Skulle kanskje trodd hun hadde litt peiling da.. Og Paasche over Thor Eggen any fucking day. Lenke til kommentar
tepp1 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Thor Hushovd vant da ikke på Champs-Élysées i grønn trøye?? Hun er lederen av fanklubben til Hushovd, du kan ikke forvente at hun vet slikt. Thor Eggen som sykkelkommentator. Det var tider det. Hva mente du med det?? tor eggen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Hva mente du med det?? tor eggen? De viste en reportasje fra gamle dager. Og ja, Påske > Eggen, men sistnevnte er spesiell. Hoogerland prøver på et nytt brudd! Helten min. 1 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Håper vi ikke får se en "Floyd" fra Contador i dag... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Frykter like mye at den godeste Frank og Andy har noe på lur. Morsomt hvordan de er så uskyldige hos enkelte(ikke bare på forumet), mens Contador er et dopinghue. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Morsomt hvordan de er så uskyldige hos enkelte(ikke bare på forumet), mens Contador er et dopinghue. Ja, eller hvordan Voeckler er uskyldig hos enkelte, mens Vinokourov er dopinghue. Veldig merkelig! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå