Juleniss1 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Ikke noen stor overraskelse at Contador ikke strekker helt til i år. Vi sa det etter Giroen at å være i toppform i både Giroen og Touren er nesten umulig. Det er likevel litt vanskelig å tro det. Har ikke sett Contador stivne slik i et treukersritt siden 2007. Likevel tror jeg at dette har litt å gjøre med skadene han har fått også. Forresten...Sist noen tok både Giroen og Touren samme året var i 98 (Pantani). Et meget uvanlig år pga. Festina-skandalen selvfølgelig. Litt synd spør du meg, fordi nå er det først og fremst en kamp mellom Schleck-gutta og Evans (og kanskje Voeckler? ^^). Flere med i kampen om seieren hadde vært flott, og Contador setter alltid farge på rittet. Skal sies at Andy Schleck faktisk imponerte veldig idag. Trodde faktisk ikke han hadde noe slikt i seg etter det han har gjort tidligere (Luz Ardiden f.eks). Nesten så han gjør opp for all sytingen hans den siste tiden (Ikke egentlig). Nå som brødrene Schleck endelig har lært seg hvordan man angriper og bruker overtallet deres i deres favør ser jeg ikke helt hvordan Evans skal klare dette. Men vi vet aldri, Evans imponerte veldig idag også. Voeckler og Rolland også selvsagt. Var det ifjor han bare dro fra feltet like før mål på en spurtetappe? Han klarte noe slikt i 2007. Det skal sies at det var en litt spesiell situasjon. I 2005 vant Vino siste etappe ved å gå i fra hovedfeltet på Champs-Élysées. Men da hadde vi ikke et like sterkt spurtlag som HTC. Til og med Cancellara er sjanseløs hvis ikke det skjer noe helt spesielt som ødelegger for HTC-toget på slutten. Endret 21. juli 2011 av Juℓenissen 1 Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Tror nok at vi vil se ett tog fra Garmin og Sky. Edvald vil vel bli brukt som opptrekker der eller er det mulighet får at de satser på han der og? Men, uansett så skal det vel mye til får at ikke Cav tar den. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 For. En. Klovn. http://www.vg.no/sport/sykkel/artikkel.php?artid=10097054 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Attention Norwegian ladies! We're doing Eddie a favour, He needs date for our Team dinner in Paris. Interested?? Applicants send a twit pic! Smart måte av Geraint Thomas å snike til seg bilder av over gjennomsnittet pene damer. For. En. Klovn. http://www.vg.no/sport/sykkel/artikkel.php?artid=10097054 Tviler på at han sa dette når Gustav Larsson tok VM og OL sølv. Makan til fjott. Endret 21. juli 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) For. En. Klovn. http://www.vg.no/sport/sykkel/artikkel.php?artid=10097054 Har svenskene noen gang hatt noen utøver på sykkel som har kunne hevdet seg i det hele tatt? Edit; Sånn i World Tour sammenheng.. Endret 21. juli 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Løfkvist var(er?) vel rimelig bra. Edit: Løfkvist var vel om jeg ikke tar feil et veldig stort talent, men ble vel litt ødelagt av mange løp mens hav var i FDJ + et enormt forventningspress siden han var et så stort talent. Sykler vel i Sky nå. Endret 21. juli 2011 av Hansoen Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 For. En. Klovn. http://www.vg.no/sport/sykkel/artikkel.php?artid=10097054 Har svenskene noen gang hatt noen utøver på sykkel som har kunne hevdet seg i det hele tatt? Edit; Sånn i World Tour sammenheng.. Kessiakoff, Backstedt, Løfkvist, Larsson detter inn. Vet at Vacchi var syklist også, men aner ikke hvor god 1 Lenke til kommentar
opar Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Det der er så patetisk at jeg velger å flire av det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Se der, ja.. Men jeg antar han bare misunnelig på Norge, rett og slett. De ser hvordan vi dominerer vintersporten også nå har vi både hatt og fått syke prestasjoner på sykkel og de faller akterut og kan bare sitte igjen og se på.. Ja, jeg skriver med norske briller på.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Var det ikke den samme fjotten som kritiserte Bjørgen og Northug? Lukter litt PR-kåthet. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Sky gutta hjelper til med alt Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Kan han ikke bare finne seg en sånn podiumdame. De er jo ganske pene. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg er ikke helt sikker på om Edvald er så veldig flink med damene, mulig jeg tar feil Men man trenger kanskje ikke være så flink med damer når man er proff syklist?^^ Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Med suksess og kjendisstatus, så er verken utseende eller personlighet viktig for damene. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Eksdama hans var i alle fall heit. Tviler på at han har problemer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Mens vi er inne på syklister og damer, Cav sin var dristig! 1 Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Er lite om "syklist damene" som f.eks fotballfruene Fant jeg ut riktig, Cav er sammen med en tidligere miss italia? Endret 21. juli 2011 av seigmenn Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Fant jeg ut riktig, Cav er sammen med en tidligere miss italia? Peta Todd fra London. Tviler på at hun har vært Miss Italia. 1 Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hvordan uttales navnet Voeckler? Det høres ut som de norske kommentatorene sier McClair hver gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå