Gå til innhold

Kan man bruke hodetelefoner gjennom S/PDIF tilkoblingen på xbox 360?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nettopp kjøpt meg en ny xbox 360. Den fungerer helt fint på Tv'en, og på PC skjermen min, men problemet når jeg kobler den til PC skjermen min er at jeg ikke får noen lyd fordi det ikke er audio uttak på selve pc skjermen. Men så kom jeg over en S/PDIF utgang bakpå xboxsen. Går det an og kjøpe noen ledninger som gjør at jeg kan koble til noen hodetelefoner eller noe lignende?

Takk for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan vel ikke bruke vanlige hodetelefoner sånn uten videre, men du kan kjøpe som er til slike kontakter.

Men hvordan ser det ut, finnes det en eventuell splitter eller noe ligner, eller vet noen om andre måter og få lyd ut av xboxsen på. Har ikke peiling på splittere og ledninger og slikt.

Lenke til kommentar

Jeg har XBoxen koblet på pc skjermen min med en sånn kabel:

Xbox%20360%20VGA%20HD%20AV%20Cable.jpg

(Følger med en dings som gjør de to RCA kablene om til en 3.5mm jack.)

Har vga delen inn i skjermen, og lyden inn i Line-In på pcen. Lasta ned Realtek HD Audio Manager og skrudde på line in playback. Får lyden helt fint ut i headsett som er kobla i pcen. Eneste som er dumt er at jeg alltid må ha pcen på for å få lyd til mitt headsett, men jeg har som regel alltid på pcen når jeg spiller xbox uansett.

Endret av Tablespoon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...