livingman Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 mbo, uansett hva summen er, så burde du anmelde. Virker som du kun vil anmelde denne fyren for en grei slant med penger, noe som er moralsk feil fra din side.. Et spørsmål: Var det du som trigget slåsskampen ? Slo du han eller var det en grunn til at han slo deg ? Tenk litt over hvorfor du vil anmelde fyren.. Penger? Fordi han kom og slo uten grunn? Eller fordi du vil få en fin slant penger ut av noe du egentlig startet som kunne vært avværget.. vis personen er så slukket i hodet sitt at han sparker og slår folk som ligg nede fortjener han det værste han kan få !!.. det går en fin linje mellom en slåss kamp og et mordforsøk... det og ha dårlig rygg resten av livet har økonomiske konsekvenser !lite tid på jobben, ekstra dyre møbel, osv. jeg ville andmeldt og saksøkt for alt jeg kunne.! Lenke til kommentar
mbo Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 mbo, uansett hva summen er, så burde du anmelde. Virker som du kun vil anmelde denne fyren for en grei slant med penger, noe som er moralsk feil fra din side.. Et spørsmål: Var det du som trigget slåsskampen ? Slo du han eller var det en grunn til at han slo deg ? Tenk litt over hvorfor du vil anmelde fyren.. Penger? Fordi han kom og slo uten grunn? Eller fordi du vil få en fin slant penger ut av noe du egentlig startet som kunne vært avværget.. Jeg orker ikke å anmelde og kreve erstatning visst det bare er snakk om medisinske utgifter liksom. Og nej jeg trigget ikke slåsskampen, vi hadde en dom kødde diskusjon før han slo til meg og jeg slo selfølgelig tilbake. endte med at han datt i bakken og jeg ønsket ikke å slåss mer så jeg prøvde å trekke meg unna. da fikk jeg et slag i tryne som endte med at jeg datt i bakken og han begynte å sparke som en gal. Om jeg skal ha rygg smerter resten av livet så ønsker jeg at han skal bli straffet. Men jeg kommer til å gå til legen og høre hva han har å si om ryggen før jeg gjør noe som helst. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 hvis en fyr ligger på bakken, og han har prøvd å knivstikke deg, kan ikke du slå han i hjæl med et balltre og si at det var selvforsvar hvis du først har slått K.O på han. Nei, men hvis det er overhengende fare for at vedkommende kan komme seg til beins igjen, du får panikk og det er ingen eller få vitner i nærheten, er det ikke urimelig å sette vedkommende ut av spill på en mere permanent måte, bare du ikke dreper vedkommende, da. Lenke til kommentar
Gjest mohito Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Sorry kompis du er aaaalt for sent ute. Anmeldelsen din kommer ikke innenfor rimelig tid ergo null kroner i erstatning(du kan ha fått vondt i ryggen av andre ting i mellomtiden). Du kan muligens få fyren dømt HVIS det eksisterer en politilogg på det. Men tviler på at politiet har opprettet sak mot ham hvis du ikke har hørt noe fra de til nå. Du må nok desverre bare innse at og drikke seg full og slåss er dumt, og det norske retts-systemet er ikke som det amerikanske der man får penger for å skade seg. Lenke til kommentar
Gjest likerikkegriskeidioter Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 By the way du sier selv du slo tilbake noe som vil si at du selv valgte og slåss...Rusa idioter som ikke vil ta annsvar for egne handlinger kan ikke komme 3 måneder etter å si buhu jeg var dum i fylla og nå vil jeg plaster på såret og blåse på auauen min...Vedder penger på at hvis du annmelder dette så blir det henlagt. Politiet har viktigere ting og bruke ressurser på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå